Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Eikun sä olet kuulema kiusannut häntä luonnossa:eek:
Ekkönää muista miten luonnossa hommat hoidetaan hyvä nainen??:eek:






sankollisella mustikoita:barefoot:
Ei ku niin juu, enpäs tajunnutkaan, koska jakautunut persoonallisuus kohdallani on erittäin pois suljettu, niin on syytä olettaa että tämä henkilö kuvittelee/toivoo mun olevan joku muu.

Täytyy varuks hakee lidlistä tarjousmustikoita ja jakaa sankolliset joka tutulle...kalliiks kyl tulee:confused:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Ei ku niin juu, enpäs tajunnutkaan, koska jakautunut persoonallisuus kohdallani on erittäin pois suljettu, niin on syytä olettaa että tämä henkilö kuvittelee/toivoo mun olevan joku muu.

Täytyy varuks hakee lidlistä tarjousmustikoita ja jakaa sankolliset joka tutulle...kalliiks kyl tulee:confused:
kyllä mä luulen että sä olet sä. ja mustikkasanko kelpaa kyllä kera anteeksipyynnön ja tekojensa myöntämisen.

hirveän rasittavia on ne ihmiset jotka tekee väärin mutta eivät koskaan voi myöntää sitä vaan kieltävät kaiken.
 
kyllä mä luulen että sä olet sä. ja mustikkasanko kelpaa kyllä kera anteeksipyynnön ja tekojensa myöntämisen.

hirveän rasittavia on ne ihmiset jotka tekee väärin mutta eivät koskaan voi myöntää sitä vaan kieltävät kaiken.
No kun voit olla ihan varma että olen eri ihminen kuin keneksi mua luulet. Mutta vaikeahan sitä on tässä lähtee todisteleen ventovieraalle ihmiselle, eikä kyllä pitäis tarvitakkaan.
 
hirveän rasittavia on ne ihmiset jotka tekee väärin mutta eivät koskaan voi myöntää sitä vaan kieltävät kaiken.
minua saa kiusata ja en ole minkään arvoinen.
miksi et myönnä virheitäsi?
Siinä sulle miettimistä omista tekemisistä loppuillaksi. o_O
 
Muistan.

jos sinä et ole sinä etkä se keneksi luulen niin voitko auttaa ja kertoa mitä pitää tehdä sellaisen ihmisen kanssa joka ei ikinä myönnä virheitään?
Mä ignooraan sellaiset ihmiset enkä ole niiden kanssa tekemisissä jollei ole pakko. En halua elämääni pysyvästi ihmistä joka aiheuttaa minulle jatkuvasti pahan olon.(mutta esim. esimiehelle ei oikein voi muuta kuin itse vaihtaa työpaikkaa.)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Mä ignooraan sellaiset ihmiset enkä ole niiden kanssa tekemisissä jollei ole pakko. En halua elämääni pysyvästi ihmistä joka aiheuttaa minulle jatkuvasti pahan olon.(mutta esim. esimiehelle ei oikein voi muuta kuin itse vaihtaa työpaikkaa.)
miten voit unohtaa sellaisten ihmisten tekemät vääryydet? minä en saa niitä millään mielestäni pois.se on väärässä eikä myönnä sitä. moni muukin taho on sitä mieltä mutta se ei vaan jää kiinni/myönnä mitään. syyttelee vain muita
 
miten voit unohtaa sellaisten ihmisten tekemät vääryydet? minä en saa niitä millään mielestäni pois.se on väärässä eikä myönnä sitä. moni muukin taho on sitä mieltä mutta se ei vaan jää kiinni/myönnä mitään. syyttelee vain muita
Jos ihminen on esim. narsisti hän ei ikinä myönnä virheitään, ei vaikka mitä tekis. Sellaisesta on vain parempi pysyä kaukana ennenkuin syövyttää omaa mieltään pahemmin. Ei asioita ja vääryyksiä ikinä kokonaan unohda mutta niiden kanssa voi oppia elämään.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
miten voit unohtaa sellaisten ihmisten tekemät vääryydet? minä en saa niitä millään mielestäni pois.se on väärässä eikä myönnä sitä. moni muukin taho on sitä mieltä mutta se ei vaan jää kiinni/myönnä mitään. syyttelee vain muita
No kuka sulle sellasta on tehnyt??
Niin ja miksi oletit, että se ihminen kirjoittelee tällä palstalla?
 

Yhteistyössä