Saako seksiä harrastaa samassa huoneessa lapsen kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja "äiti"
  • Ensimmäinen viesti
yök
En ikinä, ikinä vois harrastaa seksiä samassa huoneessa lapsen kans. En luojan kiitos ole itse joutunut pienenä mitään todistamaan myöskään. Jos on niin estynyt ettei sohvalla voi seksiä harrastaa, ni olkaa harrastamatta. Mä tiedän yhden naisen, joka on terapiassa asti käynyt hoitamassa itseään kun on lapsena joutunut seuraamaan vanhempiensa seksielämää.
 
miettikää oikeasti
[QUOTE="Siiri";25873298]Tämä ketju on avannut silmieni eteen ihan uuden maailman: En ole koskaan tullut ajatelleeksikaan, että näin moni aikuinen ei voisi oman puolisonsa kanssa harrastaa seksiä jos lapset on samassa huoneessa.

Siis tottakai seksiä voidaan joskus harrastaa keittiössä, kylppärissä, olkkarissa tms, mutta kyllähän se nyt aika luonnollista on sitä joskus harrastaa myös siinä ihan omassa sängyssä. En ole ajatellut, että meidän seksielämämme olisi mitenkään erityisen aktiivista tai kummallista, mutta ei me nyt näin ahdistuneitakaan sen suhteen olla kuin suurin osa näistä mammoista tuntuu olevan.

OK, kotona on muitakin paikkoja. Mutta mitäs te teette vaikka lomamatkoilla? Hotellissa ei oikein voi mennä keittiöön sekstaamaan (tai ainakin keittiöhenkilökunnalla voisi olla siihen sana sanottavanaan :D).[/QUOTE]

Mä voin kyllä rehellisesti sanoa, että jos ollaan lomamatkalla koko perhe siten, että kaikki nukkuu samassa huoneessa, niin sitten ei sekstailla matkan aikana. Esim. viikko ilman seksiä onnistuu aivan hyvin. Pienemmät vauriot minä ja mies saadaan viikosta ilman seksiä kuin lapset siitä, että katselevat ja/tai kuuntelevat sekstailua vierestä.
 
"Siiri"
Alkuperäinen kirjoittaja miettikää oikeasti;25874046:
Mä voin kyllä rehellisesti sanoa, että jos ollaan lomamatkalla koko perhe siten, että kaikki nukkuu samassa huoneessa, niin sitten ei sekstailla matkan aikana. Esim. viikko ilman seksiä onnistuu aivan hyvin. Pienemmät vauriot minä ja mies saadaan viikosta ilman seksiä kuin lapset siitä, että katselevat ja/tai kuuntelevat sekstailua vierestä.
No ei meidänkään lapset katsele ja kuuntele meidän sekstailua.
NE NUKKUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
"vieras"
[QUOTE="äiti";25874072]No ilmeisesti meidän pitäisi olla selibaatissa kunnes lapsi muuttaa pois kotoa.[/QUOTE]

Niin tai sitten ehkä sekstata niissä jäljelle jäävissä öö...60 neliön tiloissa. Vaikka siinä olohuoneen sohvalla.
 
"vieras"
[QUOTE="äiti";25874072]No ilmeisesti meidän pitäisi olla selibaatissa kunnes lapsi muuttaa pois kotoa.[/QUOTE]

Tää on taas niin tätä... väännänpä rautalangasta.

Kysyit siis:
1) "saako" ja
2) "onko ok".

Vastattiin:
1) Saa, ei ole kiellettyä.
2) Joistakin on ok, toisten mielestä ei.

Mitä osiota et ymmärtänyt?
 
tää on se pointti
[QUOTE="Siiri";25874235]No ei meidänkään lapset katsele ja kuuntele meidän sekstailua.
NE NUKKUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![/QUOTE]

Nukkuvatko ne ihan varmasti ja aina?
 
rietas
Julkisilla paikoilla ei saa harrastaa seksiä muiden nähden, mutta silti useat vanhemmat ovat valmiita harrastamaan seksiä kotona omien lastensa nähden...
Ja palstalainen, joka erehtyi kertomaan harrastaneensa kolmen kimppaa LASTEN OLLESSA HOIDOSSA IHAN JOSSAIN TOISAALLA saa pervon leiman? :O Sentään ne, jotka saattoivat nähdä tai kuulla, olivat aikuisia ihmisiä.

No mutta eihän tällainen järkky kaksinaismoralismi ole ollenkaan harvinaista tällä palstalla :(
 
"vieras"
Valdemaria, ei tässä taida ongelmaa olla niillä jotka seksiä harrastaa samassa huoneessa jossa lapset nukkuu, vaan teillä jotka kauhistelette tätä asiaa ja viette lapsenne kylään siksi että pystytte harrastamaan seksiä. Minusta kuulostaa siltä, että teidän tilanne on ongelma.
Ongelma on sillon jos pitää puskee muksuja semmoseen kämppään että ei mahdu edes seksiä harrastamaan =)

En laittais kaveriani kuuntelemaan mun panopuuhia,miksi siis lapsiani? Jotkin käytöstavat ois hyvä olla vaikka köyhä oliskin.
 
rietas
Vai on sellainen vanhempi estoinen, joka ei todellakaan sekstaa samassa huoneessa jossa lapsetkin nukkuu? Voi helvetti sentään. Siis miettikää nyt oikeesti, että yhtäällä haukutte tosiaan erään sekstailut (jotka tapahtuneet lasten ollessa pois kotoa) ja jäkätätte, että "mitä sunkin lapset tykkää kun ne voi tunnistaa kun olet nikilläs kuviakin laittanut" -ja sitten hehkutatte täällä, kuinka estottomia olette itse, kun voitte heiluttaa peittoa, kun ne omat lapset nukkuu samassa huoneessa ja vaikka ne ei tähän mennessä olis koskaan heränneet kesken sekstailujenne, niin miten voitte tietää, koska niin käykin?

Olisko ihan mahdotonta miettiä tällaisiakin asioita kotia hankkiessa? Ja mikä kämppä on niin pieni, ettei muka mahdu sekstaan kuin siinä lapsen ulottuvilla? Jos tosiaan on niin mini-tilat, niin kannattaako sellaiseen tilanteeseen hankkia lisää perheenjäseniä, kun niin ahtaaksi menee?
 
"hmmm"
Mulle on jäänyt pahana muistona mieleen se kun mun vanhemmat harratsi seksiä kun "nukuin" samassa huoneessa. Tosi helposti siihen heräsi vaikkeivat edes kovaa ääntä pitäneet, mut kyllähän siitä kuuluu omat äänensä, kiherrykset ja voihkaukset. Se oli tosi kamalaa pienen lapsen mielestä! Onneks sain oman huoneen kun täytin 7-vuotta...
 
En ikinä, ei meistä kumpikaan innostu. Ei saa olla koiria/kissojakaan samassa huoneessa... Mutta jos rehellinen oon, en lämpene harrastamaan niitä puhua laisinkaan jos saman katon alla asustaa yli 2-vuotiaita lapsia... Ei kiinnosta, jos ovat eri huoneessa lukkojen takana. Ainakin täs kämpäs kuuluu ne äänet vähän liiankin hyvin niin hyi yök ei kiitos. :x Yllätin myös omat vanhempani puuhistaansa ja seki varmaan vaikuttaa... :whistle: Joten joo, lapset yökylään tai sit lapsenvahti paikalle ja me vanhemmat mennää vaikka romanttiselle illalliselle ja sit hotelliin. :D
 
rietas
Alkuperäinen kirjoittaja kökköliini;25873544:
sitä ei saa lukkoon että jos pennut herää niin sinnehän ne ensimmäisenä tulee kun kuulevat ääniä;)
Miten ne silloin heräiskin ja kuulis ääniä, jos ne ei herää eikä kuule mitään silloinkaan kun teette sitä samassa makuuhuoneessa..? :O
 
rietas
Alkuperäinen kirjoittaja kökköliini;25875625:
niinpä, sen takia me tehdäänki se omassa sängyssä, ja me tehdään se jopa mun kotona vaikka mun vanhemmat on seinän takana ja muori yleensä aamulla valittaa kun ei saanu taas illalla nukkua....:D
Miksi ette voi mennä sinne kylppäriin, ettei se lapsi vahingossa herää ja näe? Ja FYI, sun vanhempasi ovat täysi-ikäisiä, lapsesi mitä ilmeisimmin alaikäisiä (kun samassa huoneessakin nukkuvat...)

Ylipäätään mielenkiintoista, että lapsia on varaa hankkia, mutta ei tarpeeksi isoa asuntoa että edes yksi erillinen soppi löytyisi, jossa mahtuisi sekstaamaan..?

PS. Minusta on lähinnä kuvottavaa, että jotkut teistä oikein rehvastelee asialla :X Jossain vähäpätöisissä asioissa ollaan niin toitottamassa lasten oikeuksien perään ja moititaan muita mammoja jostain ihan pöljästä pikkuasiasta mutta itse altistetaan lapsi sille, että helpostikin saattaa todistaa vanhempiensa puuhailuja -missäs ne lapsen oikeudet tässä on?

Argh mua niin suututtaa enkä voi käsittää millaisia kaksinaamaisia kaksinaismoralisteja monet teistä on!!!
 
kökköliini
Miksi ette voi mennä sinne kylppäriin, ettei se lapsi vahingossa herää ja näe? Ja FYI, sun vanhempasi ovat täysi-ikäisiä, lapsesi mitä ilmeisimmin alaikäisiä (kun samassa huoneessakin nukkuvat...)

Ylipäätään mielenkiintoista, että lapsia on varaa hankkia, mutta ei tarpeeksi isoa asuntoa että edes yksi erillinen soppi löytyisi, jossa mahtuisi sekstaamaan..?

PS. Minusta on lähinnä kuvottavaa, että jotkut teistä oikein rehvastelee asialla :X Jossain vähäpätöisissä asioissa ollaan niin toitottamassa lasten oikeuksien perään ja moititaan muita mammoja jostain ihan pöljästä pikkuasiasta mutta itse altistetaan lapsi sille, että helpostikin saattaa todistaa vanhempiensa puuhailuja -missäs ne lapsen oikeudet tässä on?

Argh mua niin suututtaa enkä voi käsittää millaisia kaksinaamaisia kaksinaismoralisteja monet teistä on!!!
:LOL:en mä rehvastele, mutta tää nyt on luonollinen asia. ja isompaa asuntoa ei hankita siksi koska ei olla päätetty vielä mistä oma halutaan ostaa. halutaan kuitenki useampi vuosi asua sitten siinä ennen kuin uudestaan muutetaan. ja isompaan vuokra kämppään ei kannata muuttaa koska vuokrat on jo sitten niin suuret että ei mitään järkeä maksaa koska mahdutaan asumaan tässäkin hyvin. :popcorn:
 

Yhteistyössä