Saako seksiä harrastaa samassa huoneessa lapsen kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja "äiti"
  • Ensimmäinen viesti
kökköliini
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;25873584:
Siis kuinka eläimellisiä ja äänekkäitä te sitten olette?

Eikö sitä nyt sitten millään taas muka voi 'hoitaa' äänettömästi eikä aina niin extremesti?
Hei oikeesti, jos sitä joskus harrastaakin pimeässä ja peiton alla, ääneti, niin ei se heti estyneen ja vanhanaikaisen leimaa otsaanne lyö.
ja mä haluun olla edes tässä asiassa vanhanaikanen|O
 
  • Tykkää
Reactions: Aamuäree
Alkuperäinen kirjoittaja kökköliini;25873544:
sitä ei saa lukkoon että jos pennut herää niin sinnehän ne ensimmäisenä tulee kun kuulevat ääniä;)
Vaikka lapsi siinä sattuisikin jotain näkemään, niin ainakin se tarjoaisi lapselle mahdollisuuden kääntyä pois, eikä pakota lasta jäämään samaan tilaan kuuntelemaan ja katselemaan.


[QUOTE="äiti";25873577]meillä kylpynurkkaus saunassa alakerrassa. talvella sen verran kylmä että täytyy aina sauna lämmittää eli ei käy.[/QUOTE]


Tekosyitä tekosyitä... Mikäs olisikaan sen mukavempaa kuin saunaa lämmittäessä ;)
 
no eikö asunnon vaihtaminen olisi paras idea tässä tapauksessa? Aikuisia te ootte ja lasten takia teijän pitää nyt asiat saada hoidettua
Hei!

Kokemuksia kysyisin, kuinkakohan paljon olisi mahdollsita saada pankista lainaa isompaa asuntoa varten näillä tuloilla? ( xxxxxxx euroa kuukaudessa)
Asunnon vaihdolla olisi kiire, emme ole voineet harrastaa seksiä kuuteen kuukauteen ja aviomieheni kiveksiä ihan pakottaa jo- ne ovat jotenkin turvonneetkin :(
Olemme siis vaihtamassa asuntoa avioseksimme sujumisen vuoksi, nykyisessä asunnossamme emme yhdyntää voi harrastaa.
Kokemuksia kaipailisin :) :) :)
 
Venakko Milanna
[QUOTE="äiti";25873617]no sä et tajua kun sulla rahaa ja isot tilat.[/QUOTE]

Mikä väliä on rahaa tai ei? Mä en olisi ikinä pystynyt harrastamaan seksiä, jos noin iso lapsia olisi samassa huoneessa. Ja aikuiset olette, nyt teillä vastu lapsista/lapsesta että rahaakin voi hakea jos se siihen tarvitse ja isompaa asuntoa. Meillekin rahaa ei kävelee ikkunasta sisään, vaan pakko sen eteen tehdä paljon. Sekä mies sen eteen teki paljon elämän aikana... aika vastutonta sellainen touhu mun mielestä. Myös en ymmärrä miks sellaista pitää kysyä. Mulle järki ainakin sano, että ei todellakaan mitään sellaista
 
Venakko Milanna
[QUOTE="äiti";25873635]No kun ei ole rahaa. Jos saisin vaikka 150000€ niin ongelma olisi ratkaistu.[/QUOTE]

Mutta onko teillä vuokra vai ok talo? Kun vuokrat on eri hintaisia ja saa aina isompaa, ei se aina kaikki rahasta oo kiinni
 
kökköliini
Mikä väliä on rahaa tai ei? Mä en olisi ikinä pystynyt harrastamaan seksiä, jos noin iso lapsia olisi samassa huoneessa. Ja aikuiset olette, nyt teillä vastu lapsista/lapsesta että rahaakin voi hakea jos se siihen tarvitse ja isompaa asuntoa. Meillekin rahaa ei kävelee ikkunasta sisään, vaan pakko sen eteen tehdä paljon. Sekä mies sen eteen teki paljon elämän aikana... aika vastutonta sellainen touhu mun mielestä. Myös en ymmärrä miks sellaista pitää kysyä. Mulle järki ainakin sano, että ei todellakaan mitään sellaista
:LOL:
 
Venakko Milanna
[QUOTE="äiti";25873732]rintamamiestalo (vielä asuntolainaa jäljellä) 2h ja keittiö. Ja kovasti me 2 pienipalkkaista töitä teemme.[/QUOTE]
Entäs voitteko lasta laita toiseen huoneseen?:) Tai joskus miettiä myymistä ja toista asunnon hakemista? Varma teilläkin helpottu elämää sitten?
 
[QUOTE="äiti";25873732]rintamamiestalo (vielä asuntolainaa jäljellä) 2h ja keittiö. Ja kovasti me 2 pienipalkkaista töitä teemme.[/QUOTE]

Jos teillä on lapset yhdessä huoneessa, niin se jättää teille seksitiloiksi 1huoneen ja keittiön ja sitten saunanlämmitysoption.

Kukin tyylillään.
 
Venakko Milanna
[QUOTE="äiti";25873775]No tulot eivät ole millään tavalla nousussa. Ja myynti ei kannata ei tästä paljoa rahaa saisi. Sitten pitäisi muuttaa vuokralle ja se ei minusta ole järkevää.[/QUOTE]

No ei, ei se vuokra ikinä ole järkevin vaihtoehto, se on totta. Mutta jos te kahdestaan teett työt, niin eikö kuitenkin pitää olla sellainen palkka etä voi hakea joku laina ja lyhentää vaikka 600-700e kk:ssa. Kun sillä rahalla voi saada siisti kolmio. Meillä oli kerran uus rivitalo kaksio ja joka kk makoimme lainan 500 vähän pälle:)
 
"äiti"
No ei, ei se vuokra ikinä ole järkevin vaihtoehto, se on totta. Mutta jos te kahdestaan teett työt, niin eikö kuitenkin pitää olla sellainen palkka etä voi hakea joku laina ja lyhentää vaikka 600-700e kk:ssa. Kun sillä rahalla voi saada siisti kolmio. Meillä oli kerran uus rivitalo kaksio ja joka kk makoimme lainan 500 vähän pälle:)
Tuskin nykyisillä tuloillamme lainaa saisimme. Saimme sen aikanaan kun oli paremmat tulot. Ikääkin jo sen verran etteivät pankit pitkäksi aikaa lainaa myönnä. Lisäksi tässä on oma piha niin ei kerros tai rivataloelämä houkuttele.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kökköliini;25873780:
kokoasian YDIN:stick:
Niinpä. AP kysyi ja ilmaisin oman ehdottoman mielipiteeni.

Kyllä itsekin mielummin yllätän ihmiset puuhistaan viereisestä huoneesta kuin vierestä. Vaikka eivät vanhemmat ole panneet minun läsnäollessa on minullakin ikäviä muistoja kotibileistä teinivuosilta..
 
Venakko Milanna
[QUOTE="äiti";25873815]Tuskin nykyisillä tuloillamme lainaa saisimme. Saimme sen aikanaan kun oli paremmat tulot. Ikääkin jo sen verran etteivät pankit pitkäksi aikaa lainaa myönnä. Lisäksi tässä on oma piha niin ei kerros tai rivataloelämä houkuttele.[/QUOTE]

me saimme lainan kun x miehellä oli tulot 1500kk, olimme silloin vielä nuoria, mä olin jotai 19-20v
 

Yhteistyössä