Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Olispa mökki meren/järvenrannalla minne vois mennä keväällä jäitten lähdettyä ja olla siellä yksin tai kaksin aina syksyyn saakka...:love:
Tuo ois kyl ihanaa... Tosin meillä oltas nelistään:rolleyes: Melki joka vuosi ollaan viikoks tai kaheks vuokrattu mökki tai sit oltu isovanhempien mökillä(möivät mokoman pois:() Tänä vuonna jätettiin väliin kun ei pystyny yhteistä lomaa saamaan kesälle niin pitkäks aikaa:unsure:
Jollekkin viikonlopulle ehkä vielä saatetaan kattoa johonkin väliin.
 
Hitsi kun tekis mieli tehdä jonkunlainen remontti ruokatottumuksissa..siis palata takas siihen hyvään ja toimivaan 5-6 pientä annosta per pvä jne..nyt kun on saanut kuntoilut kohilleen, täytys paneutua tuohonkin ongelmaan.
Tänäänkään en ole muuta syönyt kuin aamulla muutaman viinirypleen ja sitä salaattia myöhemmin..täytys kyllä napata itteesä niskasta kiinni ja tehrä jotain.
Vettä juon kyllä, onneks, riittävästi.
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar ja Aqela
Tuo ois kyl ihanaa... Tosin meillä oltas nelistään:rolleyes: Melki joka vuosi ollaan viikoks tai kaheks vuokrattu mökki tai sit oltu isovanhempien mökillä(möivät mokoman pois:() Tänä vuonna jätettiin väliin kun ei pystyny yhteistä lomaa saamaan kesälle niin pitkäks aikaa:unsure:
Jollekkin viikonlopulle ehkä vielä saatetaan kattoa johonkin väliin.
Meillä oli sukumökki, jossa käytiin aina kerran kesässä kun olin lapsi...toisaalta inhotti mennä sinne kun se oli keskellä ei mitään ja uimarannallekin pääsi vaan, jos joku aikuisista oli tarpeeks selvä ajamaan autoa (ja yleensä ei ollut) ja siellä aikuiset vaan ryyppäs ja sinne tuli puoli sukua huutamaan toisilleen ja vaatimaan mökkiaikaa omalle perheelleen...ainoastaan siitä tykkäsin siellä, että me muksut nukuttiin sellasessa vanhassa isossa aitassa tai tuvan lattialla siskonpetissä ja että sinne tuli serkkuja paljon:love:
Noin siis äidin puolelta...isän puolelta vietin taas paljon aikaa mummon luona ja siellä olikin sitten ihan hurjan hauskaa aina isänpuoleisten serkkujen kanssa tai vaikka vaan mummon kanssa kahestaan saati sitten sillon kun isäkin tuli sinne ja mentiin kalastamaan kahestaan järvelle veneellä:love::love:
 
vierailija
Ne yhteismökit kelpaa just niin kauan kun on kuivia polttopuita ehyessä liiterissä. Liian hyvälle on lapset passattu. Viljelijät ovat maksaneet itsensä kipeiksi sisarosuusveloista ja nyt loppuu monelta juusto pöydästä.
 
Hitsi kun tekis mieli tehdä jonkunlainen remontti ruokatottumuksissa..siis palata takas siihen hyvään ja toimivaan 5-6 pientä annosta per pvä jne..nyt kun on saanut kuntoilut kohilleen, täytys paneutua tuohonkin ongelmaan.
Tänäänkään en ole muuta syönyt kuin aamulla muutaman viinirypleen ja sitä salaattia myöhemmin..täytys kyllä napata itteesä niskasta kiinni ja tehrä jotain.
Vettä juon kyllä, onneks, riittävästi.
Saman haaveen/ongelman kans painin... etenkin jos on stressiä päällä niin jää se vähänenkin syöminen.
Nyt esim.töissä on niin hirvee kiire kun lomat alko pyöriin et en muista tauoille lähtee ja sit tauolla ei malta olla tarpeeksi kauan puhumattakaan et jaksais syödä kun käy vähä ylikierroksilla(n). Täytyy nyt viikonloppuna yrittää tankata:)
Mut jotain positiivista, oon kahtena iltana ollut niin väsynyt et oon nukahtanu 22 jälkeen ja nukkunu aamuun asti(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Mut jotain positiivista, oon kahtena iltana ollut niin väsynyt et oon nukahtanu 22 jälkeen ja nukkunu aamuun asti(y)
Ai niin pitäis saada tuo nukkuminenkin kuntoon...paljon ois pantavaa ja korjattavaa, kuhan viittis alottaa eikä puhua ja suunnitella pelkästään(n)

Huomenna alan kirjaamaan kaiken ylös..varasin jo vihkonkin sitä varten ja aamulla aattelin paistaa tai keittää pari kananmunaa ja laittaa päälle jalapenoa ja viimesen tomaatin..tästä se lähtee..toivottavasti:oops:
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Ai niin pitäis saada tuo nukkuminenkin kuntoon...paljon ois pantavaa ja korjattavaa, kuhan viittis alottaa eikä puhua ja suunnitella pelkästään(n)

Huomenna alan kirjaamaan kaiken ylös..varasin jo vihkonkin sitä varten ja aamulla aattelin paistaa tai keittää pari kananmunaa ja laittaa päälle jalapenoa ja viimesen tomaatin..tästä se lähtee..toivottavasti:oops:
Kyllä se onnistuu!(y) Kun saat sen rutiinin omaiseksi niin sit se helpottaa:)
Alkuhan on aina hankalin:rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Kyllä se onnistuu!(y) Kun saat sen rutiinin omaiseksi niin sit se helpottaa:)
Alkuhan on aina hankalin:rolleyes:
Joo ja mulla on toi ennenkin onnistunut, alku tosin aina hankalaa kun pitää muistaa syödä tietyin välein vaikkei olis nälkäkään...mutta tosiaan kunhan siitä tulee rutiini niin kaikki onkin taas ihan bueno.
Tossa muutama vuosi sitten oli tosi hankala vaihe ja vanha syömishäiriö sotki kuviot senverran pahasti ettei mistään tullutkaan taas mitään, mutta eiköhän se nyt taas suju paremmin kun ei valita(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Miksi ignooraat Ellua koko ajan?Eikö hän olekaan kiva?
Et sitten nasevampaa vastausta keksinyt?o_O
Mä olen kuule tosi kiva ja päätön tietää sen, nauran herkästi ja itken herkästi...tykkään höpistä ja tohotan mennä ilman, että näkisin ympärillä muita ihmisiä..jos se tekee minusta pahan ihmisen niin se on kuule voi voi:p
 

Yhteistyössä