Aqela
Tuosta tuli mieleen. Näin unta että joku nainen pussasi mua suulle.
Kyllästyttää nuo mamu/husu sitä ja tätä ketjut. Jotkut ei pysty puhumaan mistään muusta.Tällä palstalla ei kukaan muista enää mikä on tissi saati sitten maito...kaikki kyllä muistaa kuka on suvakki ja kuka ei
Siitä puhutaan, mikä kiinnostaaKyllästyttää nuo mamu/husu sitä ja tätä ketjut. Jotkut ei pysty puhumaan mistään muusta.
Mulla ei mene noin. Mä luen muualta mamu juttuja. En halua lukea niistä täällä. Mä puhun mun kiinnostuksen kohteista tosi vähän täällä. Samat henkilöt aina jauhaa mamuista täällä. Ainakin yhdessä ketjussa on vielä asiattomia kuvia.Siitä puhutaan, mikä kiinnostaa
”Realisteille” on mamut ja husut lähellä sydäntäMulla ei mene noin. Mä luen muualta mamu juttuja. En halua lukea niistä täällä. Mä puhun mun kiinnostuksen kohteista tosi vähän täällä. Samat henkilöt aina jauhaa mamuista täällä. Ainakin yhdessä ketjussa on vielä asiattomia kuvia.
Kerrotko vielä mistä aiheista mitäs nytissä saa keskustella, koska toki emme halua pahoittaa herkkää mieltäsi?Mulla ei mene noin. Mä luen muualta mamu juttuja. En halua lukea niistä täällä. Mä puhun mun kiinnostuksen kohteista tosi vähän täällä. Samat henkilöt aina jauhaa mamuista täällä. Ainakin yhdessä ketjussa on vielä asiattomia kuvia.
Joo, ymmärrän tuon ja ymmärrän sen että ihmiset purkaa ulos turhautumisensa...Husu teki väärin, todella väärin ja on tehnyt sitä kauan ja ihmisten pinna katkes...jopa maahanmuuttajien.Kyllästyttää nuo mamu/husu sitä ja tätä ketjut. Jotkut ei pysty puhumaan mistään muusta.
Anteeksi kun avauduin siitä. Näköjään kielletty puheenaihe.Kerrotko vielä mistä aiheista mitäs nytissä saa keskustella, koska toki emme halua pahoittaa herkkää mieltäsi?
Nii teki ja parempi kai se o että ihmiset purkaa pahaa oloaan netissä eikä siirrä pahaa oloaan kaduille.Taitaa alakooma ja aakkela toivoa Suomeen sisällissotaa kun inisevät ja puolustelevat husua ym. rikollisia aina.Joo, ymmärrän tuon ja ymmärrän sen että ihmiset purkaa ulos turhautumisensa...Husu teki väärin, todella väärin ja on tehnyt sitä kauan ja ihmisten pinna katkes...jopa maahanmuuttajien.
Monet somalit ovat hänelle erittäin vihaisia nyt ja hyvästä syystä
Nii teki ja parempi kai se o että ihmiset purkaa pahaa oloaan netissä eikä siirrä pahaa oloaan kaduille.Taitaa alakooma ja aakkela toivoa Suomeen sisällissotaa kun inisevät ja puolustelevat husua ym. rikollisia aina.Joo, ymmärrän tuon ja ymmärrän sen että ihmiset purkaa ulos turhautumisensa...Husu teki väärin, todella väärin ja on tehnyt sitä kauan ja ihmisten pinna katkes...jopa maahanmuuttajien.
Tuntuu siltä että vihataan kaikkia mamuja. Myös niitä jotka eivät ole rikollisia yms.Joo, ymmärrän tuon ja ymmärrän sen että ihmiset purkaa ulos turhautumisensa...Husu teki väärin, todella väärin ja on tehnyt sitä kauan ja ihmisten pinna katkes...jopa maahanmuuttajien.
Varmaan moni vihaakin, sitä saa aikaan turhautuminen ja rikokset ja poliitikkojen välinpitämättömyys.Tuntuu siltä että vihataan kaikkia mamuja. Myös niitä jotka eivät ole rikollisia yms.
Ok, mulla on gynen mukaan aika tiukka tavara...millanen sulla on?ruvetaan puhumaan Pillusta niin ei tuu riitaa
Aqe ei kyllä ole ikinä puolustellut ketään rikollista mun käsittääkseni.Nii teki ja parempi kai se o että ihmiset purkaa pahaa oloaan netissä eikä siirrä pahaa oloaan kaduille.Taitaa alakooma ja aakkela toivoa Suomeen sisällissotaa kun inisevät ja puolustelevat husua ym. rikollisia aina.
no se on ku seihtemen leivän uuniVarmaan moni vihaakin, sitä saa aikaan turhautuminen ja rikokset ja poliitikkojen välinpitämättömyys.
Mutta ihmisille on hyvä olla olemassa kanava mitä kautta purkaa asioita ettei asiat eskaloidu väkivaltaisiks.
Ok, mulla on gynen mukaan aika tiukka tavara...millanen sulla on?
Eli ei yhtä levee, mutta yhtä kuuma?no se on ku seihtemen leivän uuni
juurikin näinEli ei yhtä levee, mutta yhtä kuuma?
apua,älä taas lesoile. oksettavaa puhettaVarmaan moni vihaakin, sitä saa aikaan turhautuminen ja rikokset ja poliitikkojen välinpitämättömyys.
Mutta ihmisille on hyvä olla olemassa kanava mitä kautta purkaa asioita ettei asiat eskaloidu väkivaltaisiks.
Ok, mulla on gynen mukaan aika tiukka tavara...millanen sulla on?
apua,älä taas lesoile. oksettavaa puhetta
No kerro sä omastas?
Siitä vasta riitoja saakin aikaan, saatiin sotakin jo Troijassa.olin näemmä väärässä, sai siitäki värkistä sittenkin riitaa aikaiseksi