Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mintsu:onko se missä/minkä kokoinen?
Alkuperäinen kirjoittaja hei:minä kyllä pistäsin exän vastuuseen teostaan kun olet yksinhuolaja hänellä ei ole oikeuksia sallia lapsen tauointia
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Alkuperäinen kirjoittaja hei:minä kyllä pistäsin exän vastuuseen teostaan kun olet yksinhuolaja hänellä ei ole oikeuksia sallia lapsen tauointia
Mitähän mä voisin asialle tehdä? Esikko lähetti just viestin et siel se iskä nyt vittuilee ettei häneltäkään kysytty saako ottaa kielilävistykset, hän ei niistä yhtään tykkää. Pitänee herraa muistuttaa että kumpi meistä on lasten huoltaja... Ja kielilävistys kuitenkin on hieman eri asia kuin tatuointi!! Jos mä sekuntiakaan harkitsisin että antaisin kummallekaan tytöistä tatuointia, niin saattaisin jopa keskustella asiasta lasten isän kanssa. Mä oon oikeesti nyt niin vihanen, et voisin tehdä mitä vaan ja ryhtyä oikein kunnon kusipääks...
Alkuperäinen kirjoittaja hei:soitas vaikka lastenvalvojalle mitä voisit tehdä. ex on nyt astunut valtuuksiensa ylitse.
Alkuperäinen kirjoittaja yäk:Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Alkuperäinen kirjoittaja hei:minä kyllä pistäsin exän vastuuseen teostaan kun olet yksinhuolaja hänellä ei ole oikeuksia sallia lapsen tauointia
Mitähän mä voisin asialle tehdä? Esikko lähetti just viestin et siel se iskä nyt vittuilee ettei häneltäkään kysytty saako ottaa kielilävistykset, hän ei niistä yhtään tykkää. Pitänee herraa muistuttaa että kumpi meistä on lasten huoltaja... Ja kielilävistys kuitenkin on hieman eri asia kuin tatuointi!! Jos mä sekuntiakaan harkitsisin että antaisin kummallekaan tytöistä tatuointia, niin saattaisin jopa keskustella asiasta lasten isän kanssa. Mä oon oikeesti nyt niin vihanen, et voisin tehdä mitä vaan ja ryhtyä oikein kunnon kusipääks...
olet siis yksinhuoltaja,että te ette ole tehneet aikoinaan paperia yhteishuoltajuudesta?vaikka lapsi asuisikin kanssasi niin eihän se tee yksin asioista päättävää...en nyt ota kantaa tuohon oliko oikein vai väärin..mutta mutta..aika lapsellista jos 14v täytyy äidille pommittaa mitä isä vittuilee sille ja toivottavasti ei päinvastoinkin...että lapsi joutuu tuossa vanhempiensa valtataistelun välineeksi.
Alkuperäinen kirjoittaja AugustMoon:Minä en kyllä hyväksyis tota kieliläväriäkään :ashamed:
Kutsut exän kylään, tarjoat hyvän aterian ja runsaasti alkoholipitoisia juomia. Kun exäsi sammuu, pyydät etukäteen tilaamasi kotitatuoijan paikalle ja hän tatuoi exäsi otsaan tekstin "idiootti ja isä"Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Tyttönen tuli eilen kotiin. Ei se kuva onneks oo mikään kauhee, ihan kivan näkönen. Mut silti... Murhanhimo edelleen vaivaa, tekis mieli lähtee pudottelemaan päitä :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja voei:Mullakin syksyllä 14-vee tytär... Oikeasti, saisin hirveän tarzanin, jos sen isä antais luvan johonkin tällaiseen!!! Ensimmäisenä mullakin tuli mieleen työnhakutilanteet sun muut... Lävistyksen saa kumminkin pois, tatuoinnin kanssa toinen juttu, Vaikka onneksi se ei siis näy vaatteiden alta! Mutta se periaate! Ei tommosta SAIS tehä (exäsi)
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Kutsut exän kylään, tarjoat hyvän aterian ja runsaasti alkoholipitoisia juomia. Kun exäsi sammuu, pyydät etukäteen tilaamasi kotitatuoijan paikalle ja hän tatuoi exäsi otsaan tekstin "idiootti ja isä"Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Tyttönen tuli eilen kotiin. Ei se kuva onneks oo mikään kauhee, ihan kivan näkönen. Mut silti... Murhanhimo edelleen vaivaa, tekis mieli lähtee pudottelemaan päitä :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilli Lemmikki:Alkuperäinen kirjoittaja voei:Mullakin syksyllä 14-vee tytär... Oikeasti, saisin hirveän tarzanin, jos sen isä antais luvan johonkin tällaiseen!!! Ensimmäisenä mullakin tuli mieleen työnhakutilanteet sun muut... Lävistyksen saa kumminkin pois, tatuoinnin kanssa toinen juttu, Vaikka onneksi se ei siis näy vaatteiden alta! Mutta se periaate! Ei tommosta SAIS tehä (exäsi)
eiköhän nykyaikana tatuoidutkin ihmiset saa töitä....
mie en varmaan hirveetä hepulia sais jos tosta tatskasta oltas puhuttu aikasemmin. tuskin muutenkaan. itellä tatuointeja kolme eikä kaduta. saahan ne pois, hankalasti ehkä, mutta saa.
Alkuperäinen kirjoittaja Justiina 2004:|O Voi jumaleisson!!!!! |O