[QUOTE="vieras";23149171]No surkastuuko ne kivekset siitä jos tykkää vaaleanpunaisesta? Ei se tee kenestäkään fyysisesti eikä henkisesti vähemmän miestä,jos tanssii balettia tai tykkää kynsilakasta. Joonas Hytönen on entinen balettitanssija. Monet rockmuusikot käyttävät kynsilakkaa. Käypä kysymässä onko niillä pallit tallella vai ei. Ja sen takia meitä on kahta sukupuolta,jotta lajimme voisi lisääntyä. Se,pitääkö pinkistä vai ei, ei liity siihen yhtään mitenkään.[/QUOTE]
Juurikin samaa mieltä! Sukupuoliroolit ja varsinkin niistä totuutena uhoaminen ei kyllä ole kovin sivistynyttä.
Juurikin samaa mieltä! Sukupuoliroolit ja varsinkin niistä totuutena uhoaminen ei kyllä ole kovin sivistynyttä.