En kelpaa, pitääkö sitä laittaa silikonit ja botoxia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Oma mieheni ei halunnut mua, ei osannut kertoo syytä muttei myöskään ollut valmis ettii syytä ja hoitaa asiaa. 10v suhde kaatui siis ongelman vuoksi. Kun toivuin erosta, huomasin kipinät minun ja nuoremman miehen välillä (tuttu), kelpasin 2 viikkoa! Sit mies vetäytyi.
Ihastuin 11v vanhempaan mieheen (tuttu kun on lapsen koulukaverin isä) ,ensin mies pyyteli leffaan. Kun en päässyt, tuntuu ettei sitä enä kiinnosta.

Mikä minussa on vialla?

Olen puhelias (joskin jännitys vie tätä pois), kuuntelen. hymyilen, ajattelen yleensä muita ennen itseäni. Pidän läheisyydestä, hellyydestä ja seksistä.
Kyllä minulla on raskausarpia ja tissit roikkuu kiitos pitkän imetyksen. Vatsaa ei juuri oo mutta ylimääräistä nahkaa kyllä. Ja kuopuksen syntymästä 10 vuotta.

Tarkoittaako tää sitä että mun pitää käydä vatsanahan kiristysleikkauksessa+hankkii silikonit+pistättää botoxia. Jotta kelpaan?

Oma mieheni ei halunnut mua, ei osannut kertoo syytä muttei myöskään ollut valmis ettii syytä ja hoitaa asiaa. 10v suhde kaatui siis ongelman vuoksi. Kun toivuin erosta, huomasin kipinät minun ja nuoremman miehen välillä (tuttu), kelpasin 2 viikkoa! Sit mies vetäytyi.
Ihastuin 11v vanhempaan mieheen (tuttu kun on lapsen koulukaverin isä) ,ensin mies pyyteli leffaan. Kun en päässyt, tuntuu ettei sitä enä kiinnosta.

Mikä minussa on vialla?

Olen puhelias (joskin jännitys vie tätä pois), kuuntelen. hymyilen, ajattelen yleensä muita ennen itseäni. Pidän läheisyydestä, hellyydestä ja seksistä.
Kyllä minulla on raskausarpia ja tissit roikkuu kiitos pitkän imetyksen. Vatsaa ei juuri oo mutta ylimääräistä nahkaa kyllä. Ja kuopuksen syntymästä 10 vuotta.

Tarkoittaako tää sitä että mun pitää käydä vatsanahan kiristysleikkauksessa+hankkii silikonit+pistättää botoxia. Jotta kelpaan?

No sellaista elämä on. Tuskin sinussa on mitään vikaa, miksi et kelpaisi, et vaan ole sille toiselle ihmiselle se, jonka kanssa se haluaisi olla.
Ei noista jutuista kannata niin itseensä ottaa ja alkaa miettiä omaa vikalistaa.

Kiitos kauniista sanoistasi.

Lisäisin vielä, että sitten kun vastaan kävelee se tyyppi, joka susta tykkää ihan oikeasti ja jos sinäkin satut tykkäämään siitä, niin silloinhan asiat oon niinkuin pitää. Tuskin sinäkään haluat olla suhteessa, jossa toinen kokee sinun olevan "ihan ok".
Ihastumiset ja rakastumiset ovat aina mystisiä juttuja, eikä sulla ole oikeastaan mitään tekemistä asian kanssa.

Niin niin, että kun itse kieltäydyt elokuvista, niin sen takia tarviit silikonia ja botoxia? Kätevää! Mäkin haluun! Vai hei, voisko sen botoxin vaihtaa vaikka etelän matkaan??

No en olisi millään ehtinyt siihe ainoaan bussiin millä sinne olisin ehtiny, kun tämä mies tuntia ennen leffan alkua pisti viestiä ja lisäksi oman lapsen synttärit seuraavana päivänä niin oli hankala

Sen jälkeen ehdotin kyllä leffaa seuraavalle viikonlopulle, enkä saanut vastausta. Ennenkuin laitoin että tulkitsen hiljaisuuden niin että häntä ei enää kiinnosta. Enpä tiedä mitä pitäisi ajatella.
Nuorempi kun olin niin eipä ollu tällästä ongelmaa

Niin niin, että kun itse kieltäydyt elokuvista, niin sen takia tarviit silikonia ja botoxia? Kätevää! Mäkin haluun! Vai hei, voisko sen botoxin vaihtaa vaikka etelän matkaan??

No en olisi millään ehtinyt siihe ainoaan bussiin millä sinne olisin ehtiny, kun tämä mies tuntia ennen leffan alkua pisti viestiä ja lisäksi oman lapsen synttärit seuraavana päivänä niin oli hankala

Sen jälkeen ehdotin kyllä leffaa seuraavalle viikonlopulle, enkä saanut vastausta. Ennenkuin laitoin että tulkitsen hiljaisuuden niin että häntä ei enää kiinnosta. Enpä tiedä mitä pitäisi ajatella.

No ei tuo sitten edes ollut mikään leffaan pyytäminen.

Joskus se on helpompaa ajatella että muilla menee paremmin kun itsellä siksi että heillä on tai he ovat tehneet jotain typerää, kuten että muilla on miehet koska he ovat hankkineet silikonia tai botoxia. Sillon ei tarvitse pysähtyä miettimään että hei, ihan tavalliset silikonittomat naiset ovat parisuhteista raskauden venyttämine nahkoineen. Sillon joutuisi miettimään että ehkä se ei ookaan se ulkonäkö jossa on ongelma.

Tuskin se leffaanpyytäjäkään oli jo valmiiks nähny sut alasti ja tiesi minkälainen vatsanahka siellä odottelee?

Ei tarvii, kyllä se on se vatsanahka ja tissien koko/muoto ihan viimeisiä mikä suhteen torppaa. Ennemminkin kannattaa panostaa pukeutumiseen/omaan tyyliin ja mennä vaikka jollekin itsetuntoa kohottavalle kurssille, niistä on enemmän hyötyä kuin teennäisesti muokatusta vartalosta.

Se on ollut jonkun toisen kanssa menossa, toinen perunut, joten sinä tulit mieleen (oli ehkä muilta jo kysynyt).
Mutta enivei, ei tuolla ole mitään tekemistä tissiesi kanssa.
Keskity kasvattamaan itsetuntoasi, ja ota rohkeasti kontaktia.

• Tykkää
Reactions: AivanSama

Mikä minussa on vialla?

No jos leikkaukset eivät tunnu omilta etkä niitä tekisi itse niin älä mee.
Mut mitä pahaa olisi käydä korjailemassa ylimääräiset nahat pois? Et välttämättä silikoneja siihen hommaan...

Kuvauksen perusteella olet ihan normaali nainen, joten ei se kyllä siitä kiikasta. Lisäksi kolmen ihmisen otanta on liian suppea kovin perustavanlaatuisiin johtopäätöksiin.

Mutta jos haluat markkina-arvoasi nostaa ja siten potentiaalista "asiakaskuntaa" laajentaa, niin käy aluksi silikonien sijasta vaikka vaatekaupoilla ja kampaajalla. Ainakin omaan silmään pistää nainen, joka osaa kantaa itsensä tyylikkäästi versus joku lähiömutsi, jolla vaikka sattuis ne isot rinnat olemaankin.

Yhteistyössä