K
kysyy hän
Vieras
Huomenna Disney on Ice enkä mistään areenan omilta sivuilta löytänyt mitään tietoa mitä kampetta halliin saa viedä ja mitä ei, ainoastaan kameroista oli ohjeita.
Te jotka ootte käyneet esim. kiekkomatsissa tai muuten siellä, saako viedä (tyhjänäkään) vesipulloa? Monessa muussa isossa hallissa ainakin on sääntö, että vaan pillimehut on sallittuja.
Te jotka ootte käyneet esim. kiekkomatsissa tai muuten siellä, saako viedä (tyhjänäkään) vesipulloa? Monessa muussa isossa hallissa ainakin on sääntö, että vaan pillimehut on sallittuja.