Koirapuistoon vihaisen koiran kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi vattu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi vattu

Vieras
Ottaa päähän ku tuovat vihaisia koiria. Onko sallittua? Sitten joutuu itse kiltin koiran kanssa lähteä pois. Tilanne on siis, että tuossa lähellä on koirapuisto. Siellä oli sittenjoku tyyppi joka varoitti ettei voi tulla kun hänen koiransa eivät tykkää. Ok, lähdin pois. Toisen kerran menin sinne hän tuli uudestaan mutta taas eri koirien kanssa, jouduin lähteä että hän pääsee sisään. Sama homma oli eräänä päivänä ku olin menossa koiran kanssa niin jo oli joku rouva siellä kolmen koiransa kanssa ja ei voinut mennä tai piti odottaa että he poistuvat koska koirat eivät tulisi kuulemma toimeen. Eikös sen koirapuiston tarkotus ole että sinne saa kiltin koiran kans menna ja koirat "leikkii" keskenään siellä?

No kyllä siellä saa olla huonomminkin käyttäytyvän koiran kanssa jos se on tyhjillään, mutta tapoihin kuuluu että se jonka koira ei osaa käyttäytyä poistuu heti kun joku muu sinne on halukas tulemaan, ja myös odottaa kunnes puisto on taas tyhjillään. Eli sun ei tarvitse odotella vuoroasi tai lähteä puistosta pois.

Itse en käy puistossa leikittämässä koiraani muiden kanssa, vaan siksi että koira saa toteuttaa itseään vapaana. Koirani kyllä tulee toimeen muidenkin kanssa, mutta vältän puistossa oloa jos siellä on muita.

Kuljen paljon metsässä missä koirasaa ollavapaana. Nyt sitten muutimme ja haluaisin että koira saa juosta ja leikkiä muiden koirien kanssa. Aina kun menen siellä on joku sen vihaisenkoiransa kanssa, sitten hän alkaa kertoa koska käy siellä aamulla, päivällä, illalla....
Hhmmm...eli oliko se viesti milloin muut eivät saa sinne mennä. Sanonpa kohta suoraan jotain tyyliin, että jaa minä tulen nyt, voit poistua koirasi kanssa jos ei tule toimeen, koska eikös tämä ole koirien tapaamispaikka.

Kuljen paljon metsässä missä koirasaa ollavapaana. Nyt sitten muutimme ja haluaisin että koira saa juosta ja leikkiä muiden koirien kanssa. Aina kun menen siellä on joku sen vihaisenkoiransa kanssa, sitten hän alkaa kertoa koska käy siellä aamulla, päivällä, illalla....
Hhmmm...eli oliko se viesti milloin muut eivät saa sinne mennä. Sanonpa kohta suoraan jotain tyyliin, että jaa minä tulen nyt, voit poistua koirasi kanssa jos ei tule toimeen, koska eikös tämä ole koirien tapaamispaikka.

Ehkä hänen mielestään, mutta ei sellaisesta tarvitse välittää. Toki sä voit mennä sinne koska haluat, mutta valitettavasti maailmaan mahtuu idiootteja jotka ei välitä, eikä oman koiran henkeä kuitenkaan pidä mennä riskeeraamaan (jos puistossa on agressiivinen koira).

Ihan voit sanoa asiasta suoraan, kyllä.

Sano seuraavalla kertaa. Täälläkään ei saa varata tuota puistoa ne joiden koirat eivät siedä muita. Ne väistävät. Taitaa lukea ihan sääntötaulussa.

Se lähtee pois, kenen koira ei tule toimeen muiden kanssa. Mun mielestä hyvin yksinkertaista. Mä esim kerran menin puistoon ja siä oli mies kahden koirasuden kanssa. Fiksusti heti pyysi, että odotas niin otat omani kiinni. Siinä hetki juteltiin ja sitten hän lähti pois kun koiristaan näki että varmasti lähtisivät äristen omani kimppuun jos tilaisuus tulisi.

• Tykkää
Reactions: Hansu81 ja moekoe
Samoin ärsyttää ne, jotka käyvät puistossa juoksuisen nartun kanssa, "kun eihän täällä nyt ole muita". Tosi kiva siinä sitten käydä jalostukseen käytettyjen urosten kanssa, jotka tajuavat enemmänkin tuoksusta ja yritävät sit A huutaa sitä narttua paikalle B tapella keskenään itselleen sen alfaroolin, C hypivät kaikkien selkään ja vielä jatkavat tätä pari päivää kotonakin :headwall:

• Tykkää
Reactions: _Pigeon_

Yhteistyössä