Saaks exän tappaa ilman seuraamuksia?

Katherine Wheel

Aktiivinen jäsen
27.01.2005
17 604
0
36
Tytöt ovat isänsä luona, nuorempi ollut jo reilu viikon, tekivät myös reissun Ruotsiin iskän kavereitten luo. Eilen illalla nuoremmalta, eli 14-vuotiaalta oli tullut viesti, että ethän äiti suutu mut hänellä on tatuointi :o Siis voiko se pässinpää idiootti äijä olla todellakin niiiiiiiiiiiiiiiiiiin tyhmä, että antaa 14-vuotiaan lapsen ottaa nahkaansa kuvan joka ei lähde ikinä pois? Tyttö varmaankin nukkuu vielä, en tiedä mikä kuva ja mihin se on laitettu... Pitää tässä vähän rauhoittua ennenku soitan exälle et mitä vittua sen päässä liikkuu vai liikkuuko mitään??? :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Tytöt ovat isänsä luona, nuorempi ollut jo reilu viikon, tekivät myös reissun Ruotsiin iskän kavereitten luo. Eilen illalla nuoremmalta, eli 14-vuotiaalta oli tullut viesti, että ethän äiti suutu mut hänellä on tatuointi :o Siis voiko se pässinpää idiootti äijä olla todellakin niiiiiiiiiiiiiiiiiiin tyhmä, että antaa 14-vuotiaan lapsen ottaa nahkaansa kuvan joka ei lähde ikinä pois? Tyttö varmaankin nukkuu vielä, en tiedä mikä kuva ja mihin se on laitettu... Pitää tässä vähän rauhoittua ennenku soitan exälle et mitä vittua sen päässä liikkuu vai liikkuuko mitään??? :kieh:

no oho! ei oo vissiin tullu mieleen et sullakin vois olla asiaan sanottavaa :whistle:

vaikka itellä on tatskoja, ja mun jätkät haluaa niitä kans joskus, mut jukolauta mun exä olis entinen jos se jotain tollasta tekis! Mä kyl pelkään et se antaa pojille alaikäisinä luvan, vaikka ite oon painottanut et ei ennen ku ovat 18v.

Juttelin äsken kaverini kanssa joka on tuon tytön kaverin äiskä. Kyllä se taitaa olla totta kun oli kaverin muksukin kuullut asiasta ja mankunut tietysti miks hän ei saa... Voi luoja sentään! No, ainut toivo tässä on se, että se kuva on joku pieni, nätti ja sellaisessa paikassa mikä ei näy vaatteiden alta... Ei esim. käsivarressa. 14-vuotiaat ei kauheesti ajattele että saattaa tulevaisuudessa olla työnsaanti siitä tatuoinnista kiinni, eikä näköjään ajattele kohta 4 kymppinen äijäkään asiaa.

vastaisuuden varalle kannattaa hankkia yksinhuoltajuus... Jollei muuta, niin saa edes jälkikäteen vastuuseen.

Ja Mirena... tatuointeja on helppo peittää. Joe Blascon Tattoo cover on huippuhyvää ainetta! ;)
*sanoo tatuoitu ja lävistetty toimitusjohtaja, joka ei kuviaan piilottele*

Toivottavasti se on vaan vaikka hennatatuointi. en jaksa uskoa, että kukaan vastuuntuntoinen aikuinen voisi antaa luvan tuonikäiselle lapselle tatuointiin. Tosin enhän tunne exääsi, jos hän on jokin sortin husvotti sitten...

Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
vastaisuuden varalle kannattaa hankkia yksinhuoltajuus... Jollei muuta, niin saa edes jälkikäteen vastuuseen.

Ja Mirena... tatuointeja on helppo peittää. Joe Blascon Tattoo cover on huippuhyvää ainetta! ;)
*sanoo tatuoitu ja lävistetty toimitusjohtaja, joka ei kuviaan piilottele*

Mulla on yksinhuoltajuus... Mut ei näköjään paljoo auta...

Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Onks varmaa, et se on OIKEA tatuointi..? Kiesus sentään, kaikenlaisia äijiä sitä onkin.

Luulen kyllä että on ihan oikee tatutointi... Tytön viestissä luki jotain tyyliin että tossa se nyt on eikä mahda enää mitään.

vähän niinku katuis jo :/

Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:
Toivottavasti se on vaan vaikka hennatatuointi. en jaksa uskoa, että kukaan vastuuntuntoinen aikuinen voisi antaa luvan tuonikäiselle lapselle tatuointiin. Tosin enhän tunne exääsi, jos hän on jokin sortin husvotti sitten...

Ei varsinaisesti oo hunsvotti, mut ei kykene näköjään ajattelemaan omilla aivoillaan. Haluu olla vaan se kiva isi, eikä kivan isin tarvii kieltää ja kasvattaa lapsia. Annoin tytön ottaa kielilävistyksen joku aika sitten, ja exä oli naama väärinpäin et hän ei kyl yhtään tykkää noista... Ja sen saa sentään pois niin ettei kukaan voi ikinä tietääkään että kielessä on edes ollut lävistystä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Onks varmaa, et se on OIKEA tatuointi..? Kiesus sentään, kaikenlaisia äijiä sitä onkin.

Luulen kyllä että on ihan oikee tatutointi... Tytön viestissä luki jotain tyyliin että tossa se nyt on eikä mahda enää mitään.

vähän niinku katuis jo :/

Eniten sitä varmaan jännittää mun reaktio asiaan...

Eli kiusaamaan käräjillä! Lapsi on viety (luvatta?) ulkomaille ja laittomasti tatuoitu... *pelottele ainakin*

Ja hunsvotti on ruma sana, tarkoittaa alun alkaen rakkikoiran vittua. *etymologinen sivuhuomautus*

Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Eli kiusaamaan käräjillä! Lapsi on viety (luvatta?) ulkomaille ja laittomasti tatuoitu... *pelottele ainakin*

Ja hunsvotti on ruma sana, tarkoittaa alun alkaen rakkikoiran vittua. *etymologinen sivuhuomautus*

Olen tässä hiljaa mielessäni käyttänytkin kaikki mahdolliset haukkumasanat siitä äijästä, taidanpa tästä lähtien sitten ihan vallan käyttää sanaa HUNSVOTTI :laugh:

Ulkomaille menoon oli kyllä lupa... Mut ei taida enää päästä, kun ei näköjään voi tietää mitä sieltä tulee mukana.

Juttelin tuossa esikoisen kanssa, kysyin et mikä kuva se on ja missä. Lapaluun kohdalla, eli onneks piilossa ja joku ruusu. Kertoi että oli kans ollu vähän suu auki et mites nyt noin, ja isänsä oli sanonu että ei teijän äiti häneltä kysyny sillon ku tytöt sai kielilävistykset :o Ja kyseessähän on ihan täsmälleen samanlaiset asiat! Täytyy varmaan ottaa pakkasesta vähän minttu jellonaa et saa tän pahimman raivon asettumaan ja sit vois soittaa exälle herttaisen puhelun.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Älä suotta tapa, siitä saa saman tuomion mitä ihmisestäkin..
Mutta olipa aika ajattelematonta.

Pitäis kyl olla laki, joka sallii idioottien listimisen ilman tuomiota. Ja vois saada vielä jotain tapporahaa siitä hyvästä.

Esikko lohdutteli, että on tässä sentään se hyvä puoli ettei se tatska oo joku kirkkovene ja otsassa :laugh:

Yhteistyössä