Saan silikonit! Ihanaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

heha

Vieras
Olen jo 6 vuotta haaveillut isommista rinnoista, koska mulla ei tosiaan ole etes rintoja, ihan tosi! Ikinä ei oo vaatteet näyttäny hyvältä ja rintsikoita en ikinä ole löytänyt! Nyt sitten sanoin miehelle ja hän ei alkuun ollu innostunut, no eikä oo vieläkään, mutta sano että jos minusta tuntuu vielä muutaman vuoden päästä samalta niin voin hänen puolestaan ottaa silikonit, tietty rahaakin pitää olla, mies ei maksa, eikä tartte. Olen niin innoissani, että mies antaa "luvan" että se vihdoin tajus että tää on mulle ongelma, olla rinnaton. Mutta nyt pitää säästää rahaa, eli varmaan vielä monta vuotta pitää osotella ku ei tosiaan itellä ole säästöjä :(

Onneksi olkoon.. Siitä vaan säästösuunnitelman tekoon... =) Itse nyt en rintoja itselleni halunnut, mutta halusin päästä silmäleikkaukseen. Päätin, että laitan 70 e/kk säästöön ihan vaan sitä varten ja jostain veronpalautuksestakin siirsin pikkuisen myös erilliselle "silmäleikkaustilille" rahaa. Vähän alle kolme vuotta siinä meni säästellessä, mutta kannatti. Ja jos olisi mieli muuttunut tuona 3-vuoden aikana, niin olisipahan rahat ollut käytettävissä johonkin muuhun kivaan itselle.

Tuntuihan se silloin säästämisen alussa odotus pitkältä kuin nälkä vuosi, mutta nyt on leikkauksesta kulunut jo kaksi vuotta! Aika kuluu älyttömän nopeasti..

mieti vielä..minusta ei kannata. minusta on ihan oikeasti itsekeskeistä itsen pönkitystä, kauniit ihmiset ovat oikeasti sisäisesti kauniita. ja on ihan hirveä vääryys että ihmisiä kuolee elinsiirtojonoissa kun resurssit ovat maailmassa niin väärinpäin. yksityiset lääkärit tienaavat tietysti ja ihmiset maksavat ketkä siihen pystyvät. lisäksi tämä ei ole terveydellesi hyväksi ja ratkaisu itsetuntoon. aikamoiset myrkyt saat elimistöösi.

Toivotaan jotta kun saat rahat kerättyä jotta leikkauskin onnistuu jotta saat rahoillesi vastinetta :) Ymmärrän toki tarpeesi mutta uskon jotta olet kaunis ja omanlaisesi ilman tissejäkin :) Saattaa tutut ällistyä kun yhtäkkiä sulla onkin tissit. Varaudu kumminkin jotta se saattaa aiheuttaa enemmän paheksuntaa kuin ihailua. Onko joku kellet et tuollaisena kelpaa? :) Oman itsensä hyväksyminen meinaan lähtee korvien välistä, tissit ei välttis poista ongelmaa! Mutta mikäli tissit on tosiaan avain onneen niin sitten se varmaan kannattaa.. tosin tuolla rahalla matkustelisittekin melkolailla, kummasta jää kivat muistot? :) jossei kerta miehes edes välitä tisseistä. Mitäs jos miehes ei enää halua seksiä sun kanssas kun sä tunnut vieraalta? Kannattaa harkita tarkkaan :)

Jokos sitä nykyään oli olemassa sellaisia keinoja, että siirretään omaa rasvaa rintaan? Ite en mitään silikoneja tms vierasaineita laittaisi mistään hinnasta, mutta tuollainen "rasvansiirto parempaan paikkaan" olisi kyllä hyvä juttu =) Luulen että kun tämä neljäs imetys päättyy, ei tisseistä ole enää tietoakaan...

Onnea valitsemallesi tielle!
Itse pienenä b-kuppilaisena toivoisin, että luonto olisi paiskannut minua isommilla rinnoilla, mutta en kyllä itse todellakaan lähde siihen tissinpumppaushärdelliin, kun lopputulos lisätöineen voi olla aivan karmaiseva. :)

Alkuperäinen kirjoittaja pian tissitön;23516023:
Jokos sitä nykyään oli olemassa sellaisia keinoja, että siirretään omaa rasvaa rintaan? Ite en mitään silikoneja tms vierasaineita laittaisi mistään hinnasta, mutta tuollainen "rasvansiirto parempaan paikkaan" olisi kyllä hyvä juttu =) Luulen että kun tämä neljäs imetys päättyy, ei tisseistä ole enää tietoakaan...

Kyllä on.

No siis mulla on huono itsetunto ja olen varma että silikonit tekisivät minulle paremman itsetunnon mutta ei ne kaikkia ongelmia poista, mutta olisin onnellisempi :) Nyt vaan pitää alkaa laittaa rahaa säästöön, menee varmaan monta vuotta... :( Tuntuu pitkältä, mutta kyllä tämä kannattaa! Ihan itseni vuoksi aion sen tehdä!

Saat minulta osan rintavarustuksesta! ;) onko sulla lapsia? teeppä pari lasta,ja imetä!! saat "ilmaiseksi" kunnon tankit :D Ärsyttää,kun b-kupista suureni d:n! oisin mieluummin se pienirintainen,saisi ostettua paitapuseroitakin..eikä aina kaikki paidat puristasi tissien kohdalta!

Alkuperäinen kirjoittaja Jätesäkki päälle;23516089:
Saat minulta osan rintavarustuksesta! ;) onko sulla lapsia? teeppä pari lasta,ja imetä!! saat "ilmaiseksi" kunnon tankit :D Ärsyttää,kun b-kupista suureni d:n! oisin mieluummin se pienirintainen,saisi ostettua paitapuseroitakin..eikä aina kaikki paidat puristasi tissien kohdalta!

Kuule, lapsia on ja rinnat eivät kasvaneet yhtään, vaikka imetinkin, en tosin kauaa voinut rintojen pienuuden takia ja nännien :(

Tasan ei mee onnen lahjat....
Mulla on itellä just ja just d-kupit, mut ilolla noistaki luopuisin. Ovat jo tehtävänsä tehneet(kolme lasta imettäneet) ja nyt ovat lähinnä vaan tiellä.
Haluuks kukaan??? Anyone???? :D

Ette tietenkään te b kuppiset lähtisi siihen mutta entäs a kuppilaiset tai vielä pienemmät, onko niitä, minusta ainakin tuntuu ettei minun rinta täytä edes a kuppia joten...

Alkuperäinen kirjoittaja Jätesäkki päälle;23516089:

Tai sit jää jäljelle vaan ajokoiran korvat, niin kun mulle kävi.

AP, onnittelut!! Tekisin itse saman, jos mulla vaan olis munaa siihen. Kun ei ole, niin märehdin varmaan hautaan asti näitä rupsahtaneita roikkuvia rumia tissejäni. Ennen lapsia oli kivat B-kupit, just sopivat mulle, mut ei ole enää.

Ja joku jos meinaa sanoa, et et olis tehny lapsia, niin kyse on vaan nyt siitä, että miten koen rintani tällä hetkellä, lasten olemassaoloon tämä ei liity mitenkään.

ja olen niin epätoivoinen että jos joku menisi vikaan leikkauksessa niin en olisi menettänyt mitään, en kehtaa näitä muutenkaan näytellä joten, mutta en usko että mikään menisi niin pieleen.

Mä olisin erittäin tyytyväinen, jos mulla ois pieni b-kuppi, enkä siinä tilanteessa harkitsisikaan silikoneja.

Nyt suurin osa a-kupinkin rintsikoista on liian isoja, käytännössä rintoja ei siis ole. Ja en voi olla miettimättä sitä, miten paljon helpompaa olis löytää hyvin istuvia ja hyvältä näyttäviä vaatteita, jos olis edes se b-kuppi. Perse mulla on kuin seitsemän leivän uuni, vaikka olen tosi hoikka, joten koko vartalo näyttää ihan epäsuhtaiselta. Rinnanympärys samaa luokkaa vyötärönympäryksen kanssa, vaikken todellakaan ole mikään läski, vaan alipainoinen (silloin kun olin pulleampi, maha ja perse kasvoi entisestään, tisseissä ei tapahtunut mitään muutosta). Etsi sit tällä vartalolla jotain vaatetta. Aika monet juhlat oon jättänyt väliin ihan vaan siksi, että en jaksa todeta kymmenessä vaatekaupassa miten vääränlainen olen jokaikiseen naisten juhlamekkoon tai jakkuun. Samasta syystä jää menemättä omaan valmistujaistilaisuuteen ja valmistujaisjuhlat järkkäämättä.

Tuskin ottaisin b-kuppia suurempia silikoneja. En tahdo isoja tissejä, vaan että mulla olis edes jonkinlaiset tissit. Mut kukaan, jolla on suht normaali naisen vartalo, tuskin voi tätä tajuta.

Tämän hetkinen tilanne on, telkkarista jos näen tai kuulen rinnoista, miten joku otti silikonit tai joillaki on isot rinnat ja ne esittelee niitä, alan itkeä, olen hirveän kateellinen ja masentunut. Seksikään ei enää maistu, eikä mies tajua miksi. No siksi etten koe olevani seksikäs, hävettää. Mies saa odotella siis monta vuotta vielä kun mulla alkaa haluttaa...
ja sitten, en ole pitkiin aikoihin ostanut vaatteita koska alan aina itkeä ku kaikki näyttää rumalta, rintojen kohdalta. Mies toivoisi joskus näkevänsä minut seksikkäissä alusasuissa, mutta enhän minä sellaisia voi pukea kun ei ole mitään mihin pukea... Turhauttavaa!

Hienoa, että saat silikonit. Mutta muistahan sen, että silikonit on myös vaihdettava jossain vaiheessa. Samoilla ei lopun elämää mennä. Joten kun ekat saat, niin seuraaviin voit alkaa jo säästämään. Tais suositus olla, että kymmenen vuoden välein täytys vaihtaa.

Meidän on pitänyt mennä häihinkin, mutta en halua näyttää onnettomalta omissä häissäni! Miten mikään hääpuku sopisi tälläiselle, ei varmaan mikään. Sekin saa siis odottaa.

Minusta on tärkeää, että itseen on tyytyväinen. En minäkään alkanut laihduttamaan muiden takia vaan itseni takia. Jos olet aina haaveillut rinnoista, nii käy vain ottamassa. Onnea paljon luvan saamisen johdosta.

Yhteistyössä