paljo menee pisteitä saarioisten herkkusieni-, katkarapu-ja pinaattikeitosta??Tietääkö joku??kiitti etukäteen
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 23.02.2006 klo 13:49 vieras kirjoitti:voi ruoja, ette kai te oikeesti syö tommosia valmisjuttuja.. :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja 23.02.2006 klo 18:30 vieras kirjoitti:Kyllä! Teen aina itse ruokani, meillä syödään 2 liha-ateriaa päivässä+aamiaiset+iltapalat+välkkärit.. ettäs silleen.. ei siinä ei mulla oo sinänsä noita valmisjuttuja vastaan, mutta ruuanlaittoki on vain järjestelykysymys.
Alkuperäinen kirjoittaja 23.02.2006 klo 19:24 täällä kans kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 23.02.2006 klo 18:30 vieras kirjoitti:Kyllä! Teen aina itse ruokani, meillä syödään 2 liha-ateriaa päivässä+aamiaiset+iltapalat+välkkärit.. ettäs silleen.. ei siinä ei mulla oo sinänsä noita valmisjuttuja vastaan, mutta ruuanlaittoki on vain järjestelykysymys.
peesaan!! ei mulla ainakaan kotiäitinä ole koskaan kiire mihinkään
Alkuperäinen kirjoittaja 23.02.2006 klo 19:24 täällä kans kirjoitti:peesaan!! ei mulla ainakaan kotiäitinä ole koskaan kiire mihinkään
Alkuperäinen kirjoittaja 23.02.2006 klo 21:55 satu kirjoitti:Minä en YMMÄRRÄ tuota usein kuultua että kotiruuat ois parempia kuin valmisruuat.?Ja jokainen SAA syödä mitä haluaa eikä siinä toisilla oo mitään oikeuksia puuttua aaaah...
Alkuperäinen kirjoittaja 23.02.2006 klo 21:55 satu kirjoitti:Minä en YMMÄRRÄ tuota usein kuultua että kotiruuat ois parempia kuin valmisruuat.?Ja jokainen SAA syödä mitä haluaa eikä siinä toisilla oo mitään oikeuksia puuttua aaaah...