Saako samarinia ihan kaupasta? Muutenkin kysyttävää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Ettei tarvitse apteekkiin mennä?

En ole sitä ikinä ostanut. Käyttänyt olen kaksi kertaa. Tänään otin vähän ennen kahdeksaa sitä ja nyt taas närästää. :( Kiva mennä nukkumaan eikä ole yhtään sitä samarinia.

Mitä muita merkkejä on? Mikä oma suosikkinne?

Alkuperäinen kirjoittaja FBI:
juo maitoa tai piimää. Mulla auttaa usein sekin jos ei muuta satu olemaan.

Piimää ei ole ja maitoa tuskin saan alas kun en ole sitä vuosiin juonut. Eikös ruokasoodaa voi myös ottaa tähän? Jos sitä sattuisi olemaan kaapissa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Piimää ei ole ja maitoa tuskin saan alas kun en ole sitä vuosiin juonut. Eikös ruokasoodaa voi myös ottaa tähän? Jos sitä sattuisi olemaan kaapissa.

Kokeile vaan sitä maitoa. En mäkään juo muuten koskaan, en oo juonu 20 vuoteen, mutta ihan hyvin saa alas desin puoltoista =)

Oon tainnu tosta soodastakin joskus kuulla mut se nyt taitaa maistua :$

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Kokeile vaan sitä maitoa. En mäkään juo muuten koskaan, en oo juonu 20 vuoteen, mutta ihan hyvin saa alas desin puoltoista =)

Oon tainnu tosta soodastakin joskus kuulla mut se nyt taitaa maistua :$

No mä koitan. Toivottavasti maha kestää kun on tavallista maitoa.

Saa kaupasta ja on on eri maku vaihtoehtoja, muista merkeistä en osaa sanoa.
Jos närästys vaivaa pitkään tai usein kannattaa apteekista kysyä parempia vaihtoehtoja hoitaa vaivaa ja/tai yrittää selvittää syy ja hoitaa sitä kotikonstein. Googleta närästys.

Yhteistyössä