Punaviini kai yleensä juodaan huoneenlämpöisenä että ehtii hengittää,tosin mä oon joskus juonnut jääkaappiviileänäKauankohan niitä pitää pitää jääkaapissa?
Punaviini kai yleensä juodaan huoneenlämpöisenä että ehtii hengittää,tosin mä oon joskus juonnut jääkaappiviileänäKauankohan niitä pitää pitää jääkaapissa?
Toiset punaviinit menee ihan huoneenlämpöisenäkin.Kauankohan niitä pitää pitää jääkaapissa?
Ihanaa saunahetkeäMä menen kohta.
Aww söpöäHuomenta
Ihanalta tuntui herätä kissan viereltä, kun toinen kehräs siinä niin lämpimänä ja tuoksui ihan pennulta
Huomenta
Ihanalta tuntui herätä kissan viereltä, kun toinen kehräs siinä niin lämpimänä ja tuoksui ihan pennulta
Ekaa kertaa maistan viinejä!Onko lisbutilla juhlat? Tuleeko ystävät illan istujaisiin Vai yksinkö vedät nuo?
Tässä viilennyksestä.
Punaviinin oikea tarjoilulämpötilat
Tuhdit ja täyteläiset punaviinit 18 °C kevyemmät ja hedelmäiset punaviinit 14-16 °C
Käytännössä: 18 asteen saavuttaaksesi laita huoneenlämpöinen pullo jääkaappiin noin puoli tuntia ennen tarjoilua.
Aa sulla on sellainen ilta..Ekaa kertaa maistan viinejä!
Ei ollu pikkupulloja noita malleja.
Ja ihan yksin oon kotona! Kerrankin!
Kyllä yhdestä viinipullosta riittää hyvin kahdelle. Ne muut voit säästää.Ainiin, kiitos vinkeistä.
Jos näitä pystyy juua niin etenen sitten niihin ”vahvempiin”.
Kuvassa oli 2 viinilasia?Ekaa kertaa maistan viinejä!
Ei ollu pikkupulloja noita malleja.
Ja ihan yksin oon kotona! Kerrankin!
No lähdetään siitä että mulla ei ole koskaan ollu krapulaa, että no hätä.Aa sulla on sellainen ilta..
Varo ettei tule tukka liian kipeäksi.
Auts, toivottavasti helpottaaVasen pakara ihan kipeenä, jäi venytykset välistä aamupäivällä ja sen kyllä tuntee nyt...kipu heijastuu vasempaan reiteen saakka
Se oli tuotesijoittelua!Kuvassa oli 2 viinilasia?
https://www.youtube.com/watch?v=iGaF4tKUl0oNo lähdetään siitä että mulla ei ole koskaan ollu krapulaa, että no hätä.
Ihan sillee rinsessamaisesti pikkurillu pystyssä siemailen.
Auts! Siun täytyy hommata Perskindolia kaappiin, se on tehokasta!Vasen pakara ihan kipeenä, jäi venytykset välistä aamupäivällä ja sen kyllä tuntee nyt...kipu heijastuu vasempaan reiteen saakka
Niinpä, tosi napakasti koskee kun lihakset kiristyy tuolta sivultaAuts, toivottavasti helpottaa
Kyll tää perskindoli tartteis hierontaa ja siis ihan ammattilaiseltaAuts! Siun täytyy hommata Perskindolia kaappiin, se on tehokasta!
https://www.youtube.com/watch?v=-BakWVXHSugNo lähdetään siitä että mulla ei ole koskaan ollu krapulaa, että no hätä.
Ihan sillee rinsessamaisesti pikkurillu pystyssä siemailen.
Oliko se jotenkin niin kun ei voi tietää janottaako yöllä vai eiSe oli tuotesijoittelua!
Niitä on itseasiassa vielä yks lisää ku maistelen eri laatuja.
Josta tulikin mieleeni:
Miks blondilla on tyhjä ja täysi lasi vettä yöpöydällä?
Eikö se ollu koirien peräpukamiin?Auts! Siun täytyy hommata Perskindolia kaappiin, se on tehokasta!