Eiköhän yleensä oma ole yleisin.
Mulla on maanomistajan lupa mut peuroja ja kettuja on niin paljon ettei irti voi haukkua pitää kun saarissa.
Eiköhän yleensä oma ole yleisin.
Et taida ite olla nyt pelaamas, ku luuri kädes.Kohta päättyy kiekkopeli. paiukalliseen juhlaan tai pärräporukan pippaloihin..
Echo ei ole nyt paikalla, taisi raukka pyörtyä kun sanoin meneväni collegehousuissa kauppaan.saunakahvit .
Ei ollut pizzaa, mutta oli ihan liian iso ja herkullinen nachopelti, örp .
Pullaa olisi jos vaikka mitä sorttia, mutta napa ei nyt vedä. Miun pakkasessa on tällä hetkellä oikea Echon taivas . Löytyy korvapuusteja, voisilmäpullia ja vadelma-vanilja -pitkoja. On vähän leivontasormia syyhyttänyt .
Varmasti perseet olalle. 6 päivää töitä jo tälle viikolle. Huomennakin pitäs kai mennä.Et taida ite olla nyt pelaamas, ku luuri kädes.
Meinaakkos vetää persiit olalle?
Kaho beibe!!!!!!!!saunakahvit .
Ei ollut pizzaa, mutta oli ihan liian iso ja herkullinen nachopelti, örp .
Pullaa olisi jos vaikka mitä sorttia, mutta napa ei nyt vedä. Miun pakkasessa on tällä hetkellä oikea Echon taivas . Löytyy korvapuusteja, voisilmäpullia ja vadelma-vanilja -pitkoja. On vähän leivontasormia syyhyttänyt .
No niinhän sä tuolla aiempana kirjoitit.voimassa olevan lainsäädännön puitteissa ei ole luvallista juoksuttaa koiraa toisen metsässä
Me ajettiin kaverin kans eräs talvi autolla järvenrantaan ja päästettiin jäällä koirat vapaaksi juokseen, olipa sitten kiva nähdä kun koirat löysi jonkun pilkkijän kalan perkeet ja päättivät kumpainenkin kieriskellä niissä, se "ihanan" aromaattinen löyhkä mikä valtas auton kun paluumatkalla auto lämpis ja koirien turkit alko löyhkäänVoi ku oliski pelkkää kuraa ja märkää, tuo haisee ihan kuolemalle ja paskalle!
Lasken korkeintaan ulkoeteiseen jos sitä vilustaa. Onneks karvavauva tykkää saunoa! Saa lämmön lisäks kunnon shampoopesun!
Sit mama saa puhtaan pojan jalanlämmittimeks sänkyyn.
Tuo retale on saanut mut lipeämään jokaisesta säännöstä! Ei oo vielä koskaan mun koirat saaneet mennä sänkyyn tai sohvalle, tää pääsee molempiin!
Näinhän se on!*huoh*
Sinne ne sit taaas menivät.
Mut kai voi sanoa, että onni ovat ihmiset, jotka tullessaan viiden vuoden kuluttua ovat sekunnissa tuttuja ja jiden tiedät tulevan sit taas joskus.
Tosin mä lupasin nyt, että me lähdetään viimeistään ensi kesänä Pärnuun saunoman.
HottispoppisKaho beibe!!!!!!!!
Kiitos AqelaSaat piparia.
Ei sulle tarjoilla mitään. Se on mun muikkeliKiitos Aqela
Ole hyvä.Kiitos Aqela
Että varmasti perseet olalle ja huomenna töihin Muista välivesiVarmasti perseet olalle. 6 päivää töitä jo tälle viikolle. Huomennakin pitäs kai mennä.
Mietin vaan et kumpiin pippaloihin. Nois motoristijuhlissa olin vuos sitten ja ne oli hyvät. Toisaalta kotikylä on tärkeä.
Pie hauskaaPäätös tehty. Farkut jalkaan ja paikalliseen juhlaan.
Mä en käy ikinä baareissa, en paikallisissa enkä muuallaMe täs kans mietittiin, josko jaksaisi paikalliseen.
Mut ei jakseta!
Ei kai sitä aina jaksa, sitä paitsi kotona on rauhallisempaa ja seura vertaansa vaillaMe täs kans mietittiin, josko jaksaisi paikalliseen.
Mut ei jakseta!
En mäkään, firman pikkujoulut ja tykypäivät on poikkeus jos niistä mennään porukalla.Mä en käy ikinä baareissa, en paikallisissa enkä muualla
samisEn mäkään, firman pikkujoulut ja tykypäivät on poikkeus jos niistä mennään porukalla.