Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mulla ei mene noin. Mä luen muualta mamu juttuja. En halua lukea niistä täällä. Mä puhun mun kiinnostuksen kohteista tosi vähän täällä. Samat henkilöt aina jauhaa mamuista täällä. Ainakin yhdessä ketjussa on vielä asiattomia kuvia.
Kerrotko vielä mistä aiheista mitäs nytissä saa keskustella, koska toki emme halua pahoittaa herkkää mieltäsi?
 
Kyllästyttää nuo mamu/husu sitä ja tätä ketjut. Jotkut ei pysty puhumaan mistään muusta.
Joo, ymmärrän tuon ja ymmärrän sen että ihmiset purkaa ulos turhautumisensa...Husu teki väärin, todella väärin ja on tehnyt sitä kauan ja ihmisten pinna katkes...jopa maahanmuuttajien.(n)
Monet somalit ovat hänelle erittäin vihaisia nyt ja hyvästä syystä(n)
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela
vierailija
Joo, ymmärrän tuon ja ymmärrän sen että ihmiset purkaa ulos turhautumisensa...Husu teki väärin, todella väärin ja on tehnyt sitä kauan ja ihmisten pinna katkes...jopa maahanmuuttajien.(n)
Monet somalit ovat hänelle erittäin vihaisia nyt ja hyvästä syystä(n)
Nii teki ja parempi kai se o että ihmiset purkaa pahaa oloaan netissä eikä siirrä pahaa oloaan kaduille.Taitaa alakooma ja aakkela toivoa Suomeen sisällissotaa kun inisevät ja puolustelevat husua ym. rikollisia aina.
 
vierailija
Joo, ymmärrän tuon ja ymmärrän sen että ihmiset purkaa ulos turhautumisensa...Husu teki väärin, todella väärin ja on tehnyt sitä kauan ja ihmisten pinna katkes...jopa maahanmuuttajien.(n)
Monet somalit ovat hänelle erittäin vihaisia nyt ja hyvästä syystä(n)
Nii teki ja parempi kai se o että ihmiset purkaa pahaa oloaan netissä eikä siirrä pahaa oloaan kaduille.Taitaa alakooma ja aakkela toivoa Suomeen sisällissotaa kun inisevät ja puolustelevat husua ym. rikollisia aina.
 
Aqela
Joo, ymmärrän tuon ja ymmärrän sen että ihmiset purkaa ulos turhautumisensa...Husu teki väärin, todella väärin ja on tehnyt sitä kauan ja ihmisten pinna katkes...jopa maahanmuuttajien.(n)
Monet somalit ovat hänelle erittäin vihaisia nyt ja hyvästä syystä(n)
Tuntuu siltä että vihataan kaikkia mamuja. Myös niitä jotka eivät ole rikollisia yms.
 
Tuntuu siltä että vihataan kaikkia mamuja. Myös niitä jotka eivät ole rikollisia yms.
Varmaan moni vihaakin, sitä saa aikaan turhautuminen ja rikokset ja poliitikkojen välinpitämättömyys.
Mutta ihmisille on hyvä olla olemassa kanava mitä kautta purkaa asioita ettei asiat eskaloidu väkivaltaisiks.

ruvetaan puhumaan Pillusta niin ei tuu riitaa
Ok, mulla on gynen mukaan aika tiukka tavara...millanen sulla on?:barefoot::barefoot:
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela

Yhteistyössä