Säästittekö esikoisen vaatteet seuraavalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Säästin ja säästinpä kolmannellekin.

Jep! Näin meilläkin! Meillä sattui vielä kaikki kolme olemaan samaa sukupuoltakin :D
Kolmannen jälkeen kaikki ehjät ja käyttökelposet myin ja lahjotin poijes. Meille kun ei enää tule käyttöä.

( :'( )

Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:
meillä lapsiluku tulossa täyteen kesällä ja osan kivoimmista säästin. katson sitten onko tyttö vaiko poika..ja hankkiudun eroon vasta sitten..

Niin no säästin mäkin harvat ja valitut :D Kaikilta kolmelta olen säästänyt -myös viimeiseltä,vaikken enää ole ajatellut lapsia tekeväni.

Säästin kaikki käyttökelpoiset, pienimmät on olleet käytössä esikoiselta aina kuutoselle asti ja vieläkin suuri osa käyttökelpoisia. Saapa nähdä tuleeko vielä käyttöä :)

Säästin seuraavalle ja annoin sitten siskon vauvalle. Jos meille joskus iltatähti saapuu, niin hankin sitten uutta ja siskolta saan takaisin kaikki mitkä vielä käyttöön kelpaavat.

Juuri näin. Ja tuossa välissä ne ovat olleet lainassakin jo siellä täällä ja tuolla. Nyt kun tulevat piniksi tälle kolmannelle niin sitä mukaa myyn huutiksessa.

Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:

Jep! Näin meilläkin! Meillä sattui vielä kaikki kolme olemaan samaa sukupuoltakin :D

Sama juttu.Nuorimman ja vanhimman ikäerona 5v.
Ja säästän edelleen vaatteita+kenkiä jos hyvinä pysyneet.

Meillä viis lasta ja kaikki on vielä omassa perheessä käytössä olleet. Joitaki olen antanu pois. Mut aika hyvin kieräny omassa sakissa ne vaatteet.
Nyt ku nuita samoja kamppeita vielä viidennelle pukee niin voi jo surutta nakata roskiin huonommasta päästä.

Säästin toiselle, mutta nyt oon karsinu aika rankalla kädellä. Ihanimmat säästän vielä jos se kolmas joskus meille ilmaantuu :D ja en taida raaskia luopua noista kovin pian, vaikkei kolmatta tuliskaan :whistle:

Yhteistyössä