http://karirydman.blogspot.com/2015/07/yoldia-ancylus-litorina.htmlEcho on härmäksi kaiku ja provo on rovo
Stihl on moottorisaha
MoikkelisIltaa!
Kävin teitä huomaamattomasti eilen moikkaamassa mutta olinkin niin väsynyt etten jaksanut kirjottaa mitään
Hyvää saunailtaa! Voi kun pääsis itekkin, en tosin nyt tohtis mennä kun on vielä vähän tätä flunssaa jäljellä
Aha sekin selvisiEcho on härmäksi kaiku ja provo on rovo
HalausAuts, kylläpä alkoi kivuliaat menkat
Löytyiko mitään kivaa/ herkkua ?Karkasin kauppaan.
Ostin ruokaa ja unohdin herkun eli jätskin. En laittanut ees ostoslistalle sitä. Piparia ja patonkia on. Tuo kuulosti tuhmalta.Löytyiko mitään kivaa/ herkkua ?
Muulle kans pipariaOstin ruokaa ja unohdin herkun eli jätskin. En laittanut ees ostoslistalle sitä. Piparia ja patonkia on. Tuo kuulosti tuhmalta.
Hmmm patonkia ja pipariaOstin ruokaa ja unohdin herkun eli jätskin. En laittanut ees ostoslistalle sitä. Piparia ja patonkia on. Tuo kuulosti tuhmalta.
Saat piparia.Muulle kans piparia
Moikkelis
Höh,parantumisia. Harmi kun flunssa vielä kiusaa
Ostin ruokaa ja unohdin herkun eli jätskin. En laittanut ees ostoslistalle sitä. Piparia ja patonkia on. Tuo kuulosti tuhmalta.
Kuinka kattavan syväpuhdistuksen sä oikein teet?Ah sain suolakurkkuja.
Kohta pitsa uuniin, mutta ensin voisi käydä pesulla. Puhtaaseen mahaan on kivempi syödä
Juo kuumaa mehua tai muuta. Tuoreesta inkivääristä tehtyä teetä. Se auttaa.
Parempaan päin kuitenkin(ainakin tavallaan), ääni on käheä mutta kurkku ei ole enää kipeä, nuha ei ole pahentunut ja olo on muutenkin suht normaali, yöllä yskitti vain pari kertaa. Huomaa silti että pöpöjen taistelua kehossa vielä käydään
Kuinka kattavan syväpuhdistuksen sä oikein teet?
Hmmm patonkia ja piparia
Ja mun pitsassa on homejuustoa ja ananasta
ja mun alkoi tekemään mieli pizzaa...siis sitä missä ei home kasva eikä ananas maistuJa mun pitsassa on homejuustoa ja ananasta
Ja mun pitsassa on homejuustoa ja ananasta
Toisen herkku on Ellun kauhuJa mun pitsassa on homejuustoa ja ananasta
ja mun alkoi tekemään mieli pizzaa...siis sitä missä ei home kasva eikä ananas maistu