Silloin syödään kun on ruoka-aika. Jos syödään 5xpäivässä niin ei siinä enää välipaloja tarvitse. Vettä saa kun janottaa, paitti esimerkiks jos on ruoka jo jäähtymässä niin sillon joutuu sitä vettäkin odottaan.
Sulla ei selvästikään ole lapsia, ainakaan teini-ikäisiä. Niistä ja niiden kasvusta ja ruokahalusta sulla ei ole niin MITÄÄN HAJUATaidat opettaa lapsiasi ylipainon tielle. Ite en ikinä hyväksyisi tollaista ja pahaa tekee lukea, miten vastuuttomia jotkut aikuiset ovat.
Minusta 3 v on ihan turhan pieni käymään itse jääkaapilla. Ymmärtäisin jos olisi vähän isompi. Mikset sinä anna, jos jotain haluaa?Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;24197892:Meillä tämä 3v ei kiipeile astiakaapeilla, yltää lusikkalaatikkoon ja jääkaappi on jenkkikaappi joten yltää ottaa mitä tarvitsee ilman tuolia.
Mutta siis asia on tietysti ihan eri jos huono syömäisiä lapsia tai kaapeilla notkuttaisiin vähän väliä eikä itse ruoka maistuisi, joten jokaisella toki omat tavat. Itsellä vaan omista kotimuistoista jäänyt tuo, että jääkaappi ei ole pelkästään minun omaisuutta josta vain minä annostelen mitä saa ottaa, kaikki on tarkoitettu syötäväksi
Annankin jos pyytää ja huomaan ajoissa, mutta toisaalta on mukava seurata joskus kun toinen haluaa olla jo isompi pikkusiskolleen ja haluaa ottaa itse ja antaa vaikka siskollekin banaanin tai jogurtin. Ei se tosiaan joka päivä evästä laittele siellä yksinään Vaikka joka päivä minun kaverina muuten ruokaa onkin innokas laittamaan ja pöytää kaverina kattamaan.Minusta 3 v on ihan turhan pieni käymään itse jääkaapilla. Ymmärtäisin jos olisi vähän isompi. Mikset sinä anna, jos jotain haluaa?
Peesi tälle, lapset 3v ja 4vMeillä ei saa.
Me syödään kaikki yhtäaikaa pöydässä ja jos lapset kävisivät huvikseen napostelemassa milloin sattuu, niin kunnon ruoka ei maistuisi silloin kuin sitä tarjotaan. En halua ylipainoisia lapsia, jotka aikaa kuluttaakseen syöpöttelevät ruoka-aikojen välillä. Jos on pöydässä nälkä, niin pyydetään lisää.
Enpä voi muuta todeta kuin että täysin samaa mieltä olen.Meillä ei saa.
Me syödään kaikki yhtäaikaa pöydässä ja jos lapset kävisivät huvikseen napostelemassa milloin sattuu, niin kunnon ruoka ei maistuisi silloin kuin sitä tarjotaan. En halua ylipainoisia lapsia, jotka aikaa kuluttaakseen syöpöttelevät ruoka-aikojen välillä. Jos on pöydässä nälkä, niin pyydetään lisää.