Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Onko "palstaharmaa" joku neurologisen kehitysviivästymän muoto? Pitäiskö sille saada ICD-koodi?

Kun on harmaa, niin se on melkein poikkeuksetta jotenki outo tai ankea (Umppariina oli kiva ja normaali).
Tänne on pesiytyny joku "satusetä"-harmaa, jonka laatuhuumoria on heittää hatusta juttuja.
"Sä panet joka ilta sitä (rekkautunutta)", "sejase musta nikki eros just, mut ne oliki sisaruksia", "sulla onki J-kupin tissit".

Hiihahaaahooo, kun naurattaa.
Noi tuon yhden harmaan jutut on kyllä todellakin outoja..
Mut Umppariina sais tulla kertoon kuulumisia, voi olla että täällä kirjoittelee mutta kun ei nimen perusteella oikein erota muista(n)
 
vierailija
Auts selkä ei tykännyt eilisestä siivouksesta,oikea puoli on kipee.
Nyt vaan hengittelet syvään: nenän kautta ilaa sisään ja suun kautta ulos, kunnes se rauhoittuu. Siellä ei jostakin syystä kaikki lihakset saaneet happea riittävästi. Mulla oli vasta kipua ja se katosi tuolla konstilla, vaikka ehdin jo luulla vakavammaksikin. Sitä sanotaan joissakin kirjoissa palleahengitykseksikin, mutta olennaista on se, että keuhkot tyhjenee kunnolla ja täytyyy nopeasti raikkaalla ilmalla. Tee tuo mieluiten vesisateen jälkeen ulkona. Niin, nenän kautta hengitettynä et voi saada ilmaa liikaa ja uloshengitys varmistaa sen, et se likainen ilma tulee ulos nopeasti, kun suuaukko on yleensä isompi kuin ne ilmatiehyet nenän kautta. Ei siis mitään suusuppuun- tyyliä siinä(y)
 
Nyt vaan hengittelet syvään: nenän kautta ilaa sisään ja suun kautta ulos, kunnes se rauhoittuu. Siellä ei jostakin syystä kaikki lihakset saaneet happea riittävästi. Mulla oli vasta kipua ja se katosi tuolla konstilla, vaikka ehdin jo luulla vakavammaksikin. Sitä sanotaan joissakin kirjoissa palleahengitykseksikin, mutta olennaista on se, että keuhkot tyhjenee kunnolla ja täytyyy nopeasti raikkaalla ilmalla. Tee tuo mieluiten vesisateen jälkeen ulkona. Niin, nenän kautta hengitettynä et voi saada ilmaa liikaa ja uloshengitys varmistaa sen, et se likainen ilma tulee ulos nopeasti, kun suuaukko on yleensä isompi kuin ne ilmatiehyet nenän kautta. Ei siis mitään suusuppuun- tyyliä siinä(y)
Mulla on selässä lieviä kulumia, se kipeyttää selän siivotessa.
 
vierailija
  • Tykkää
Reactions: Kais
Umppariina
Onko "Umppariinasta" muuten kuulunut? Miten on toipunut? Onkohan kaikki mennyt hyvin?
Huomenta kaikki! :coffee:

Tulin lueskelemaan palstan juttuja ja minua kaivataankin täällä:LOL::X3:

Umppari leikkauksesta on nyt kaksi viikkoa ja kaikki on parantunut hyvin. Nyt pystyy jo nukkumaan kyljellään mikä on ihanaa, kun melkein kaksi viikkoa on nukkunut pelkästään selällään niin ah miten ihanaa kun saa yöllä kääntää kylkeä :love::LOL::oops:

Navan päällä oleva leikkaushaava on ruman näköinen mutta toivottavasti se siitä asettuu :unsure:
 
Huomenta kaikki! :coffee:

Tulin lueskelemaan palstan juttuja ja minua kaivataankin täällä:LOL::X3:

Umppari leikkauksesta on nyt kaksi viikkoa ja kaikki on parantunut hyvin. Nyt pystyy jo nukkumaan kyljellään mikä on ihanaa, kun melkein kaksi viikkoa on nukkunut pelkästään selällään niin ah miten ihanaa kun saa yöllä kääntää kylkeä :love::LOL::oops:

Navan päällä oleva leikkaushaava on ruman näköinen mutta toivottavasti se siitä asettuu :unsure:
Ei se arpi mitään/ketään haittaa. Ota vaan rennosti ja älä vaivaa päätäsi sillä
 
Huomenta kaikki! :coffee:

Tulin lueskelemaan palstan juttuja ja minua kaivataankin täällä:LOL::X3:

Umppari leikkauksesta on nyt kaksi viikkoa ja kaikki on parantunut hyvin. Nyt pystyy jo nukkumaan kyljellään mikä on ihanaa, kun melkein kaksi viikkoa on nukkunut pelkästään selällään niin ah miten ihanaa kun saa yöllä kääntää kylkeä :love::LOL::oops:

Navan päällä oleva leikkaushaava on ruman näköinen mutta toivottavasti se siitä asettuu :unsure:
Moi,kiva kuulla sinusta ja voit paremmin ja haava on parantunut hyvin. Älä huoli siitä arvesta. :)
 
Valkohomejuusto on lempeämmän makuinen kuin sinihomejuusto,jos ei oo aiemmin maistanut tai jos maistuu liian vahvalta.
Kaikki juustot ovat ihana!:p Syön lähes mitä vain!:oops:
Viini tässä on se ongelma - en ole juuri koskaan juonut viinejä ja haluaisin jonkun vastuttamattoman hyvän kombon viinistä ja naposteltavasta, jotta minäkin pääsisin kiinni viinin iloihin.:D

Huomenta kaikille!:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
vierailija
Ei se arpi mitään/ketään haittaa. Ota vaan rennosti ja älä vaivaa päätäsi sillä
Moi,kiva kuulla sinusta ja voit paremmin ja haava on parantunut hyvin. Älä huoli siitä arvesta. :)
Niin, eipä sitä kannata murehtia kun arvet muuttuvat ja kehittyvät kauan, oliko jopa pari vuotta.(y)
Nyt se on vain toisesta reunasta silleen koholla, ei ole ihan samassa tasossa arven reunat.. Typerää jos siihen jää joku hyppyri. :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Aqela
Matkaseuraksi Keski-Eurooppaan kelpaisivat siis vain r0s ja Aqela? Echo ymmärsi (taas kerran) väärin Elenan selityksen, tuo oli kuva annoksesta jonka kaltaisen toissaviikolla söin, eikä ravintola tarjonnut sitä shokeerausmielessä vaan perinneruokana. Terveyttään ajattelevan pitäisi pikemminkin kauhistua Rättiksen shokeeraavista grilliannoksista.

Kuluneella viikolla tuli nautittua mm. ostereita. Ilmeisesti nekään eivät kelpaisi kauhisteleville mammoille, lenkkimakkaraa pitäisi saada...
Mä en ole syönyt ostereita. Niitäkin voi maistaa. Ja etanoita. :p
 

Yhteistyössä