G
Gorda
Vieras
Kauheasti oli silmäpeliä ja ne akat siellä hihitti keskenään. Sitten ne lähti käveleen meitä päin ja mieheni nousi ryhdikkäämmin istumaan ja hymyili kuin hangonkeksi. ja sitte naiset meniki naureskellen meidän ohi, miehen takana olevien miesten luo. Mun mies loukkaantu ja nolostu ihan kauheasti ja lähti vihaisena pois. Kadulla huomattiin sellanen paikka, missä oli sellanen sinkkujen ilta ja mies halusi mennä sinne kokeilemaan vieläkö hänestä yleensäkään olis kukaan kiinnostunu. Seksuaalinen itsetunto maissa. Sinne se män istumaan, minä jäin ihan hoomoilasena katteleen ja sitte sisuunnuin ja menin sanomaan, että arvaa mitä tämä tekee minun itsetunnolle?! Ja lähdin itkien pois. Sinne jäi istumaan. Menin yhteen baariin siistimään itseäni ja tiskillä notkuessani joku ihan teini jätkä tuli iskemään ja lähdin sen mukaan. Menin sen luo ja just ku se oli naimassa mua takaa päin, sen isä tuli sisään ja käski sen pojan pois ja halus ite panna mua. Mä olin ihan että vitun sama, antaa tulla vaan.
Sitten heräsin.
Mitä tollanen uni kertoo minusta tai meidän parisuhteesta? Molemmat ollaan tosi uskollista sorttia ja ollaan aika romanttisiakin.
Muistan tuon unen vieläkin, koska heräämisestä asti olen pähkäilly. Herätessä olin vähän, että mitä hittoa. Ei nyt MINUN unesta voi olla miehellekään vihanen, mullekko sitte? Oli sitte tosi kiva ku vahingossa näin yhden mieheni meseikkunoista, jossa oli kaverilleen kertonu, että olin ennen ihan tikku, mutta nykysin painan enempi kuin se, mutta ei silti vaihtais kehenkään. :heart:
Sitten heräsin.
Muistan tuon unen vieläkin, koska heräämisestä asti olen pähkäilly. Herätessä olin vähän, että mitä hittoa. Ei nyt MINUN unesta voi olla miehellekään vihanen, mullekko sitte? Oli sitte tosi kiva ku vahingossa näin yhden mieheni meseikkunoista, jossa oli kaverilleen kertonu, että olin ennen ihan tikku, mutta nykysin painan enempi kuin se, mutta ei silti vaihtais kehenkään. :heart: