Saaks exän tappaa ilman seuraamuksia?

Soitin just exälle... Ja oon nyt enemmän raivoissani kuin ennen puhelua. Kysyin että minkä helvetin takia sillä lapsella on tatska, vastaus oli että miks ei |O Kysyin sitten herran mielipidettä että onko hän sitä mieltä että 14v voi ottaa tatuoinnin joka on hänellä sitten koko elämän. Juu on... Lopuksi ilmoitin, että jospa tämä oli sitten viimeinen tätä lajia kunnes täyttävät 18v ja voivat mennä itte ottamaan jos haluavat... Täytynee pistää tytöille mukaan joku lista jossa mainitaan kaikki mitä saa tehdä, mitä ei mainita se on ehdottomasti kiellettyä tai ainakin siitä on neuvoteltava mun kanssa. Voi perseen suti!

Mullakin syksyllä 14-vee tytär... Oikeasti, saisin hirveän tarzanin, jos sen isä antais luvan johonkin tällaiseen!!! Ensimmäisenä mullakin tuli mieleen työnhakutilanteet sun muut... Lävistyksen saa kumminkin pois, tatuoinnin kanssa toinen juttu, Vaikka onneksi se ei siis näy vaatteiden alta! Mutta se periaate! Ei tommosta SAIS tehä (exäsi)

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
minä kyllä pistäsin exän vastuuseen teostaan kun olet yksinhuolaja hänellä ei ole oikeuksia sallia lapsen tauointia

Mitähän mä voisin asialle tehdä? Esikko lähetti just viestin et siel se iskä nyt vittuilee ettei häneltäkään kysytty saako ottaa kielilävistykset, hän ei niistä yhtään tykkää. Pitänee herraa muistuttaa että kumpi meistä on lasten huoltaja... Ja kielilävistys kuitenkin on hieman eri asia kuin tatuointi!! Jos mä sekuntiakaan harkitsisin että antaisin kummallekaan tytöistä tatuointia, niin saattaisin jopa keskustella asiasta lasten isän kanssa. Mä oon oikeesti nyt niin vihanen, et voisin tehdä mitä vaan ja ryhtyä oikein kunnon kusipääks...

Just. Isä ei ole siis ajatellut yhtään tyttöä itseään ja sitä, että tyttöä voi kaduttaa tuo kuva (ja aika piankin). Pelkkä kosto jostain kielilävistyksestä. EIH! Olisi kyllä kiehahtaneet tunnelmat minullakin |O

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
minä kyllä pistäsin exän vastuuseen teostaan kun olet yksinhuolaja hänellä ei ole oikeuksia sallia lapsen tauointia

Mitähän mä voisin asialle tehdä? Esikko lähetti just viestin et siel se iskä nyt vittuilee ettei häneltäkään kysytty saako ottaa kielilävistykset, hän ei niistä yhtään tykkää. Pitänee herraa muistuttaa että kumpi meistä on lasten huoltaja... Ja kielilävistys kuitenkin on hieman eri asia kuin tatuointi!! Jos mä sekuntiakaan harkitsisin että antaisin kummallekaan tytöistä tatuointia, niin saattaisin jopa keskustella asiasta lasten isän kanssa. Mä oon oikeesti nyt niin vihanen, et voisin tehdä mitä vaan ja ryhtyä oikein kunnon kusipääks...

olet siis yksinhuoltaja,että te ette ole tehneet aikoinaan paperia yhteishuoltajuudesta?vaikka lapsi asuisikin kanssasi niin eihän se tee yksin asioista päättävää...en nyt ota kantaa tuohon oliko oikein vai väärin..mutta mutta..aika lapsellista jos 14v täytyy äidille pommittaa mitä isä vittuilee sille ja toivottavasti ei päinvastoinkin...että lapsi joutuu tuossa vanhempiensa valtataistelun välineeksi.

Alkuperäinen kirjoittaja yäk:

olet siis yksinhuoltaja,että te ette ole tehneet aikoinaan paperia yhteishuoltajuudesta?vaikka lapsi asuisikin kanssasi niin eihän se tee yksin asioista päättävää...en nyt ota kantaa tuohon oliko oikein vai väärin..mutta mutta..aika lapsellista jos 14v täytyy äidille pommittaa mitä isä vittuilee sille ja toivottavasti ei päinvastoinkin...että lapsi joutuu tuossa vanhempiensa valtataistelun välineeksi.

Juu ei olla tehty paperia yhteishuoltajuudesta. Mä en mahda sille mitään että se "aikuinen" äijä siellä vittuilee lapsilleen. Sillä on muutenkin ihme tapa pistää lasten välityksellä viestejä mulla esim. elatusmaksuista, siitäkin huolimatta että minä hoidan ne asiat suoraan hänen kanssaan ja olen myös ilmaissut toiveen että hoitaa asiat minun kanssani eikä lasten kanssa/välityksellä.

Minä en sen enempää ota kantaa lapselle siitä että iskä vittuilee, en käske sanomaan sitä tai tätä. Sanon suoraan exälle jos on hänelle jotain asiaa. Mun mielestä joku kielilävistys ei ole niin iso juttu että siitä pitäis keskustella exän kanssa, eihän hänen sitä tarvii kattoa ku keskimäärin kerran kuukaudessa. Ja ihan turha kyllä vinkua siitä asiasta, jos hänen mielestään on asiallista hakkauttaa 14 vuotiaan ihoon kuva joka ei koskaan lähde pois.

Alkuperäinen kirjoittaja AugustMoon:
Minä en kyllä hyväksyis tota kieliläväriäkään :ashamed:

Sen sentään saa pois jos alkaa kaduttamaan tai jotain, eikä kukaan saa koskaan tietääkään että mitään lävistystä on ollutkaan. En mäkään oo noille muksuille antanu lupaa mihinkään muihin lävistyksiin esim. kasvojen alueelle, voi olla että sitten isona ketuttaa kun on koru naamassa tai kauhee arpi.

Tyttönen tuli eilen kotiin. Ei se kuva onneks oo mikään kauhee, ihan kivan näkönen. Mut silti... Murhanhimo edelleen vaivaa, tekis mieli lähtee pudottelemaan päitä :kieh:
Kutsut exän kylään, tarjoat hyvän aterian ja runsaasti alkoholipitoisia juomia. Kun exäsi sammuu, pyydät etukäteen tilaamasi kotitatuoijan paikalle ja hän tatuoi exäsi otsaan tekstin "idiootti ja isä"

Alkuperäinen kirjoittaja voei:
Mullakin syksyllä 14-vee tytär... Oikeasti, saisin hirveän tarzanin, jos sen isä antais luvan johonkin tällaiseen!!! Ensimmäisenä mullakin tuli mieleen työnhakutilanteet sun muut... Lävistyksen saa kumminkin pois, tatuoinnin kanssa toinen juttu, Vaikka onneksi se ei siis näy vaatteiden alta! Mutta se periaate! Ei tommosta SAIS tehä (exäsi)

eiköhän nykyaikana tatuoidutkin ihmiset saa töitä....

mie en varmaan hirveetä hepulia sais jos tosta tatskasta oltas puhuttu aikasemmin. tuskin muutenkaan. itellä tatuointeja kolme eikä kaduta. saahan ne pois, hankalasti ehkä, mutta saa.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Tyttönen tuli eilen kotiin. Ei se kuva onneks oo mikään kauhee, ihan kivan näkönen. Mut silti... Murhanhimo edelleen vaivaa, tekis mieli lähtee pudottelemaan päitä :kieh:
Kutsut exän kylään, tarjoat hyvän aterian ja runsaasti alkoholipitoisia juomia. Kun exäsi sammuu, pyydät etukäteen tilaamasi kotitatuoijan paikalle ja hän tatuoi exäsi otsaan tekstin "idiootti ja isä"

:laugh:
Tää oliski hyvä idea... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Lilli Lemmikki:
Alkuperäinen kirjoittaja voei:

eiköhän nykyaikana tatuoidutkin ihmiset saa töitä....

mie en varmaan hirveetä hepulia sais jos tosta tatskasta oltas puhuttu aikasemmin. tuskin muutenkaan. itellä tatuointeja kolme eikä kaduta. saahan ne pois, hankalasti ehkä, mutta saa.

On paikkoja joihin ei pääse jos tatuoinnit on näkyvällä paikalla. Ja mistäs 14v voi vielä tietää minkä ammatin tulevaisuudessa valitsee.

Lasten tatuoimisesta ei ole exän kanssa ollut koskaan mitään puhetta, jos ois ollut niin olis taatusti ollut hänelle mun kanta selvä. Ja pitäishän nyt aikuisen ihmisen tajuta sellanenkin pikku asia, että tollasista asioista keskustellaan etukäteen myös minun kanssani! Eikä sitäpaitsi kukaan täysijärkinen aikuinen ihminen sekuntiakaan edes harkitsisi että antaa lapsen ottaa tatuoinnin! On mulla itellänikin tatuointeja, oon jo sen ikäinen että tajuan sen ihan täysin, että ne ovat siinä ikuisesti ja tajuan ja tiedostan senkin, että mua ne tuskin koskaan alkaa kaduttamaan. 14 vuotiaskin kenties ymmärtää että ne ovat siinä ikuisesti, mutta tuskin sitä, että ne saattavat alkaa joskus kaduttamaan. Ja kuka senkin prosessin sitten "kärsii" jos sitä alkaa tytöltä poistelemaan? Ei ainakaan rakas armas paskahousu exäni.

Valitettavsti Suomen laki on tosi tiukka eikä edes ex-miestä saa tappaa ilman rankkaa tuomiota. Mutta soita mulle, mulla on "lupa tappaa" .

Nimimerkillä

tv:stä tuttu
[img=http://img213.imageshack.us/img213/7688/007cg4.gif]

Alkuperäinen kirjoittaja Justiina 2004:
|O Voi jumaleisson!!!!! |O

Älä muuta viserrä. Oon kyllä aina tiennyt exäni omaavan hieman erilaisen ajatusmaailman, mikäli ikinä mitään ajatteleekaan, mutta tää kyllä yllätti mut täysin... Ei vaan mahdu kaaliin että oikeesti joku ihminen voi olla noin nuija.

Yhteistyössä