vierailija
Päätön ja Aqela?Ai ei vai?
Mulla on tasan kaksi vakipalstalaista naamakirjakaverina. Ihan kenelle tahansa en moista luottamuksenosoitusta anna.
Päätön ja Aqela?Ai ei vai?
Mulla on tasan kaksi vakipalstalaista naamakirjakaverina. Ihan kenelle tahansa en moista luottamuksenosoitusta anna.
Voi voi..Voi kuulkaa. Miten kurjaa onkaan, kun jälkikasvukin päätti alkaa tykätä mun lempiherkusta, eli chili-grillijuustosta melonin kera.
Loppu! Hetkessä!
Jännä miten herkästi toiset pystyy nauramaan katketakseen...pystyispä itekkin tuohonPäätön ja Aqela?
KokeileJännä miten herkästi toiset pystyy nauramaan katketakseen...pystyispä itekkin tuohon
Kyllä mä sitten kun on syytä nauraa...Kokeile
Sulta oppii kyl kaikennäköstä uutta mitä ei normaalisti tuu edes ajateltuakaan Täytyy ruveta nuuhkiin enemmänEipä.
Sama tuoksu mikä tulee kun ukkonen iskee lähelle. Tai talvella kun pakkanen alkaa kiristyä. Sellainen jännä, jännänjännä tuoksu!
Nyt naura vaikka tuolle mummovideolleKyllä mä sitten kun on syytä nauraa...
Enempää et voisikaan kiusataSulta oppii kyl kaikennäköstä uutta mitä ei normaalisti tuu edes ajateltuakaan Täytyy ruveta nuuhkiin enemmän
Jaa sille missä sitä mummoa pelastettiin kolihepterillä jossain Arizonassa?Nyt naura vaikka tuolle mummovideolle
Niin. Kamalaa mutta silti niin huvittavaa.Jaa sille missä sitä mummoa pelastettiin kolihepterillä jossain Arizonassa?
Näin mä sen, mutta lähinnä mietin että miten pahaolo siinä pyörityksessä mahtoi tulla?
15-30minuuttia.Montako tuntia kahdella eurolla saa autoa pitää mittariparkissa?
Niin vähän! Pitäisi 7-8h saada pitää!15-30minuuttia.
No ei täällä ainakaan taida saada kahdella eurolla tuntiakaan parkkiaikaaNiin vähän! Pitäisi 7-8h saada pitää!
Kai se riippuu siitä mikä parkkipaikka on kysessä. Parkkipaikoilla on kyltit joissa on ohje.Montako tuntia kahdella eurolla saa autoa pitää mittariparkissa?
Niin vähän! Pitäisi 7-8h saada pitää!
No jaa, ei mua nyt naurattana ja saattais hymy hyytyä jos itte joutuis vastaavaan pyöritykseenNiin. Kamalaa mutta silti niin huvittavaa.
Sairaalan parkkipaikka.Kai se riippuu siitä mikä parkkipaikka on kysessä. Parkkipaikoilla on kyltit joissa on ohje.
Katso sairaalan nettisivu. Ehkä sieltä löytyy tietoja tai soittaa sairaalaan.Sairaalan parkkipaikka.
No nehän ne vasta kalliita onSairaalan parkkipaikka.
Olispa mökki meren/järvenrannalla minne vois mennä keväällä jäitten lähdettyä ja olla siellä yksin tai kaksin aina syksyyn saakka...Olispa mökki jossa voi olla yksin koko viikon.
Mulle riittää viikko.Olispa mökki meren/järvenrannalla minne vois mennä keväällä jäitten lähdettyä ja olla siellä yksin tai kaksin aina syksyyn saakka...
Minkäs sille voi kun sairaalaan on mentävä.No nehän ne vasta kalliita on