No juu... Mut on paniikkihäiriö opettanut tyytymään pienempiin ja turvallisempiin piireihinOis, pidemmän päälle, ihan kamalan tylsää!
No juu... Mut on paniikkihäiriö opettanut tyytymään pienempiin ja turvallisempiin piireihinOis, pidemmän päälle, ihan kamalan tylsää!
Meidän paikallisessa on arki-iltaisin noin viisi asiakasta eikä musiikki pauhaa ja biljardiakin saa pelata rauhassa jos haluaa.No juu... Mut on paniikkihäiriö opettanut tyytymään pienempiin ja turvallisempiin piireihin
Biljardi on mukavaa. Oma keppi on pölyttynyt varastossa jo monta vuotta, koska opiskelu-/biliskaverit muuttivat muualle..Meidän paikallisessa on arki-iltaisin noin viisi asiakasta eikä musiikki pauhaa ja biljardiakin saa pelata rauhassa jos haluaa.
Liika on toki liikaa ja aina!
No tuollaisessa ehkä viihtyisin, tosin mulla sit yleensä iskee se että pakko päästä tanssimaan kun happitaso nousee sopivaks mut siinä vaiheessa voi baarissakin tanssiaMeidän paikallisessa on arki-iltaisin noin viisi asiakasta eikä musiikki pauhaa ja biljardiakin saa pelata rauhassa jos haluaa.
Liika on toki liikaa ja aina!
Olen käynyt baarissa viimeksi 13v sitten...No tuollaisessa ehkä viihtyisin, tosin mulla sit yleensä iskee se että pakko päästä tanssimaan kun happitaso nousee sopivaks mut siinä vaiheessa voi baarissakin tanssia
Mut minusta peli on parhaimmillaan kun ei osaa olettaa vastustajasta vielä mitään! Jännempää!Biljardi on mukavaa. Oma keppi on pölyttynyt varastossa jo monta vuotta, koska opiskelu-/biliskaverit muuttivat muualle..
Ehkä pienemissä paikoissa, mutta esim.Turun aurabiljardissa porukka pelasi aina omissa pöydissään ja kaikki pöydät oli aina täynnä.Mut minusta peli on parhaimmillaan kun ei osaa olettaa vastustajasta vielä mitään! Jännempää!
Ihan hyvä tahtiOlen käynyt baarissa viimeksi 13v sitten...
Ainakin on rahaa säästynyt. Muistaisi vaan mihin mä ne rahat olen jemmannut.Ihan hyvä tahti
Kuulostaa tylsältä. Ja siltä, ettei mulla ois siellä ollut mitään jakoa vaan aina oisin hävinnyt.Ehkä pienemissä paikoissa, mutta esim.Turun aurabiljardissa porukka pelasi aina omissa pöydissään ja kaikki pöydät oli aina täynnä.
Mitä ihmissusi söi pahimpaan nälkäänsä?Mitä Bill Gatesin vaimo sanoi hääyön jälkeen?
– Nyt tiedän, mistä ”Microsoft” on saanut nimensä.
LusikkaleipaSe on keksiä. Piparissa ei ole mitään hilloa tms.
No ainahan mä hävisin, koska muut oli pelannut vuosia ennen minua. Ja oli ihan mukavaa kuitenkin.Kuulostaa tylsältä. Ja siltä, ettei mulla ois siellä ollut mitään jakoa vaan aina oisin hävinnyt.
Mistä giljotiini käynnistetään?Mitä ihmissusi söi pahimpaan nälkäänsä?
- Pari reissumiestä.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ae3d47f4-627a-4984-a6a7-b1a198794229
Ku ei jaksa, niin ei vaan jaksa.
Öitä!