Saaks exän tappaa ilman seuraamuksia?

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilli Lemmikki:
Alkuperäinen kirjoittaja voei:
Mullakin syksyllä

On paikkoja joihin ei pääse jos tatuoinnit on näkyvällä paikalla. Ja mistäs 14v voi vielä tietää minkä ammatin tulevaisuudessa valitsee.

Lasten tatuoimisesta ei ole exän kanssa ollut koskaan mitään puhetta, jos ois ollut niin olis taatusti ollut hänelle mun kanta selvä. Ja pitäishän nyt aikuisen ihmisen tajuta sellanenkin pikku asia, että tollasista asioista keskustellaan etukäteen myös minun kanssani! Eikä sitäpaitsi kukaan täysijärkinen aikuinen ihminen sekuntiakaan edes harkitsisi että antaa lapsen ottaa tatuoinnin! On mulla itellänikin tatuointeja, oon jo sen ikäinen että tajuan sen ihan täysin, että ne ovat siinä ikuisesti ja tajuan ja tiedostan senkin, että mua ne tuskin koskaan alkaa kaduttamaan. 14 vuotiaskin kenties ymmärtää että ne ovat siinä ikuisesti, mutta tuskin sitä, että ne saattavat alkaa joskus kaduttamaan. Ja kuka senkin prosessin sitten "kärsii" jos sitä alkaa tytöltä poistelemaan? Ei ainakaan rakas armas paskahousu exäni.

ilmeisesti olen yksin mielipiteeni kanssa mut kyllä mie itteäni ihan täysjärkisenä pidän vaikken tatuoinnista hernettä nokkaan vetäisikään. on niitä pahempiakin asioita mitä 14-vuotiaat vois tehdä.

Alkuperäinen kirjoittaja voei:
Mullakin syksyllä

On paikkoja joihin ei pääse jos tatuoinnit on näkyvällä paikalla. Ja mistäs 14v voi vielä tietää minkä ammatin tulevaisuudessa valitsee.

Lasten tatuoimisesta ei ole exän kanssa ollut koskaan mitään puhetta, jos ois ollut niin olis taatusti ollut hänelle mun kanta selvä. Ja pitäishän nyt aikuisen ihmisen tajuta sellanenkin pikku asia, että tollasista asioista keskustellaan etukäteen myös minun kanssani! Eikä sitäpaitsi kukaan täysijärkinen aikuinen ihminen sekuntiakaan edes harkitsisi että antaa lapsen ottaa tatuoinnin! On mulla itellänikin tatuointeja, oon jo sen ikäinen että tajuan sen ihan täysin, että ne ovat siinä ikuisesti ja tajuan ja tiedostan senkin, että mua ne tuskin koskaan alkaa kaduttamaan. 14 vuotiaskin kenties ymmärtää että ne ovat siinä ikuisesti, mutta tuskin sitä, että ne saattavat alkaa joskus kaduttamaan. Ja kuka senkin prosessin sitten "kärsii" jos sitä alkaa tytöltä poistelemaan? Ei ainakaan rakas armas paskahousu exäni.

ilmeisesti olen yksin mielipiteeni kanssa mut kyllä mie itteäni ihan täysjärkisenä pidän vaikken tatuoinnista hernettä nokkaan vetäisikään. on niitä pahempiakin asioita mitä 14-vuotiaat vois tehdä.

No 14 vuotiaathan voi tehdä ihan mitä vaan, ja se varmaan kuuluukin siihen ikään että tehdään asioita. Mutta, kuka täysijärkinen AIKUINEN antaa LAPSENSA ottaa tatuoinnin 14 vuotiaana, on siinä mukana sitä järkkäämässä ja maksaa sen? Ei ainakaan kukaan mun tuntemani täysjärkinen aikuinen, eikä aika moni ei niin täysjärkinen.

No koita löytää jotain iloista mietittävää. Esimerkiksi se, että tuo mies on jo ex, niin säästyt lemppaamisen vaivalta :/
Tosi typerä teko exältäsi. Veikkaisin, että taustalta löytyy halu saada sinut ärsyyntymään.

Alkuperäinen kirjoittaja haukankatse:
No koita löytää jotain iloista mietittävää. Esimerkiksi se, että tuo mies on jo ex, niin säästyt lemppaamisen vaivalta :/
Tosi typerä teko exältäsi. Veikkaisin, että taustalta löytyy halu saada sinut ärsyyntymään.

Näin mäkin ajattelin, sen takia asiasta ei edes keskusteltu mun kanssa etukäteen, ja puhelimessa oli niin helvetin ylimielinen mulkero! Mut onneks mä tiiän kans pari keinoa jolla saada se ärsyyntymään :whistle: Mä oon ollu tähän asti kiltti, välillä liiankin kiltti, mut perkele nyt loppu meikäläisen kiltteys jos siitä ei saa muuta ku tän!

Juttelin tossa tytön kanssa aiheesta, kysyin että eiks niinku kummallekkaan tullut mieleen soittaa mulle ja keskustella asiasta. No likalle ei tietenkään tullut, kun sitten ois jääny kuva saamatta... Jotain sanktioo tolle kekrullekin kaiketi pitäis... Vai pitäiskö, kun kuitenkin toinen vanhempi antanut luvan? Puhuttiin siitäkin, että mitäs jos sua ketuttaa muutaman vuoden päästä toi kuva. Vastaus oli tosi kypsästi et no sit ketuttaa. Jee jee... No tiedänpä ainakin osoitteen mihin voi valittaa sitten jos alkaa ketuttamaan.

Likka puhui myös että iskä tykkää enemmän tatuoinneista ku lävistyksistä... Joo, mäkin tykkään tatuoinneista, tykkään myös seksistä ja kännäämisestä, pitääks mun nyt hommata joku poikaystävä tytölle ja antaa pullo kossua? Ai niin, ei mun varmaan tarvii ku iskä luultavasti hoitaa senkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:
Toivottavasti se on vaan vaikka hennatatuointi. en jaksa uskoa, että kukaan vastuuntuntoinen aikuinen voisi antaa luvan tuonikäiselle lapselle tatuointiin. Tosin enhän tunne exääsi, jos hän on jokin sortin husvotti sitten...

Ei varsinaisesti oo hunsvotti, mut ei kykene näköjään ajattelemaan omilla aivoillaan. Haluu olla vaan se kiva isi, eikä kivan isin tarvii kieltää ja kasvattaa lapsia. Annoin tytön ottaa kielilävistyksen joku aika sitten, ja exä oli naama väärinpäin et hän ei kyl yhtään tykkää noista... Ja sen saa sentään pois niin ettei kukaan voi ikinä tietääkään että kielessä on edes ollut lävistystä.

No ei se kielilävistys lapsella ainakaan fiksulta tunnu. Miten sä semmoseen luvan menit antamaan? :x

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:
Toivottavasti se on vaan vaikka hennatatuointi. en jaksa uskoa, että kukaan vastuuntuntoinen aikuinen voisi antaa luvan tuonikäiselle lapselle tatuointiin. Tosin enhän tunne exääsi, jos hän on jokin sortin husvotti sitten...

Ei varsinaisesti oo hunsvotti, mut ei kykene näköjään ajattelemaan omilla aivoillaan. Haluu olla vaan se kiva isi, eikä kivan isin tarvii kieltää ja kasvattaa lapsia. Annoin tytön ottaa kielilävistyksen joku aika sitten, ja exä oli naama väärinpäin et hän ei kyl yhtään tykkää noista... Ja sen saa sentään pois niin ettei kukaan voi ikinä tietääkään että kielessä on edes ollut lävistystä.

No ei se kielilävistys lapsella ainakaan fiksulta tunnu. Miten sä semmoseen luvan menit antamaan? :x

Sen takia koska sen saa pois jos ei enää halua sitä pitää, tai valitsee ammatin jossa sitä ei saa pitää. Ja kun sen ottaa pois niin ei jää rumaa arpea. Haluavat nuo teini-ikäiset vähän sitä sun tätä, ihan kaikkeen ei kuitenkaan tarvii suostua.

Alkuperäinen kirjoittaja 007:
Valitettavsti Suomen laki on tosi tiukka eikä edes ex-miestä saa tappaa ilman rankkaa tuomiota. Mutta soita mulle, mulla on "lupa tappaa" .

Nimimerkillä

tv:stä tuttu
[img=http://img213.imageshack.us/img213/7688/007cg4.gif]

Kiitos tästä - piristit iltani :)

Muutoin kyllä... eikös tämä ketju mene melkein rikokseen yllyttämiseen... Missä valvojat?? Huhuu??? (= huumoria)

Alkuperäinen kirjoittaja FANI:
Alkuperäinen kirjoittaja 007:
Valitettavsti Suomen laki on tosi tiukka eikä edes ex-miestä saa tappaa ilman rankkaa tuomiota. Mutta soita mulle, mulla on "lupa tappaa" .

Nimimerkillä

tv:stä tuttu
[img=http://img213.imageshack.us/img213/7688/007cg4.gif]

Kiitos tästä - piristit iltani :)

Muutoin kyllä... eikös tämä ketju mene melkein rikokseen yllyttämiseen... Missä valvojat?? Huhuu??? (= huumoria)

Juuh, mulle voi sit lähettää yv:nä hyviä vinkkejä miten saa exän vähällä vaivalla pois päiviltä... Tai sen verran voin nähä vaivaa et esim. 100 kirveeniskua menee...

Ei mut tästä jatkan vaan sen verran, että mulla ois kyllä yks tosi hyvä vinkki, mistä ei edes taida jäädä kiinni, mut en mää uskalla sitä paljastaa...

tai eihän se mikään salaisuus ole, mutta sairaanhoitajat sen osaavat...

Siis enhän minä mistään mitään tiedä, mutta kuullut olen, että jos piikittää suoneen kalsiumia, niin kukaan koskaan ei saa selville mikä miehen on vienyt...

Mutta onhan tossa toi piikittämisen vaiva...

Alkuperäinen kirjoittaja Fani:
Siis enhän minä mistään mitään tiedä, mutta kuullut olen, että jos piikittää suoneen kalsiumia, niin kukaan koskaan ei saa selville mikä miehen on vienyt...

Niin ja mites mä jotenki salaa piikitän exää? Ja mistä helvetistä kalsiumia saa :laugh: Eih, mä oon kyl sillä kannalla et lihakirveellä kilon paloiks vaan koko äijä.

Niin ja mites mä jotenki salaa piikitän exää? Ja mistä helvetistä kalsiumia saa :laugh: Eih, mä oon kyl sillä kannalla et lihakirveellä kilon paloiks vaan koko äijä.

Näinpä... mut mulla läks nyt mielikuvitus käsistä... hohoo taidan olla pikkusen väärä henkilö neuvomaan, mut mieti nyt tota vielä =D =D =D

Näinpä... mut mulla läks nyt mielikuvitus käsistä... hohoo taidan olla pikkusen väärä henkilö neuvomaan, mut mieti nyt tota vielä =D =D =D

Täytyy pistää korvan taakse :whistle:

en lukenut kaikkia kirjoituksia, kun kone tökki kokoajan,mutta olen sitä mieltä että exä ja 14v tyttö olisivat voineet puhua äidille ja kysyä mitä mieltä,tuo tatuointi kuitenkin niin suuri asia.Sinulla yh joten senkin suhteen exän ois pitänyt puhua ap,mutta mielestäni 14v jo pystyy ajattelemaan sen verran järkevästi että olisi voinut äidin kanssa myös tästä puhua.Sen verran iso asia tatuointi ja ikuinen sekä 14v kysymys että tämmöisestä asiasta pitää keskustella eikä tehdä ykskaks
päätös isän ja tytön välillä, joten exä toimi väärin!!!!!!!!1

Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:
en jaksanut lukea koko ketjua, mutta hyvää päivää missä liikkeessä edes laittavat tatuointia 14vuotiaalle :o

[/quote

mun mielestäni saa jos alaikäisellä huoltajan suostumus (en takuuseen mene mutta uskon näin), ja tässä tapauksessa isä oli mukana.
ja eikö se ruotsissa mahdettu laittaa, ymmärsin että siellä oli lomalla, jos siellä eri käytäntö kuin suomessa.tiedä sitä. mulla 17v tyttö enkä suostuisi moiseen jos ehdottaisi.onneks ei ole

Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:
en jaksanut lukea koko ketjua, mutta hyvää päivää missä liikkeessä edes laittavat tatuointia 14vuotiaalle :o

Vanhemman suostumuksella voi laittaa. Niin moraalitonta. Mun veli laittoi mulle kun mä olin 17, ja silloinkin vielä käski hakemaan äidiltä kirjallisen suostumuksen, vaikka muuten onkin ihan tanopää toisinaan. :D

Mutt viimeksi kun mä olin tatuoitavana, niin liikkeeseen tuli perhe, ja alkoivat katselemaan siinä kuvavaihtoehtoja ihan muina miehinä. Meni sitten se tatskan laittaja kysymään, että mitäs saisi olla niin perheen isä osoitti yhtä kuvaa, ett tällästä oltiin ajateltu. Asia selvä, mihin kohtaan se olisi sitten tulossa? Isä otti askeleen sivuun ja näytti noin 8 vuotiaan poikansa käsivartta, tähän se laitettaisiin. Siis heevetti 8!!!!!!!!!! No liikkeen omistaja kieltäytyi kunniasta, tietysti, mä en omaa tatskaani laitattaisi ihmisellä joka tatuoi alaikäissiä... Ja tää isä alkoi tivaamaan ett hei, miksi ei kun poika kerran sen haluaa? Yritti siinä se tatuoija sitten selittää, mutta ei se isä siitä hullua hurskaammaksi tullut, oli tosi vihainen kun poika ei kuvaa saanut.

Ihme tyyppejä.

Yhteistyössä