Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mitkä yhden naisen bileet sulle on tulossa, kun tuntuu että tyhjennät koko alkon?:eek:

ja osta sitä Hannibalia...H A N N I B A L!!
No Hannibal on varmasti taattua lastua kun kokoajan siitä meuhkaat!:eek::D Otampa potun sitäkin!

Ai jaha!! Väitätks että oon joku alkoholisti vai!:coffee:
Kohta pukkaa a-a kerhon esitettä ja sillee??!!:coffee:

:D

No en oo käyny alkossa aikoihin ja IHAN kaikki on loppu! Ollu jo jonkin aikaa! Kyllä näistä juo pitkään! just pärjää maanantaille :barefoot:
Mulla on joskus tapana ottaa pikku lämppäri vaikka ruokaa laittaessa tai isompi kyselytuntia katsellessa!:giggle: Ja nyt talven/joulun aikaan on ihanaa ottaa kun tulee kotiin lenkiltä pakkasesta tai joulujuttuja touhutessa.:love:

Tupakoinnin oon lopettanu kuukaudia sitten ni vähän jännittää mitenkähän sitä alkaa tehdä mieli savukääröä alkomahoolia siemaillessa.:confused:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Täällä on kohta minun ensimmäiset viiniäiset.:barefoot:
Pääsen tästä viinineitsyydestä vihdoin!:cool:
Tungen nämä litkut nyt jääkaappiin odottelemaan hetkoks, tuskin nämä taskulämpösenä menee.

Oli ystävällistä palvelua Alkossa ja näitä suositteli ekaks kerraks piparien ja juustojen kanssa.



Ostin myös viikunahilloo ja kirsikkamarmelaatia, jospa nekin menis siinä mukana.

Että jännittää!!!:barefoot:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Aqela
r0s
Täällä on kohta minun ensimmäiset viiniäiset.:barefoot:
Pääsen tästä viinineitsyydestä vihdoin!:cool:
Tungen nämä litkut nyt jääkaappiin odottelemaan hetkoks, tuskin nämä taskulämpösenä menee.

Oli ystävällistä palvelua Alkossa ja näitä suositteli ekaks kerraks piparien ja juustojen kanssa.



Ostin myös viikunahilloo ja kirsikkamarmelaatia, jospa nekin menis siinä mukana.

Että jännittää!!!:barefoot:
Hyvältä näyttää!
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Täällä on kohta minun ensimmäiset viiniäiset.:barefoot:
Pääsen tästä viinineitsyydestä vihdoin!:cool:
Tungen nämä litkut nyt jääkaappiin odottelemaan hetkoks, tuskin nämä taskulämpösenä menee.

Oli ystävällistä palvelua Alkossa ja näitä suositteli ekaks kerraks piparien ja juustojen kanssa.



Ostin myös viikunahilloo ja kirsikkamarmelaatia, jospa nekin menis siinä mukana.

Että jännittää!!!:barefoot:
Oi näyttää hyvältä ja varmasti maistuu myös :p:p
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä