Saako teidän lapset syödä televisota katsellen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uikkari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei yleensä, mutta joskus saatan isomman tytön (2v4kk) kanssa syödä välipalan sohvalla. Tosin silloin kyllä kyseessä on tytöllä joko velli tai joku muu pillijuoma tai jotain muuta vähän sotkevaa ruokaa. Mitään puuroa ei toki sohvalla syödä. Ei syödä itsekään, ainakaan lasten nähden.

Ovat saaneet. Mulla on aina ollut iso ruokapöytä olohuoneessa ja pienempi keittiössä. Jos telkkarista on tullut jotain kivaa, ovat saaneet syödä olohuoneen ruokapöydän ääressä.

aamupalaa saavat silloin tällöin syödä. Yleensä leipää tai banaania. Tää on vaan mukavuuskysymys kun olen itse niin huono heräämään aamuisin että ei aina jaksa istua keittiössä vahtimassa aamupalan syömistä. Mukavampaa kun saa itse makoilla sohvalla :)

Ruoka syödään pöydässä, mutta välipalat ja herkut saa syödä sohvalla kun ne herkut yleensä liittyy leffailtaan tai jos välipala-aikaan tulee kiva ohjelma se voidaan kattoa sohvalla syöden :)

Ei, meillä ei oo telkkari aukikaan kuin sen Pikku Kinon ja Pikkukakkosen ajan, joten en näe mitään syytä laittaa sitä edes päälle ruoka-aikaan. Itse katselen omat (harvat) ohjelmani lasten jo mentyä nukkumaan.

Olohuoneessa ei syödä, vaikka "ruokasalista" sinne näkeekin.

Yhteistyössä