tuleeko muille sellaista fiilistä että vois vähän vääntää korvasta ja kysyä että mikä on kun ei taidot riitä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neith
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Neith

Aktiivinen jäsen
02.06.2008
7 016
0
36
|O miehestä siis on kyse..
löysin yllärin, suutuin ja tein vielä sitten virheen ja urputin siitä veljelleni (joka on siis ehkä läheisempi mieheni kuin minun kanssa)

jumalauta, jos sanoo siivoavansa niin voisko sitten siivota eikä siirtää tavaroita paikasta a ja b yhteen läjään paikkaan c :headwall::headwall::headwall::headwall:
että ärsyttää.. oli sitten tyuo urpio laittanut huoneemme lattialta kaikki vaatteet samaan läjään.. puhataiden pyykkien päälle |O eli nyt sitten pesen muutaman koneellisen pyykkiä turhaan :headwall:
oli se toki jotain pyykkiä kantanut kyulpyhuoneeseenkin, lattialle ja käynyt sitten suihkussa.. että ne vaatteet oli sitten kastunut |O
ja kuivausrumpuunkin se oli laittanut vaatetta pestyään pyykkiä, eikä sekään nyt ihan oikein ole mennyt
mulla oli kirpparille uudelleen myyntiin meneviä vaatteita laatikossa, meidän pentu kissa meni ja teki asiansa sitten niihin ja koska olin juuri lähdössä töihin niin pyysin miestä pesemään ne.. oli se ne pessyt, sekaisin kaikkien muiden vaatteiden kanssa, kuivannut kaikki vaatteet kuivausrummussa.. että nyt olis sitten kutistuneita villa vaatteita jne.. lisäksi kaikki vaatteet taas lajiteltavana |O

siis eihän tuo nyt mikään maailman isoin asia ole.. mutta ärrsyttää :kieh:
nyt sitten saan pestä pyykkiä ihan urakalla, ja siinä välissä veljeni pitäis kanssa ehtiä pesemään muutama koneellinen

Ne taitaa tehdä tahallaan tuon. Että kun niille sitten ärähtää ne toteaa että teeppä ite kun ei kelpaa. Pääsevät taas siitäkin hommasta eroon.

Mutta miks teillä on vaatteet lattialla, ja siis kaappiinko se tunki puhtaiden päälle ne vai onko puhtaatkin jossain muualla kuin kaapissa pinottuina..?

Alkuperäinen kirjoittaja nikitön;22040546:
Ne taitaa tehdä tahallaan tuon. Että kun niille sitten ärähtää ne toteaa että teeppä ite kun ei kelpaa. Pääsevät taas siitäkin hommasta eroon.

Mutta miks teillä on vaatteet lattialla, ja siis kaappiinko se tunki puhtaiden päälle ne vai onko puhtaatkin jossain muualla kuin kaapissa pinottuina..?

likaset vaatteet jää luvattoman usein lattialle, meiltä kaikilta :ashamed:
siis kun työvuoron jälkeen pääsee kotiin ja sänkyyn niin ne alusvaatteet jää siihen sängyn viereen, eikä niitä tule siitä siirrettyä ihan heti kun herää..
ja kun huoneeseen ei mahdu tuolia mihin vois vähän käytetyt vaatteet laittaa niin ne pyörii sitten kanssa siellä jossain.. nyt oli sitten puhtaat pyykit odottamassa kaappiin laittoa ihan erillisessä kassissa (sellaisessa ikean isossa) kun mies välttelee sitä kuin ruttoa ja mä en ole ehtinyt/jaksanut..
niin nyt se oli sitten läjännyt ne kaikki yhteen :snotty:

mä tiedän etten ole mikään kodin hengetär, mutta kyllä ne pyykit lattialta vois nostaa siihen pyykkikoriin kylpyhuoneeseen, eikä sotkea puhtaita ja likasia keskenään..

Alkuperäinen kirjoittaja nikitön;22040647:
Kai ne likaiset erottaa ihan selvästi niistä puhtaista siinä kassissa ettei tarvi kaikkia pestä uusiksi?

ne oli ehtinyt olla siinä muutaman päivän jo.. eli siis haisevat kyllä kaikki sellaselle ummehtuneelle
onneksi sentään ei käsin tarvitse pestä :D

Yhteistyössä