L
Leukistinen aksolotli
Vieras
[QUOTE="aloittaja";22621782]No, olen aika hyvin miehen tossun alla. Mulla ei oo ystäviä, ku mies raahas minut toiselle paikkakunnalle töidensä perässä, ja sain selville, että muutto oli hyvä, koska olisin enemmän hänen kanssaan, siis oikeastaan, olisin neljän seinän sisällä, hänen käytettävissään jne. Kun mies on kotona, en saa olla koneella, hyvä että päivän lehden saan lukea kun mies mankuu seuraani ja jos teen jotain muuta, esim tiskaan, hän alkaa väittää etten halua olla hänen kanssaan. Baareissa en saa käydä, joku mieshän voi tulla jutteleen mulle, ja mies pelkää koko ajan että haen jotain parempaa, tai pettäisin, siis ihan uskomatonta, sen takia en pysty liikkumaan, vaan pitää olla erakko. ja siis on niin paljon asioita, etten osaa enkä muista edes, joten....
Liittyisin esim facebookiin, voisin pitää yhteyttä kavereihin ja perheeseen, mutta ei, en saa. Ja hän on sanonut kun kerran uhkasin erolla että kukaan ei tuu rakastaan mua niinkuin hän jne...[/QUOTE]
Noniin! Kyllähän sä itsekin osaat sanoa, mikä, tai paremminkin, kuka sun ongelmas on. Ei taida ne tissit olla se sun tärkein murheenkryyni oikeesti ollenkaan.
Liittyisin esim facebookiin, voisin pitää yhteyttä kavereihin ja perheeseen, mutta ei, en saa. Ja hän on sanonut kun kerran uhkasin erolla että kukaan ei tuu rakastaan mua niinkuin hän jne...[/QUOTE]
Noniin! Kyllähän sä itsekin osaat sanoa, mikä, tai paremminkin, kuka sun ongelmas on. Ei taida ne tissit olla se sun tärkein murheenkryyni oikeesti ollenkaan.