Saanko virtuaalista seuraa jos otan pari siideriä tässä ittekseni. Vai pitäisikö ne sidukat säästää huomiseksi?

  • Viestiketjun aloittaja "yksinäinen"
  • Ensimmäinen viesti
Huom harmaana
Herefordia juodaan täällä, on suht uusi tuttavuus ja paras hinta-laatusuhde tällä hetkellä.

Yksin: ei kannata juoda suruun/yksinäisyyteen. Varmasti olet tärkeä!
 
nams
[QUOTE="aapee";24048676]Minkä tyyppinen toi Longue Dog on? Viini, siideri, likööri..? Valaistaa tietämätöntä joka ei jaksa googlettaa :p[/QUOTE]

Puolikuivaa roseeta. Kevyen makuista. Myydään litran tetrassa.
 
Huom harmaana
[QUOTE="aapee";24048676]Minkä tyyppinen toi Longue Dog on? Viini, siideri, likööri..? Valaistaa tietämätöntä joka ei jaksa googlettaa :p[/QUOTE]

Rose-viiniä litran pahvitölkissä.
 
"vesimeloni"
Mun siiderit saa viiletä ja odottaa huomiseen. :)
Mutta tulipa tästä mieleen, että muistaako kukaan sellaista siideriä, kuin Golden Cap Dark? Oi, se oli sitten hyvää... Harmi, kun sitä ei ole enää tehty vuosiin. :(
 
"aapee"
[QUOTE="vesimeloni";24048706]Mun siiderit saa viiletä ja odottaa huomiseen. :)
Mutta tulipa tästä mieleen, että muistaako kukaan sellaista siideriä, kuin Golden Cap Dark? Oi, se oli sitten hyvää... Harmi, kun sitä ei ole enää tehty vuosiin. :([/QUOTE]

Eikö siitä ollut red -versiokin? En koskaan muistanut kumpi oli sitä hyvää joten otin aina molempia yhden tölkin..

ei kun ne taisivatkin olla black ja red... En muistakkaan darkia :)
 
"aapee"
Täällä aukesi 0,5l piraijalonkku, ja lisää on kaappi pullollaan ;-) Kuka lähtee Tampereella juhliin mun kaa?
Hitsi, sinne on 150 km matkaa, ja viimeinen juna sinne päin lähti kuudelta. Muuten olisin voinut olla messissä mukana :)

Ja oli virhe aloittaa tuosta Sommersbystä, sillä tämä kuiva Kopparberry on tosiaan kuivan makusta (siis ylimakeaa ja pahaa, eikä lähelläkään sitä kuivan siiderin makua kun siiderissä pitäisi olla)
 

Yhteistyössä