Ei ole jumeja. Olen letkeäSillälailla!
Ja niskat on jumissa?
Ei ole jumeja. Olen letkeäSillälailla!
Ja niskat on jumissa?
Näitä myydään kilpaa kun kerätään varoja lasten jengeille!
Me myytiin vaan vessapaperia, kun meidän joukkue keräs rahoja...Näitä myydään kilpaa kun kerätään varoja lasten jengeille!
Ja juu, ovat kuulema ihan homohyvii!
Etenkin ne pikkuveljen tohveet, niitä minäkin syön jouluisin! Kakkutehtaan kamoi tulee meille 10 lootaa jouluks!
Siis millaisia noi on? Kuinka isoja?Suklaapiparipalloja, oli hyviä. En saa kännykällä kuvaa liitettyä...
https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuote/kantolan-pallopipari-150g-6410381070020
metri x metriSiis millaisia noi on? Kuinka isoja?
Hophop saunaan siitä!Täällä mä hillun ihan alasti. Pitäis vissiin mennä sinne saunaan.
Täällä mä hillun ihan alasti. Pitäis vissiin mennä sinne saunaan.
Ensin suklaaunelmia viis lootaa ja sitten paali veskipaperia. Vois sen niinki!Me myytiin vaan vessapaperia, kun meidän joukkue keräs rahoja...
Taitaa olla mainoskuva. Eihän nuo mahdu tuohon rasiaan?Tää on hyvää.
No varmasti vähintäänmetri x metri
jooNo varmasti vähintään
Jep, ei se noin täynnä ole.Taitaa olla mainoskuva. Eihän nuo mahdu tuohon rasiaan?
Sitä herättiin päikkäriltä.
H1n1 rokotteen aiheuttama narkolepsia...Sitä herättiin päikkäriltä.
Ihanan ohimennen ilmoitettu: ”kohta siirryn petipuuhiin”Mä saunoin jo aiemmin, nyt rentoudun lasillisella punkkua ennen kuin kohta siirryn petipuuhiin Ens viikolla saa onneks nukkua vähän pidempään, jos saa nukutuks
Kiitos huolenpidosta Eipä ole ikinä moisia tullut vastaan eikä toivottavasti tulekkaan, sen verran öttiäiskammonen oonnussimaan siis. varo ettet tartuta satiaisia kaikille
Oih, punssipalleroita!Tää on hyvää.
Vissiin toi satiaiskaveri jämähtäny nuoruusvuosille.Kiitos huolenpidosta Eipä ole ikinä moisia tullut vastaan eikä toivottavasti tulekkaan, sen verran öttiäiskammonen oon