Lapsien piharuokailu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Verenpisara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Verenpisara

Aktiivinen jäsen
13.05.2007
2 713
0
36
Mites teillä saako muksut juosta leipä tai pulla tai mikä tahansa kädessä pihalla?
Oon nyt tässä törmännyt pariin perheeseen joiden tenavat tuntuu syövän aamupalanasa ja välipalansa ulkona. Tänäkin aamuna yks tuli ovikelloa soittamaan voileipä kädessä.
Onko tää nykyään joku tapa vai olenko jotenkin tiukkapipo sen suhteen, että ruoka syödään sisällä ja vielä pöydän ääressä.

Jos meillä olis oma piha, me varmaan säiden salliessa syötäis aina ulkona B)

Likka kun aikoinaan oli pph hoidossa, musta oli ihanaa kun ne söivät pihalla viltillä istuen, aina kun oli mahdollista :D

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:

Likka kun aikoinaan oli pph hoidossa, musta oli ihanaa kun ne söivät pihalla viltillä istuen, aina kun oli mahdollista :D

Niin no tolleen, mutta kun juostaan leipä kädessä pitkin maita ja mantuja päivittäin :/
Ja voihan niitä "eväsretkiä" olla ja kesällä nyt muutenkin jossain omassa pihassa eri juttu.
Tää on vähän toisenlaista ruokailu mitä tarkotan :D

Alkuperäinen kirjoittaja Verenpisara:
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:

Niin no tolleen, mutta kun juostaan leipä kädessä pitkin maita ja mantuja päivittäin :/
Ja voihan niitä "eväsretkiä" olla ja kesällä nyt muutenkin jossain omassa pihassa eri juttu.
Tää on vähän toisenlaista ruokailu mitä tarkotan :D

Juu, ei sekään mua haittais, meilläkin Likka välillä kesällä haki "lentävän välipalan" ja taas meni..

Kyllä mä sen ymmärrän, että omalla pihalla ollaan leipä tms kädessä ja juostaan viipotetaan, mutta kyllä mäkin ehkä vähän kieroon kattoisin, jos naapurirapun poika tulis voikkari kädessä meille.