Saako Hartwall Areenaan viedä pulloa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysyy hän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kysyy hän

Vieras
Huomenna Disney on Ice enkä mistään areenan omilta sivuilta löytänyt mitään tietoa mitä kampetta halliin saa viedä ja mitä ei, ainoastaan kameroista oli ohjeita.

Te jotka ootte käyneet esim. kiekkomatsissa tai muuten siellä, saako viedä (tyhjänäkään) vesipulloa? Monessa muussa isossa hallissa ainakin on sääntö, että vaan pillimehut on sallittuja.
 
Tarkistin tällä hetkellä siellä työskentelevältä ja sanoi että ei saa. Tölkkejä ja pulloja kuten muistelinkin. Jos joku on päässyt sinne pullon kanssa, on ollut vain hyvä tuuri. :D Perjaatteessa ei kuitenkaan saa.
 
Entäs jos on matkaa varten oma vesipullo mukana, siis ihan sellainen juomapullo, niin pitääkö meidän se heittää mäkeen ennen halliin tuloa? Se on vaan huomattavasti kätevämpi junassa, kun pillimehua on paljon vaikeampi säilöä, jos siitä ottaa huikan silloin, toisen tällöin. Vai oisko siellä jotain laukkusäilytystä, mihin ne pullot voisi jättää?
 
Olen mä joskus vienyt festareillekin omia pulloja vaikkei saisi, mutta en mä viitsi lapsen seurassa ollessa olla noudattamatta sääntöjä. Vähän sama kuin punaisia päin kävely - yksinollessa voi joskus mennäkin, mutta lapsen nähden ei tietenkään. :D
 
Entäs jos on matkaa varten oma vesipullo mukana, siis ihan sellainen juomapullo, niin pitääkö meidän se heittää mäkeen ennen halliin tuloa? Se on vaan huomattavasti kätevämpi junassa, kun pillimehua on paljon vaikeampi säilöä, jos siitä ottaa huikan silloin, toisen tällöin. Vai oisko siellä jotain laukkusäilytystä, mihin ne pullot voisi jättää?

Ne pullot pitää jättää jo ovella siihen roskikseen. (huom: ainakin mun työssäoloaikana) en kyllä usko että tämä käytäntö on muuttunut.
 
Olen mä joskus vienyt festareillekin omia pulloja vaikkei saisi, mutta en mä viitsi lapsen seurassa ollessa olla noudattamatta sääntöjä. Vähän sama kuin punaisia päin kävely - yksinollessa voi joskus mennäkin, mutta lapsen nähden ei tietenkään. :D

Lieventäiskö se asianseikkaa jos lapsetkaan ei tietäis että se on kiellettyä? :xmas:
 
Ne pullot pitää jättää jo ovella siihen roskikseen. (huom: ainakin mun työssäoloaikana) en kyllä usko että tämä käytäntö on muuttunut.

No voihan paska. Eli kaupan kautta sitten vaan huomenna..... Niin siis pillimehujako saa viedä? Mietin vaan, että jos ne pullot ja tölkit on kiellettyjä siksi, ettei kukaan visko niitä yleisöön, niin sattuu se pillimehukin aika kivasti, kun ohimoon rysähtää.
 
Niin tarkoitit siis ihan kunnon juomapulloa..hmmm..ööö hyvä kysymys. Kokeilkaa. :D Kyllähän se sitten ovella selviää, ilmeisesti eivät kaikkia edes tarkasta jos joku mennyt pullon kanssa sisään tietämättä edes?? Jaa'a. Menisin itse ilman, varmuuden vuoksi.
 
Mä en käsitä, että mikä siinä on niin vaikeaa ostaa tuollaisissa tapahtumissa ne eväät suoraan sieltä hallista? :attn:

No se, että niitä eväitä on ostettu jo junamatkaa varten, ja jos ne kaikki eväät ei sitten kulukaan vielä menomatkalla, niin ne pullot ja mehut ja systeemit on sitten siellä repussa edelleen. En mä siitä konkurssiin mene, jos ostan sieltä hallilta jonkun kahden euron pillimehun, mutta mä mietin näitä matkaeväksiä.
 
No voihan paska. Eli kaupan kautta sitten vaan huomenna..... Niin siis pillimehujako saa viedä? Mietin vaan, että jos ne pullot ja tölkit on kiellettyjä siksi, ettei kukaan visko niitä yleisöön, niin sattuu se pillimehukin aika kivasti, kun ohimoon rysähtää.

Totta... apuaaaah en mä tiedä pillimehuista. :D En oikeesti voi luvata mitään, välillä ne vartiat muuttaa asioita tuntia ennen tapahtumaa ja yhtäkkiä saakin viedä vaikka moottorisahan (juuei) mutta näin nyt yleensä on. Joten sen vaan sanon, en sitten lupaa mitään! Näettekin jonkun fantapullon kanssa ja tulette multa tivaamaan, eiiih! :D
 
Ei vaan oikeesti, kun mä oon tämmöinen intohimoinen taitoluisteluharrastaja, niin jos on joku iso tapahtuma, niin mullahan saattaa olla koko päiväksi liput sinne. Siis olen viettänyt Hartwall-areenalla 6-8 tuntia kerrallaan, niin siinä sit mielellään tosiaan jois välillä ihan vaan vettäkin eikä aina vaan limua ja kahvia jota siellä lähinnä viimeksi oli tarjolla kun mä siellä kävin. Plus että mukien ja pillimehujen kanssa kulkeminen on hankalaa jos sun pitää samalla kantaa kamoja ja pitää kädestä kahta lasta. _D Joo, olen extreme-penkkiurheilija :xmas:
 

Yhteistyössä