H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Saa, mutta huonekaluissa postimaksu älytön.
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Saa, mutta huonekaluissa postimaksu älytön.
Mitenkä niin?200kg kotiin tuotuna 50?
Alkuperäinen kirjoittaja :):täällä siis http://www.ikea.com/fi/fi/store/homeshopping
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja :):täällä siis http://www.ikea.com/fi/fi/store/homeshopping
siis menin tuonne juuri ja valitsin lastenikea niin taas luki, ettei tuotetta voi ostaa netistä, eli mitä sieltä sitten voi oikein ostaa??
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Saa, mutta huonekaluissa postimaksu älytön.
Autotoimitus kaikkialle suomeen 109 euroa lukee mulla.
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Saa, mutta huonekaluissa postimaksu älytön.
Jaa muuttunut 2 viikossa =)
Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Saa, mutta huonekaluissa postimaksu älytön.
kyllä tuo on isojen huonekalujen kohdalla aina ollut tuon 109. siinä on ne maksimimitat jonka alle saa halvemmalla kun tulee postin kautta
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Saa, mutta huonekaluissa postimaksu älytön.
kyllä tuo on isojen huonekalujen kohdalla aina ollut tuon 109. siinä on ne maksimimitat jonka alle saa halvemmalla kun tulee postin kautta
Noup mulla lukee tuossa lapussa 50? ja kyse oli divaanista
Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Saa, mutta huonekaluissa postimaksu älytön.
siis netistä tilattuna? anteeksi vaan mutta luotan enemmän ikean sivujen tietoihin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Saa, mutta huonekaluissa postimaksu älytön.
siis netistä tilattuna? anteeksi vaan mutta luotan enemmän ikean sivujen tietoihin![]()
Sorry ei netistä vaan puljusta
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Sorry ei netistä vaan puljusta
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Sorry ei netistä vaan puljusta
Juu, ihan eri asia.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:siis yritin tilata ja toimitus olisi ollut tuo 109ejäi kyllä tilaamatta tuo pieni hyllykkö
Ei hitto mikään toimitustapa maksa tuon verran, ellei joku ikeatyyppi lähde sitä henkilökohtaisesti mulle tuomaan reilu 100km päähän![]()