Ongelmia koiran kanssa, kysy minulta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onnistumisen ilo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
meillä on 15vko ikäinen mopsi tyttö ja haukkuu ulkona ulkoiluttaessa toiset koirat, ihmiset,autot ja kaiken mitä näkee...rasittavaa. Puree myös koko ajan kaikkea, lasten housuja, jalkoja, meidän sohvaa, ruokapöydän tuoleja jne.. miten nämä saa pois?

tai siis riippuu rodusta aika jännä että koiria voi olla erinlaisia? On niillä kaikilla se yhteinen piirre mutta se että jos lähdet kouluttamaan niin miten mikäkin rotu oppii.

-pienet koirat puolustaa ärhäkästi ja yleensä ovat yleisiä syyttäjiä
-keskikoiset (palvelu ja metsästys) koirat eivät yleensä ilman syyttä(käsky, opettu) hyökkää eikä ärhentele.
-isot koirat esim.berhandilaiset mukavan lupsakoita oppiit jos kiinnostaa eivät ärhentele vaan kaataat sen johon haluat tutustua.

Saa vapaasti olla erimieltä tää minun näkemys.

[QUOTE="kysyn";29648962]Miten saan koirani innostumaan agilityssä. Olen jo koittanut paljon kaikkia keinoja. Se lähtee aina kun Päästän sen irti ett se hyppäis vapaasti. Vaikka olen aina sanonut että seis/paikka se lähtee vain karkuun. voitteko autaa??[/QUOTE]

Koiria on eri luonteisia aivan kuin ihmisiäkin. Sama ei sovi kaikille, elikkä joku muu harrastus tilalle jos koiru ei innostu. Koiran elämä on liian lyhyt siihen, että joutuu tekemään sellaista mistä ei pidä.

Yhteistyössä