Saaks exän tappaa ilman seuraamuksia?

Ei taida sun ex miehes olla ihan täysjärkinen.En antaisi lapsen tavata tuollaista isää.Tatuointi on mielestäni iso juttu ja kyseessä on lapsi!!!!!
Sinuna tekisin asialle jotain,ei tuollainen peli vetele....

Käsittääkseni tuon tatskan teki joku kotitatuoija, exän joku kaveri sieltä Ruotsista. Opiskelin pari vuotta sitten suurtalouskokiksi, olin työharjoitteluissa ja niistä paikoista ainakin yhdessä firmassa oli sääntö ettei saa olla tatuointeja näkyvillä. Mistäs sen vielä tietää mihin alalle tuo tyttö haluaa, tai mihin tää maailma vielä muuttuu. Mut sillä nyt ei ole väliä, kun se kuva ei ole näkyvällä paikalla.

Ja tää ei kyllä tosiaankaan jää tähän! Saa exä tuntea nahoissaan et on astunu mun yli ja ihan vaan sen takia kun on sellanen peräreikä!

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Juttelin tuossa esikoisen kanssa, kysyin et mikä kuva se on ja missä. Lapaluun kohdalla, eli onneks piilossa ja joku ruusu. Kertoi että oli kans ollu vähän suu auki et mites nyt noin, ja isänsä oli sanonu että ei teijän äiti häneltä kysyny sillon ku tytöt sai kielilävistykset :o Ja kyseessähän on ihan täsmälleen samanlaiset asiat! Täytyy varmaan ottaa pakkasesta vähän minttu jellonaa et saa tän pahimman raivon asettumaan ja sit vois soittaa exälle herttaisen puhelun.

Älyvapaata toimintaa! Noin pysyvä asia kuin tatska EI ole lasten asia! Saat tappaa :kieh: :laugh: Vaikkois pieni ruusu niin se on se periaate. Sulta ois pitäny kysyä ja se ei oo lasten juttu tosiaan. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Juttelin tuossa esikoisen kanssa, kysyin et mikä kuva se on ja missä. Lapaluun kohdalla, eli onneks piilossa ja joku ruusu. Kertoi että oli kans ollu vähän suu auki et mites nyt noin, ja isänsä oli sanonu että ei teijän äiti häneltä kysyny sillon ku tytöt sai kielilävistykset :o Ja kyseessähän on ihan täsmälleen samanlaiset asiat! Täytyy varmaan ottaa pakkasesta vähän minttu jellonaa et saa tän pahimman raivon asettumaan ja sit vois soittaa exälle herttaisen puhelun.

Älyvapaata toimintaa! Noin pysyvä asia kuin tatska EI ole lasten asia! Saat tappaa :kieh: :laugh: Vaikkois pieni ruusu niin se on se periaate. Sulta ois pitäny kysyä ja se ei oo lasten juttu tosiaan. :kieh:

Niinpä! Kysyin siltä että minkä helvetin takia sillä lapsella on tatuointi, vastas et miks ei... Ois kai pitäny kysyä että ootko sä tosiaan noin tyhmä vai leikitkö vaan tyhmää...

Jos mun exä tekis noin, mä en jättäis asiaa siihen. Sä olet yksinhuoltaja, sillä ei oo mitään oikeutta. Exäs ei nyt ymmärrä, et kun sä olet yksinhuoltaja niin sulta täytyy kysyä kaikkeen lupa. Vaikka hän on isä, niin silti hän ei saa tehdä tällaista. Voi viddu näitten exien kans. |O
Mua kans pelottaa tulevaisuus, et mitäköhän mun exä viel keksii...ja meil on yhteishuoltajuus. Mut silti vain mun kuolleen ruumiin yli tatuointeja lapsille. :o

Vaikka meille tulisi ero, niin ei minun mies saisi päähänkään laittaa LAPSELLE Tatuointia! Herranenaika sentään....LAPSELLE. Edes korviin reikiä ei tytölle laittaisi! Jessus, että joillakin viiraa päässä!

Jos se oli kotitatuoitsija, niin kai sillä oli kuitenkin kertakäyttöiset puhtaan välineet ja käytti hanskoja? Muuten saat kiikuttaa tyttös testeihin puolenvuoden vuoden päästä onko mukaan tarttunut muutakin kuin väriä.

Alkuperäinen kirjoittaja Oletko miettinyt vielä tätä:
Jos se oli kotitatuoitsija, niin kai sillä oli kuitenkin kertakäyttöiset puhtaan välineet ja käytti hanskoja? Muuten saat kiikuttaa tyttös testeihin puolenvuoden vuoden päästä onko mukaan tarttunut muutakin kuin väriä.

No niin, eipä ollut tämä tullut mieleenkään... Tatuoitsijan välineistä ei mitään tietoa, exältä jos kysyy niin vastaus on epäilemättä että joo tottakai. Taidanpa jutella kouluterkkarin kanssa sitten kun koulut taas alkaa. Voi helvetin helvetti, joku tauti tästä sopasta vielä puuttuiski :(

Tjaah, onkos exäsi Torniosta? Täällä on vissiin vedessä jotain, kun miehet on kykenemättömiä keskustelemaan tuollaisista asioista.... Hullu ja idiootti se on. Kyllä minä vain laittasin (vähintäänkin turpa-)käräjille moisen paskiaisen...

valitettavasti on oikea tatska... Eikä ole Torniosta tuo ääliö. Taitaa olla ihan alueesta riippumatonta joidenkin yksilöiden kyvyttömyys yhtään mihinkään, paitsi kaikenmaailman idioottimaisuuksiin.

Ainut mikä kolahtais siihen äijään ois se, että hakisin elareihin korotukset... Oon miettiny oikeestikin että jaksanko nähdä vaivaa, oikeushan mulla ois, mutta viittiskö. Ja minä idiootti jopa olin niin kiltti, että ajattelin helpottaa heidän elämäänsä sillä ettei tarvii kesän ajalta maksaa elareita esikosta kun meni kesätöihin... :headwall: No, jospa nyt oppisin vihdoin ettei kiltteys kannata, ei saa muuta ku kakkaa niskaan.

Yhteistyössä