V
vieras
Vieras
Saako mistään muuten ostettua,mitään noita "turva",mitä lie juttuja?
olisipaha turvallisempi mieli liikkua ulkona yksin myöhäänkin
olisipaha turvallisempi mieli liikkua ulkona yksin myöhäänkin
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ChiChi:Mun mielestä kaasu- ja pippurisumutteisiin täytyy olla poliisin lupa. Ei ne myy niitä ilman sitä. Mutta voin olla väärässäkin.
Alkuperäinen kirjoittaja ChiChi:Mun mielestä kaasu- ja pippurisumutteisiin täytyy olla poliisin lupa. Ei ne myy niitä ilman sitä. Mutta voin olla väärässäkin.
Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:Alkuperäinen kirjoittaja ChiChi:Mun mielestä kaasu- ja pippurisumutteisiin täytyy olla poliisin lupa. Ei ne myy niitä ilman sitä. Mutta voin olla väärässäkin.
kyllä ne luvan varaisia on kaikki, mulla on useita ystäviä joilla on työnpuolesta kantolupa, ja heidänkin pitää jättää ne aina työpaikalle...
Alkuperäinen kirjoittaja cvbnm:Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:Alkuperäinen kirjoittaja ChiChi:Mun mielestä kaasu- ja pippurisumutteisiin täytyy olla poliisin lupa. Ei ne myy niitä ilman sitä. Mutta voin olla väärässäkin.
kyllä ne luvan varaisia on kaikki, mulla on useita ystäviä joilla on työnpuolesta kantolupa, ja heidänkin pitää jättää ne aina työpaikalle...
ei omia kaasuja tartte jättää..meillä mies kuskaa sitä vyöllä, työmatkoilla.
Alkuperäinen kirjoittaja Rivella:Ulkomailta ( esim. Saksa ) saa ostaa ilman lupaakin. Suomessa vaaditaan poliisin lupa.
Alkuperäinen kirjoittaja Harmautettu ChiChi:Alkuperäinen kirjoittaja Rivella:Ulkomailta ( esim. Saksa ) saa ostaa ilman lupaakin. Suomessa vaaditaan poliisin lupa.
Mutta niitä ei saa Suomessa pitää hallussaan, jos sitä meinasit. Ja lentokoneeseen niitä on aivan turha yrittää viedä.