Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Miksei ole mitään säästössä? =/ Oletetaan vaa, että joku muu tulee auttaa. Neljä vuotta sitten joutunu sossun luukulle, eikö siitä kerrasta mitään oppinu?
Minä menisin jonkun sukulaisen tai ystävän luokse asumaan jos olisin sössiny asiani niin, ettei olisi heti varaa kämppään. Siellä sitten siihen asti, että asiat olisivat järkätty.
Kaikilla ei ole laittaa säästöön rahaa. Vittu mitä jeesustelua sinäki jaksat
No sitten sitä kannattaa hankkia. Itsekin olen ollut lapsen kanssa kotona nyt 2v, sossun luukulle ei silti ole tarvis mennä... Vaikka välillä on tapahtunukin jotain (jääny elareita saamatta, muuttanu kaksi kertaa äippälomalle jäätyäni) niin ei ole tarvinnu sossuun mennä kun olen jatkuvasti, ihan lapsesta asti, aina pyrkinyt pitämään ns puskurirahaa.
Jos ap:lla ihan ok välit exään niin en ymmärrä miksi yhteiskunnan pitäisi tässä heti ryöntää hätiin kun hän voisi vallan hyvin asua exän kanssa yhdessä tai niin, että jompikumpi menee jonkun sukulaisen tai ystävän nurkkiin kunnes raha-asiat ovat tarpeeksi kunnossa.