Aqela
Onko siellä pizzeriaa kotiinkuljetuksella? Tilaan sulle pizzan jossa on kinkkua, aurajuustoa ja ananasta.ja mun alkoi tekemään mieli pizzaa...siis sitä missä ei home kasva eikä ananas maistu
Onko siellä pizzeriaa kotiinkuljetuksella? Tilaan sulle pizzan jossa on kinkkua, aurajuustoa ja ananasta.ja mun alkoi tekemään mieli pizzaa...siis sitä missä ei home kasva eikä ananas maistu
En ikinä muista ostaa tuoretta inkivääriä kaupasta Se varmasti olis hyvä flunssaan ja moneen muuhunkin.Juo kuumaa mehua tai muuta. Tuoreesta inkivääristä tehtyä teetä. Se auttaa.
ja mä tilaan sulle sellasen missä on pelkästään jalapenoaOnko siellä pizzeriaa kotiinkuljetuksella? Tilaan sulle pizzan jossa on kinkkua, aurajuustoa ja ananasta.
Sitä on hyvä syödä muutenkin. On terveellistä. Laittaa ruokaan sitä.En ikinä muista ostaa tuoretta inkivääriä kaupasta Se varmasti olis hyvä flunssaan ja moneen muuhunkin.
Mä tykkään jalapenosta.ja mä tilaan sulle sellasen missä on pelkästään jalapenoa
Oikeestaan voisin joskus tilata itselleni sellasen pizzan*sai idean jota pitää loistavana*
Ihana kun on toinenkin joka ymmärtää hyvän ruoan päälleMä tykkään jalapenosta.
No no, bad idea. Mun vatsa ei tykkää tulisesta tai mausteisesta ruoasta enää. Refluksi tai jotakin.
Meillä ei ollut pizzapäivä, mut ei ollut siitä kovin kaukana kun syötiin lämpimiä voileipiä ja tehdään ne aina "pizzatäytteillä"Kaikilla pizzapäivä. Täällä vasta huomenna. Taikina ja soosi kyl pitäs viel tänään tehä mut laiskottaa.
Ei ole kaikilla, eikä ole edes huomennakaan...huomenna teen wokkivihanneksia + kanaa...ja nyt ärsyttää, kun tekis mieli pizzaa Alan kohta kiukuttelemaan*mutisee*Kaikilla pizzapäivä. Täällä vasta huomenna. Taikina ja soosi kyl pitäs viel tänään tehä mut laiskottaa.
Niin on.Ihana kun on toinenkin joka ymmärtää hyvän ruoan päälle
Ja ikäviä noi sun vatsavaivat
Älä kiukuttele, mä söisin (ainakin nyt) mieluummin kanaa ja wokkivihanneksia kuin pizzaaEi ole kaikilla, eikä ole edes huomennakaan...huomenna teen wokkivihanneksia + kanaa...ja nyt ärsyttää, kun tekis mieli pizzaa Alan kohta kiukuttelemaan*mutisee*
Meillä oli eilen.Kaikilla pizzapäivä. Täällä vasta huomenna. Taikina ja soosi kyl pitäs viel tänään tehä mut laiskottaa.
Tilaa pizza!Ei ole kaikilla, eikä ole edes huomennakaan...huomenna teen wokkivihanneksia + kanaa...ja nyt ärsyttää, kun tekis mieli pizzaa Alan kohta kiukuttelemaan*mutisee*
Nii mutku haluan ite tehtyäTilaa pizza!
Mulla oli joskus sellanen koira joka meni istumaan kurarapakoihin ja sillon kyllä oppi äkkiä tajuamaan miltä märkä koira haisiKiva! Karvavauva on käynyt piehtaroimassa jossain raadossa! Voi ristus mikä lemu! Saunan kautta pääsee sisään!
No eipä tuossa vielä mitään. Jouduin tädin pennun vahdiksi ja käytiin mettälenkillä. Siellä sit huomasin, että koira söi jotain ja aloin kaivamaan sitä sen suusta. No paskaahan se oli ja vähän matkan puun takana paskasta paperia... Toki näin sen vasta sen jälkeen ku se paskakasa oli kaivettu koiran suusta. Ja eipä ollut yhtään paperia mukana. Siellä sitten pyyhin kättäni mättääseen...Mulla oli joskus sellanen koira joka meni istumaan kurarapakoihin ja sillon kyllä oppi äkkiä tajuamaan miltä märkä koira haisi
Voi ku oliski pelkkää kuraa ja märkää, tuo haisee ihan kuolemalle ja paskalle!Mulla oli joskus sellanen koira joka meni istumaan kurarapakoihin ja sillon kyllä oppi äkkiä tajuamaan miltä märkä koira haisi
No eipä tuossa vielä mitään. Jouduin tädin pennun vahdiksi ja käytiin mettälenkillä. Siellä sit huomasin, että koira söi jotain ja aloin kaivamaan sitä sen suusta. No paskaahan se oli ja vähän matkan puun takana paskasta paperia... Toki näin sen vasta sen jälkeen ku se paskakasa oli kaivettu koiran suusta. Ja eipä ollut yhtään paperia mukana. Siellä sitten pyyhin kättäni mättääseen...
No varmaan tuo söi paskaakin hajusta päätellen! Mutta ei näissä metissä,keskellä ei mitään, ihmiset pasko, jotain muuta paskaa siis, olisko karhun tms.No eipä tuossa vielä mitään. Jouduin tädin pennun vahdiksi ja käytiin mettälenkillä. Siellä sit huomasin, että koira söi jotain ja aloin kaivamaan sitä sen suusta. No paskaahan se oli ja vähän matkan puun takana paskasta paperia... Toki näin sen vasta sen jälkeen ku se paskakasa oli kaivettu koiran suusta. Ja eipä ollut yhtään paperia mukana. Siellä sitten pyyhin kättäni mättääseen...
Jjjjjjaaaa näin saatiin mieliteot syödä jotain ruokaa....poisNo eipä tuossa vielä mitään. Jouduin tädin pennun vahdiksi ja käytiin mettälenkillä. Siellä sit huomasin, että koira söi jotain ja aloin kaivamaan sitä sen suusta. No paskaahan se oli ja vähän matkan puun takana paskasta paperia... Toki näin sen vasta sen jälkeen ku se paskakasa oli kaivettu koiran suusta. Ja eipä ollut yhtään paperia mukana. Siellä sitten pyyhin kättäni mättääseen...
Mulla on aina ollut sama heikkous kissojen ja koirien suhteen...Tuo retale on saanut mut lipeämään jokaisesta säännöstä!
Mä voisin olla sun personal traineri. Kerron ällöttäviä juttuja ja koskettelen hieman liian tuttavallisestiJjjjjjaaaa näin saatiin mieliteot syödä jotain ruokaa....pois
Meillä ei oo, eilen jo söin pizzaaKaikilla pizzapäivä. Täällä vasta huomenna. Taikina ja soosi kyl pitäs viel tänään tehä mut laiskottaa.