Saako vaatteiden rypistymistä estettyä kuivausrummussa kuivattessa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jävla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niiden vaatteiden täytyy saada ihan vapaasti pyöriä siellä, eli samaa epäilen ku muutkin; liikaa oot laittanu vaatteita, voisko olla? Ite en laita kun ehkä 1/4 täyteen mut veikkaan et voi sinne vähän enempi laittaa.
 
no mä paan 7kg koneellisen 7kg rumpuun. Rumpuhan on aika iso, ei se määrällisesti täyty kuin puoleksi ehkä.

yksi keino on tuo että jätät vähän kosteammaksi, eli vaikka kaappikuivaksi. Ja otat tosiaan heti ne ulos ja viikkaat. Vaikka mulla ne kyllä on siellä välillä vaikka kuinka kauan eikä ne silti mitenkään ryppyisiä ole. Kai se riippuu vaatteista. Lakanat kyllä rypistyy kun ne jää sinne odottelemaan...
 

Yhteistyössä