Kerro tarkemmin.Ei tarvitse tarroja laittaa. Latauksen jälkeen puhelin neuvoo käytössä.
Kuka palstalaisoreista kuuluu sinulle?Näpit irti mun miehestä
Vaikka tää keskustelu onkin hyvin syvällistä niin nyt ei enää jaksa..anywayyyy, elä huoli siitä miehestäsi, en ole kiinnostunut enkä edes tiedä mitä höpäjit
Jaa, entä rapu?Oinaat, neitsyet, härät ja kalat on niitä joiden kanssa tulen melkovarmasti aina toimeen ja tykästyn heihin herkästi
Yleisesti ottaen tulen kaikkien kanssa toimeenJaa, entä rapu?
Mä tulen toimeen kalat, oinas, skorpioni, neitsyt ja härkä horoskooppien kanssa.
Yleisesti joo, riippuu minkälainen suhde on.Yleisesti ottaen tulen kaikkien kanssa toimeen
Jaa entäs jousimies?
Eikö ollutkin.Vaikka tää keskustelu onkin hyvin syvällistä niin nyt ei enää jaksa..anywayyyy, elä huoli siitä miehestäsi, en ole kiinnostunut enkä edes tiedä mitä höpäjit
Olen JousimiesYleisesti joo, riippuu minkälainen suhde on.
Mä arvasin tän. En tiiä. Sun kanssa ainakin.
OkOlen Jousimies
Tulee eikä ole ihmeIhme jo A:n kanssa joku toimeen tulee
Canadan mies siellä taas.Tulee eikä ole ihme
Epäilen että Kanadan on nähnyt karttakirjan sivuilla.Canadan mies siellä taas.
No ei ainakaa täällä oleCanadan mies siellä taas.
No se johtuu varmaan siitä, että mää tulen kaikkien kanssa toimeenYleisesti joo, riippuu minkälainen suhde on.
Mä arvasin tän. En tiiä. Sun kanssa ainakin.
Niin mutta sitä se seksihelle ihmiselle tekeeEikö ollutkin.
En mäkään tiedä mitä höpäjän
Vai niin.No se johtuu varmaan siitä, että mää tulen kaikkien kanssa toimeen
...
Jaa Aqelan vai?Ihme jo A:n kanssa joku toimeen tulee
Ihme jo A:n kanssa joku toimeen tulee
Mä kauhistuin joskus sen takia, kun jälkikasvu alkoi pitää suolakalasta...jouluna loppui ennenkun kunnolla kerkesin maistaakkaanVoi kuulkaa. Miten kurjaa onkaan, kun jälkikasvukin päätti alkaa tykätä mun lempiherkusta, eli chili-grillijuustosta melonin kera.
Loppu! Hetkessä!