Juujuu, sinihomejuustoa ja piparia! Sopii hyvin yhteen. Mutta en muista pitikö niiden kanssa litkiä viiniä.
Kyllä se homejuusto laitetaan siihen piparin päälle, usko jo!no siinä oli hymiökin perässä...ajattelin jos siitä viimeistään tajuaa.... mutta joo homejuusto ei ainakaan pipariin
Kyllä se homejuusto laitetaan siihen piparin päälle, usko jo!
Saatanpa mennä nyt minäkin imemään.Saatoin imutella jo Nyt levon vuoro
Juu urvahdan toivottavastiSaatanpa mennä nyt minäkin imemään.
Jos meinaat heti kohta urvahtaa niin kauniita unia ja hattaran kuvia!
No hyi yhyren tähären yrjöpurjo
Mä kyllä maistaisin. Vaikka koostumus näyttää samalta kuin hyytynyt lihasneste. Toi kaprisöljy sen sijaan menee oitis pottujen kanssa kokeiluun.
ja mä arvasin että sä maistaisit
Mä en
syömättä jäis aivot
Vois maistaa.
Yyngh...eiliseen olotilaani vedoten jätän kyllä ihan kaikkien aivot lautasella rauhaan
Mulla on yleensä aivot narikassa, ei suussa
m1es pisti vasikan aivoista tehdystä ruoasta kuvan tonne
Matkaseuraksi Keski-Eurooppaan kelpaisivat siis vain r0s ja Aqela? Echo ymmärsi (taas kerran) väärin Elenan selityksen, tuo oli kuva annoksesta jonka kaltaisen toissaviikolla söin, eikä ravintola tarjonnut sitä shokeerausmielessä vaan perinneruokana. Terveyttään ajattelevan pitäisi pikemminkin kauhistua Rättiksen shokeeraavista grilliannoksista.En jääny paljosta paitsi. Shokeerausmeininki edelleen siis hänellä...
En söis ostereita enkä lenkkimakkaraakaanMatkaseuraksi Keski-Eurooppaan kelpaisivat siis vain r0s ja Aqela? Echo ymmärsi (taas kerran) väärin Elenan selityksen, tuo oli kuva annoksesta jonka kaltaisen toissaviikolla söin, eikä ravintola tarjonnut sitä shokeerausmielessä vaan perinneruokana. Terveyttään ajattelevan pitäisi pikemminkin kauhistua Rättiksen shokeeraavista grilliannoksista.
Kuluneella viikolla tuli nautittua mm. ostereita. Ilmeisesti nekään eivät kelpaisi kauhisteleville mammoille, lenkkimakkaraa pitäisi saada...
sä nielet vain spermaaEn söis ostereita enkä lenkkimakkaraakaan
Niin, tiikerille kelpaa vain tuore itsetapettu liha.En söis ostereita enkä lenkkimakkaraakaan
KylläNiin, tiikerille kelpaa vain tuore itsetapettu liha.
ei vaan hikinen kikuli ja sperma.Kyllä
Ethän sä lihaa syöKyllä
Syönpähän, mutta en tykkää joistakin lihoista...esim. sianlihasta.Ethän sä lihaa syö
Ai. Ei siis nautasikajauheliha käy sulle.Syönpähän, mutta en tykkää joistakin lihoista...esim. sianlihasta.
Naudanjauheliha käy.Ai. Ei siis nautasikajauheliha käy sulle.
Mä haluaisin maistaa joskus. Tosin en ole varma aiheuttaako niiden rakenne oksureaktion vai meneekö sellaisenaan, mut luulen että saattaisin jopa pitää niistä.Matkaseuraksi Keski-Eurooppaan kelpaisivat siis vain r0s ja Aqela? Echo ymmärsi (taas kerran) väärin Elenan selityksen, tuo oli kuva annoksesta jonka kaltaisen toissaviikolla söin, eikä ravintola tarjonnut sitä shokeerausmielessä vaan perinneruokana. Terveyttään ajattelevan pitäisi pikemminkin kauhistua Rättiksen shokeeraavista grilliannoksista.
Kuluneella viikolla tuli nautittua mm. ostereita. Ilmeisesti nekään eivät kelpaisi kauhisteleville mammoille, lenkkimakkaraa pitäisi saada...
Sanos muuta! Vuoden 2018 helteistä taitaa nyt johtua lapsikatokin?Seksi ja helle on huono yhdistelmä.
Siinä ei olekaan sitä roaccutanea, kuten possuissa, varsinkin kotimaisissa.Naudanjauheliha käy.
Tunnustan, etteivät osterit kuulosta, koostumukseltaan, hirmu herkullisilta. Tosin sitruunamehutirauksen kanssa alas saa mitä vaan.Matkaseuraksi Keski-Eurooppaan kelpaisivat siis vain r0s ja Aqela? Echo ymmärsi (taas kerran) väärin Elenan selityksen, tuo oli kuva annoksesta jonka kaltaisen toissaviikolla söin, eikä ravintola tarjonnut sitä shokeerausmielessä vaan perinneruokana. Terveyttään ajattelevan pitäisi pikemminkin kauhistua Rättiksen shokeeraavista grilliannoksista.
https://yle.fi/uutiset/3-11005771Ja huomenta!
Vapaapäivä! Sieneen!