Airot nou.Haiseeko myös sellaiselle... Alkukantaiselle
Juu, ihan sormenpäistäkin tulee sellaista alkukantaista alkuhärän tuoksua, ärrälläki ko käy niin rumempia pittää kivittää siinä samallaHaiseeko myös sellaiselle... Alkukantaiselle
Nonni!Oon kirjottanut, että VETÄISIN munaa
Vaan vedellä edestakaisinEi sitä pidä vetää!
Nonnii oon minnäe!
Niin Ellu!Vaan vedellä edestakaisin
Menikö auki vai ristiin?Jaahas, jalat posahti levottomiksi
Niin Ellu!
Olis aika kaameeta tosin. Just oot saanu munan alas ni se on saatava takas ylös ja sit sama muna? taas alas?!!!
Puhuttiin munan vetämisestä!
Menikö auki vai ristiin?
Kysyy nimimerkki käjellekkö taas
Niiin varmaan syömisestäpä juuPuhuttiin munan vetämisestä!
Siis toisin sanoen munan syömisestä.
Voithan sie vaihella sitä munaa, eikait sitä heti tartte kihloihin mennäNiin Ellu!
Olis aika kaameeta tosin. Just oot saanu munan alas ni se on saatava takas ylös ja sit sama muna? taas alas?!!!
Varsinainen munannielijä.... Eiku miesten vai..Voithan sie vaihella sitä munaa, eikat sitä heti tartte kihloihin mennä
Mä kuule kuorin sen ja syön sellaisenaan tai laitan pannulle! Leipomiseen tarvitaankin monta munaa!Voithan sie vaihella sitä munaa, eikait sitä heti tartte kihloihin mennä
Itse kans olen kutsunut sitä esim sisäfileen naamioimiseksiPuhuttiin munan vetämisestä!
Siis toisin sanoen munan syömisestä.
Itse kans olen kutsunut sitä esim sisäfileen naamioimiseksi
Mä kuule kuorin sen ja syön sellaisenaan tai laitan pannulle! Leipomiseen tarvitaankin monta munaa!
Lihan piilotusItse kans olen kutsunut sitä esim sisäfileen naamioimiseksi
No miten sä sit käytät munia!?
No voin veikata että vastaa että kusemiseen, nussimiseen...No miten sä sit käytät munia!?
No, hieman kiusallista mutta siis päivittäin hieron niitä että jutut juoksee sielä silleen kuin niiden pitää ja no ihan lääkäri on sanonut että yksi siemensyöksy päivässä pitää kivessyövän poissa. Kuulemma ei haittaa vaikka usiampikin.No miten sä sit käytät munia!?