Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;26172583:Saa.
Tuota minä olen aina ihmetellyt, että opiskelijana voi saada luottokortin, mutta muuten ei.
Tuota minä olen aina ihmetellyt, että opiskelijana voi saada luottokortin, mutta muuten ei.
Mistä pankista saisi? Kun löysin mm. tälläisiä ehtoja:
"Luottotili ja kortti voidaan myöntää kirjallisen hakemuksen perusteella säännöllisiä tuloja saavalle täysi-ikäiselle, vakituisesti Suomessa asuvalle henkilölle, jolla on vakinainen asuinpaikka ja joka tunnetusti hoitaa raha-asiansa moitteettomasti ja jolla ei ole rekisteröityjä maksuhäiriömerkintöjä."
No eihän tuossa puhuta vakituisesta työpaikasta mitään, ainoastaan säännöllisistä tuloista ja sitä korttia hakiessa todistat ne säännölliset tulot esim. pankin tiliotteilla ajalta x.
miksi opiskeleva saa, mutta kotihoidontuella tai äitiyslomalla oleva ei... mulle ainakin perusteltiin, ettei ole vakityötä sit tuon äitiysloman/hoitovapaan jälkeen, mut eihän opiskelijallakaan oo.. Hassua, tosin mä en luottokorttia haluaisikaan.
Samasta syystä pankki voi myöntää asuntolainen määräaikaisessa työsuhteessa olevalle.
90 se ainakin viimeeksi oli kun tarkistin.Muistaakseni se opintopistemääräraja oli 60 opintopistettä, mikä ei ole edes lähellä valmistumista. Lisäksi moni opiskelija ei koskaan edes saa opintojaan vastaavaa työtä.
Riittääkö siis, että vie tiliotteita pankkiin? Kuinka pitkältä ajalta pitää viedä?