Ja se Vuoden Fiksuin -palkinto kuuluu sitten tänne!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja älyttömän fiksu "hei"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

älyttömän fiksu "hei"

Vieras
:headwall:

Voi samperi!
Oon eilisillasta lähtien ihmetelly meidän kylppärissä kummaa hajua.. Ihan kuin miehen lenkkivaatteet, jotka lemppaa tosi kamalle. Kysyin jo mieheltäkin, että ootko sä laittanu tonne pyykkikoriin jotain lenkkikamaa, kun täällä haisee. Mies vakuutti syyttömyyttään ja muistutti, että ei se ole käynyt edes lenkillä (meillä siis sopimus, että ne laitetaan suoraan koneeseen ja kone päälle, koska ne todella haisee). No joo.. minä menin ja nuuskin, mutta mitään en löytäny.

Äsken menin laittamaan pyykinpesukonetta päälle ja ihmettelin, että mitäs täällä on. Olin jo valmis raivostumaan, kun näin, että tummaa ja haisee miehen lenkkivaatteille. Otin sitten kuitenkin koneesta ulos ja katoin, että mitä ihmettä nämä on...

Ei ne ollu miehen lenkkivaatteita. Ne oli puolet edellisen pesukerran koneellisesta. :headwall: Ja kukas ne oli laittanut kuivamaan (tai siis oli pitänyt), no minä tietysti. Ja laitoinkin, siitä ei ole kyse. Pistin puolet koneellisesta kuivamaan ja olin jättänyt puolet koneeseen, jossa ne nyt sitten on olleet kolmisen päivää märkinä mytyssä. :headwall:

Ihmettelin kyllä, kun ripustin sitä pyykkiä narulle, että eikös täällä pitäny olla enemmän sukkia (pistin kaikki, mitkä korista olin löytäny), mutta ei sitten kuitenkaan sytyttänyt.

Voi VEE! Haisee NIIIIIIIIIIN hyvälle noi vaatteet.. :headwall: :headwall:

*syytetty vetoaa tapahtumahetkellä potemansa flunssan aiheuttamaan kuumeeseen* :saint:

Alentuneen syyntakeisuuden vuoksi syytetty määrätään pesemään koneellinen uudelleen ja ripustamaan pyykit viipymättä. *kops, nuijalla pöytään*

Tuttua...

a115.gif

Yhteistyössä