Ei!ahaa, rieska päällystetään erilaisilla täytteillä ja kietastaan rullalle
eikö olisi voinut heti sanoa että rullaliharieska?
Ei hitto mitkä huutonaurut!!!Niilosta tehty juhlamokka mainos
köyhän rullakebu?
mitä sää muuten nykysin ropotat?No nyt on huomiselle lapsille evästä jotta jaksaa reenaa ja äiti saa olla rauhassa töissä!
Nää on ihan parhaitaEi hitto mitkä huutonaurut!!!
Sitä samaa.mitä sää muuten nykysin ropotat?
ok eli yritystoiminta jatkuu ja voi hyvin?Sitä samaa.
Eikä ole pitsapohja rullakebussa.Rullakebabissa on pizzapohja. Wrapissa ei ole. Wrap on välipala. Wrap on paljon pienempi. Wrappiin voi laittaa lihaa, tonnikalaa, kanaa tai vain kasviksia.
No huonomminki vois mennä.ok eli yritystoiminta jatkuu ja voi hyvin?
Tuorehiivalla tuo kuuluu tehdä. Ja ohjeen ainekset kerrotaan x 4, jos perheessä on nälkäisiä lapsosia
Hyh!Hei Echo. Olitko sää kaupassa äskö? Joku nainen hymyili minulle, selkeästi ivallisesti, koska mulla oli kollegehousut jalassa...
Tuskin se Echo oli, hää olis ajanut tahallaan kärryillä sun nilkoille ja kiskassu kollarit nilkkoihin...siis sulta, ei isseltäänHei Echo. Olitko sää kaupassa äskö? Joku nainen hymyili minulle, selkeästi ivallisesti, koska mulla oli kollegehousut jalassa...
Mä käytän kans aina tuorehiivaa! Toimiiko se jauhohiiva ees yhtä hyvin?Tuorehiivalla tuo kuuluu tehdä. Ja ohjeen ainekset kerrotaan x 4, jos perheessä on nälkäisiä lapsosia
Joo mutta sitä ei aina muista. Kuivahiiva säilyy pitkään.Tuorehiivalla tuo kuuluu tehdä. Ja ohjeen ainekset kerrotaan x 4, jos perheessä on nälkäisiä lapsosia
Kyllä. Enkä edes häpeäHyh!
Ihanko pieruverkkareissa päätit lähteä?
Vain noidat osaa käyttää sitä taikajauhettaMä käytän kans aina tuorehiivaa! Toimiiko se jauhohiiva ees yhtä hyvin?