Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Samalla ostan Strohhia ison potun että on ottaa hömpsyt kun tulee lentsu!:sneaky:
Harmi että Sheridania ei enää myyä handelissa!:cautious: Se on niiiiiin herkkulikööri!
Sitten pari pottua Amarulaa ja Baileyssiä! Ja tietenkin mun lempparivotkaa Stolitšnajaa!:p Viskejä on jos jonkinlaista kun asiakkaat ovat raahanneet! Ja konjakkia!

Kyllä noilla yhen lentsun sivuuttaa!:whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Nyt vaan hengittelet syvään: nenän kautta ilaa sisään ja suun kautta ulos, kunnes se rauhoittuu. Siellä ei jostakin syystä kaikki lihakset saaneet happea riittävästi. Mulla oli vasta kipua ja se katosi tuolla konstilla, vaikka ehdin jo luulla vakavammaksikin. Sitä sanotaan joissakin kirjoissa palleahengitykseksikin, mutta olennaista on se, että keuhkot tyhjenee kunnolla ja täytyyy nopeasti raikkaalla ilmalla. Tee tuo mieluiten vesisateen jälkeen ulkona. Niin, nenän kautta hengitettynä et voi saada ilmaa liikaa ja uloshengitys varmistaa sen, et se likainen ilma tulee ulos nopeasti, kun suuaukko on yleensä isompi kuin ne ilmatiehyet nenän kautta. Ei siis mitään suusuppuun- tyyliä siinä(y)
Eipä ole tämmöinen tullut mieleen, täytyykin testailla. Mulla on selän lihakset jatkuvasti työn vuoksi enempi ja vähempi kipeenä ja vauhdissa ei kyllä tule mietittyä yhtään miten paljon ja millä tavalla hengittää.
Hyvä kun muistaa hengittää ollenkaan:ROFLMAO:
Vaikuttaisi varmaan koko kehoon kun välillä keskittyisi hengitteleen kunnolla.
 
vierailija
Eipä ole tämmöinen tullut mieleen, täytyykin testailla. Mulla on selän lihakset jatkuvasti työn vuoksi enempi ja vähempi kipeenä ja vauhdissa ei kyllä tule mietittyä yhtään miten paljon ja millä tavalla hengittää.
Hyvä kun muistaa hengittää ollenkaan:ROFLMAO:
Vaikuttaisi varmaan koko kehoon kun välillä keskittyisi hengitteleen kunnolla.
Niin, kipu kun on usein hapen puutosta, painoin mieleeni jo kouluaikana. Mut kyllä se lukee ainakin yhdessä kirjassa, mut en ole varma, mikä niistä kaikista, en ala arvaamaan.
 
Huomenta kaikki! :coffee:

Tulin lueskelemaan palstan juttuja ja minua kaivataankin täällä:LOL::X3:

Umppari leikkauksesta on nyt kaksi viikkoa ja kaikki on parantunut hyvin. Nyt pystyy jo nukkumaan kyljellään mikä on ihanaa, kun melkein kaksi viikkoa on nukkunut pelkästään selällään niin ah miten ihanaa kun saa yöllä kääntää kylkeä :love::LOL::oops:

Navan päällä oleva leikkaushaava on ruman näköinen mutta toivottavasti se siitä asettuu :unsure:
Kiva kuulla! Apteekistahan saa ostettua sellaisia arpilaastareita ja arpivoidetta mitkä auttaa arven paranemiseen ja ennalta ehkäisee arven liikakasvua:) Itse käytin niitä käsileikkauksen jälkeen arven hoitoon.
 
Samalla ostan Strohhia ison potun että on ottaa hömpsyt kun tulee lentsu!:sneaky:
Harmi että Sheridania ei enää myyä handelissa!:cautious: Se on niiiiiin herkkulikööri!
Sitten pari pottua Amarulaa ja Baileyssiä! Ja tietenkin mun lempparivotkaa Stolitšnajaa!:p Viskejä on jos jonkinlaista kun asiakkaat ovat raahanneet! Ja konjakkia!

Kyllä noilla yhen lentsun sivuuttaa!:whistle:
Sheridan likööri on ihanaa:p
 
Mä tein vähän aikaa kevyttä selkätreeniä lattialla ohut tyyny pään alla ja iso pyyhe rullalla selän alla ja nyt tuntuukin selkä paremmalta,kipu lieventyi. Illalla saunaan.
Hyvä että jumppa jeesas! Eikös muuten uimahalleissa ole vielä niitä vesihierontapaikkoja, ootko kokeillut? Niin ja Perskindolia vois kokeilla jos ei oo jo tuttu? On tosi tehokas eikä ole tungettu mun muistaakseni mitään haitallisia lisäaineita. Apteekista ainakin saa.
upload_2019-10-12_14-24-58.jpeg
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Hyvä että jumppa jeesas! Eikös muuten uimahalleissa ole vielä niitä vesihierontapaikkoja, ootko kokeillut? Niin ja Perskindolia vois kokeilla jos ei oo jo tuttu? On tosi tehokas eikä ole tungettu mun muistaakseni mitään haitallisia lisäaineita. Apteekista ainakin saa.
katso liitettä 8275
On niitä,mut en mie oo tykänny käydä uimahallissa, sinne on matkaa useampi kilsa kävellä. Pitäis ensiviikolla käydä ostamassa tuota voidetta.
 
Samalla ostan Strohhia ison potun että on ottaa hömpsyt kun tulee lentsu!:sneaky:
Harmi että Sheridania ei enää myyä handelissa!:cautious: Se on niiiiiin herkkulikööri!
Sitten pari pottua Amarulaa ja Baileyssiä! Ja tietenkin mun lempparivotkaa Stolitšnajaa!:p Viskejä on jos jonkinlaista kun asiakkaat ovat raahanneet! Ja konjakkia!

Kyllä noilla yhen lentsun sivuuttaa!:whistle:
Mitkä yhden naisen bileet sulle on tulossa, kun tuntuu että tyhjennät koko alkon?:eek:

ja osta sitä Hannibalia...H A N N I B A L!!
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Pikkujouluihin!:p


Piparimokkapalat
36 palaa

valmistusaika 30 min + paisto

200 g voita


150 g tummaa suklaata


6 dl jauhoja

1 dl kaakaojauhetta

2 tl leivinjauhetta

2 tl piparkakkumaustetta

3 munaa

4½ dl sokeria

2 dl maitoa

100 g pakastepiparitaikinaa

KUORRUTUS

500 g tomusokeria

1 dl vahvaa kahvia

2 tl piparimaustetta

KORISTEEKSI

5 piparia

  1. Kuumenna uuni 200-asteiseksi. Kuutioi voi ja rouhi suklaa. Sulata voi kattilassa, nosta se hellalta ja lisää suklaarouhe. Sekoita tasaiseksi.
  2. Sekoita jauhot, kaakaojauhe, leivinjauhe ja piparkakkumauste. Riko munat toiseen leivontakulhoon. Mittaa sokeri joukkoon ja vaahdota kuohkeaksi, vaaleaksi vaahdoksi sähkövatkaimella. Sekoita jauhoseos, maito ja suklaa-voi vaahdon joukkoon muutamassa osassa. Leikkaa jäinen piparitaikina järeällä veitsellä pikku kuutioiksi. Levitä taikina leivinpaperille tasaisesti nuolijan avulla. Ripottele taikinakuutiot pohjan päälle ja tasoita vielä nuolijalla. Paista 20–25 minuuttia, kunnes puutikkuun tarttuu kokeillessa meheviä murusia eikä löysää taikinaa.
  3. Tee kuorrutus ja anna pohjan jäähtyä samalla. Keitä kahvi tai valmista se espressokoneella. Kumoa tomusokeri kulhoon ja sekoita sen joukkoon piparkakkumauste. Sekoita kahvi pikkuhiljaa sokerin joukkoon, kunnes kuorrutus on niin löysää, että sitä on helppo sekoittaa. Levitä kuorrute pohjan päälle. Murustele piparkakkuja koristeeksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar

Yhteistyössä