Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Jahas. Vapaapäivän aamu käynnistyy kissanpissan tai -kakan etsimisellä. :cautious:
Haju on kaikkialla, mut missään ei näy mitään...vaatekomero? Naulakkokaappi ja jonku kenkä siellä? Lehtiroskis? Saunan lauteiden alunen?

Kai sen huomaa viimeistään siinä vaiheessa kun imuri pökkää johonki :poop::aan. :cautious:

Ja siis, tuolle kisulle on koko piha ja lähitienoo hiekkalaatikkona, mut sadekelillä sen ulkoilut lyhenee, ja unipöhnässä en itse aina muista laskea tunteja että kauanko se on ollu sisällä.
 
Jahas. Vapaapäivän aamu käynnistyy kissanpissan tai -kakan etsimisellä. :cautious:
Haju on kaikkialla, mut missään ei näy mitään...vaatekomero? Naulakkokaappi ja jonku kenkä siellä? Lehtiroskis? Saunan lauteiden alunen?

Kai sen huomaa viimeistään siinä vaiheessa kun imuri pökkää johonki :poop::aan. :cautious:

Ja siis, tuolle kisulle on koko piha ja lähitienoo hiekkalaatikkona, mut sadekelillä sen ulkoilut lyhenee, ja unipöhnässä en itse aina muista laskea tunteja että kauanko se on ollu sisällä.
en olsi uskonut että sinäkin kuulunut noihin vastuuttomiin eläinrääkkäjiin jotka pitää kissoja irrallaan
 
en olsi uskonut että sinäkin kuulunut noihin vastuuttomiin eläinrääkkäjiin jotka pitää kissoja irrallaan
Mitäs. Rauhallinen tienoo, vähäinen liikenne. Kissa seilaa ovesta sisään ja ulos useammin kuin Clint Eastwood saluunan ovista. Kissa käy n.500 metrin säteellä, ei tuo leikattu katti jaksa vaeltaa kauas kotoa.

En mä kaupungissa näin toimisi.

Ja. Mä tiedän olevani tässä ulkoiluasiassa oikeassa. Tämän eläinystävällisemmäksi ei voi kisun elämä mennä. (y)

Mutta en jaksa aloittaa siitä vääntöä - tämä tiedoksi myös harmaille.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: ruuttis ja Lispetti
no höh, minä jo aattelin että kissoista saadaan oikein kunnon vääntö aikaseksi

häätyy alkaa miettimään muita aiheita joilla sais mammat ottaa kierroksia, eilen lähti jo aika hyvin liikkeelle toi wrap/pitsa/rieska
 
no höh, minä jo aattelin että kissoista saadaan oikein kunnon vääntö aikaseksi

häätyy alkaa miettimään muita aiheita joilla sais mammat ottaa kierroksia, eilen lähti jo aika hyvin liikkeelle toi wrap/pitsa/rieska
Oot ihana!:ROFLMAO:

Echo on täysin oikeassa kissajutun kanssa!:coffee:

Toivottavasti kikkareet/pissi löytyy!
Lainaa naapurista koira, ne on yleensä hyviä paikantamaan kikkareet ainaski.:LOL:
Meidän karvavauva on sen minulle kertonut.:cautious::rolleyes:

Huomenta kaikille!:love: Pyryharakka ilmoittautui, mutta jatkaa nyt töitä!:coffee:
 

Yhteistyössä