Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
No hyi yhyren tähären yrjöpurjo:sick::sick:
Mä kyllä maistaisin. Vaikka koostumus näyttää samalta kuin hyytynyt lihasneste. Toi kaprisöljy sen sijaan menee oitis pottujen kanssa kokeiluun.
ja mä arvasin että sä maistaisit:D
Mä en:sick:
syömättä jäis aivot
Vois maistaa.
Yyngh...eiliseen olotilaani vedoten jätän kyllä ihan kaikkien aivot lautasella rauhaan:sick::censored:
Mulla on yleensä aivot narikassa, ei suussa
m1es pisti vasikan aivoista tehdystä ruoasta kuvan tonne:sick:
En jääny paljosta paitsi. :sneaky:Shokeerausmeininki edelleen siis hänellä...
Matkaseuraksi Keski-Eurooppaan kelpaisivat siis vain r0s ja Aqela? Echo ymmärsi (taas kerran) väärin Elenan selityksen, tuo oli kuva annoksesta jonka kaltaisen toissaviikolla söin, eikä ravintola tarjonnut sitä shokeerausmielessä vaan perinneruokana. Terveyttään ajattelevan pitäisi pikemminkin kauhistua Rättiksen shokeeraavista grilliannoksista.

Kuluneella viikolla tuli nautittua mm. ostereita. Ilmeisesti nekään eivät kelpaisi kauhisteleville mammoille, lenkkimakkaraa pitäisi saada...
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela
Matkaseuraksi Keski-Eurooppaan kelpaisivat siis vain r0s ja Aqela? Echo ymmärsi (taas kerran) väärin Elenan selityksen, tuo oli kuva annoksesta jonka kaltaisen toissaviikolla söin, eikä ravintola tarjonnut sitä shokeerausmielessä vaan perinneruokana. Terveyttään ajattelevan pitäisi pikemminkin kauhistua Rättiksen shokeeraavista grilliannoksista.

Kuluneella viikolla tuli nautittua mm. ostereita. Ilmeisesti nekään eivät kelpaisi kauhisteleville mammoille, lenkkimakkaraa pitäisi saada...
En söis ostereita enkä lenkkimakkaraakaan:X3:
 
Matkaseuraksi Keski-Eurooppaan kelpaisivat siis vain r0s ja Aqela? Echo ymmärsi (taas kerran) väärin Elenan selityksen, tuo oli kuva annoksesta jonka kaltaisen toissaviikolla söin, eikä ravintola tarjonnut sitä shokeerausmielessä vaan perinneruokana. Terveyttään ajattelevan pitäisi pikemminkin kauhistua Rättiksen shokeeraavista grilliannoksista.

Kuluneella viikolla tuli nautittua mm. ostereita. Ilmeisesti nekään eivät kelpaisi kauhisteleville mammoille, lenkkimakkaraa pitäisi saada...
Mä haluaisin maistaa joskus. Tosin en ole varma aiheuttaako niiden rakenne oksureaktion vai meneekö sellaisenaan, mut luulen että saattaisin jopa pitää niistä.
 
Onko "palstaharmaa" joku neurologisen kehitysviivästymän muoto? Pitäiskö sille saada ICD-koodi?

Kun on harmaa, niin se on melkein poikkeuksetta jotenki outo tai ankea (Umppariina oli kiva ja normaali).
Tänne on pesiytyny joku "satusetä"-harmaa, jonka laatuhuumoria on heittää hatusta juttuja.
"Sä panet joka ilta sitä (rekkautunutta)", "sejase musta nikki eros just, mut ne oliki sisaruksia", "sulla onki J-kupin tissit".

Hiihahaaahooo, kun naurattaa.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Elena777
r0s
Matkaseuraksi Keski-Eurooppaan kelpaisivat siis vain r0s ja Aqela? Echo ymmärsi (taas kerran) väärin Elenan selityksen, tuo oli kuva annoksesta jonka kaltaisen toissaviikolla söin, eikä ravintola tarjonnut sitä shokeerausmielessä vaan perinneruokana. Terveyttään ajattelevan pitäisi pikemminkin kauhistua Rättiksen shokeeraavista grilliannoksista.

Kuluneella viikolla tuli nautittua mm. ostereita. Ilmeisesti nekään eivät kelpaisi kauhisteleville mammoille, lenkkimakkaraa pitäisi saada...
Tunnustan, etteivät osterit kuulosta, koostumukseltaan, hirmu herkullisilta. Tosin sitruunamehutirauksen kanssa alas saa mitä vaan.

Niiden lisäksi on maistamatta kateenkorva ja jo mainitut aivot. Ja varkkomahako se on, mitä jossain herkkuna pitävät. Nii ja kivekset ja muut sukuelimet.

Ja maistaahan pitää kaikkkea! :p
 

Yhteistyössä