L
Lilli Lemmikki
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Alkuperäinen kirjoittaja Lilli Lemmikki:Alkuperäinen kirjoittaja voei:Mullakin syksyllä
On paikkoja joihin ei pääse jos tatuoinnit on näkyvällä paikalla. Ja mistäs 14v voi vielä tietää minkä ammatin tulevaisuudessa valitsee.
Lasten tatuoimisesta ei ole exän kanssa ollut koskaan mitään puhetta, jos ois ollut niin olis taatusti ollut hänelle mun kanta selvä. Ja pitäishän nyt aikuisen ihmisen tajuta sellanenkin pikku asia, että tollasista asioista keskustellaan etukäteen myös minun kanssani! Eikä sitäpaitsi kukaan täysijärkinen aikuinen ihminen sekuntiakaan edes harkitsisi että antaa lapsen ottaa tatuoinnin! On mulla itellänikin tatuointeja, oon jo sen ikäinen että tajuan sen ihan täysin, että ne ovat siinä ikuisesti ja tajuan ja tiedostan senkin, että mua ne tuskin koskaan alkaa kaduttamaan. 14 vuotiaskin kenties ymmärtää että ne ovat siinä ikuisesti, mutta tuskin sitä, että ne saattavat alkaa joskus kaduttamaan. Ja kuka senkin prosessin sitten "kärsii" jos sitä alkaa tytöltä poistelemaan? Ei ainakaan rakas armas paskahousu exäni.
ilmeisesti olen yksin mielipiteeni kanssa mut kyllä mie itteäni ihan täysjärkisenä pidän vaikken tatuoinnista hernettä nokkaan vetäisikään. on niitä pahempiakin asioita mitä 14-vuotiaat vois tehdä.