Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joku sanoi minulle etteivät pph saa käydä kaupassa lasten kanssa. Ja en itse suostuisi siihen. Sanoisin asiasta. Näen omassakin työssäni näitä pph jotka käyvät kaupassa, enkä pidä siitä yhtään! Pph tehtävä on hoitaa lapsia, ei norkoilla kaupassa niiden kanssa!
saapas ja piste. Helsingissä ainakin. Se on yhä edelleen kodinomaista hoitoa, ei muuta.
Ok. No, eipä ole minun ongelmani, koska tuossa taas yksi syy mikesi omat lapseni ole pphlla hoidossa. En hyväksyisi sitä, että lapset käyvät kaupassa kahdesti päivässä vain sen takia, että pph ei sinne voi mennä työajan ulkopuolella. Eihän kukaan muukaan voi käydä kaupassa työajallansa!
Mä ymmärrän silloin tällöin siellä käymisen, mutta en sitä että joka päivä pitää siellä rampata lasten kanssa. Kuten jo tuolla aiemmin kirjoitin niin ymmärrän sellaisen mitä äitini teki eli kävi lasten kanssa kaupoissa (pankeissa ) silloin kun siellä oli kahvitarjoilu ja sai esim. ilmapalloja. Tuollaisista lapset tykkää.